CITI aktualizuje - tylko po co?

Data: 2009-05-25 20:27:11
Autor: Końrad N.S.
CITI aktualizuje - tylko po co?
"... bank rozpoczął proces aktualizacji danych posiadaczy kart dodatkowych, między innymi w związku z utratą w 2008 roku ważności tzw. starych dowodów..."
"prosimy o wypełnienie i podpisanie ... formularza przez posiadacza k. dodatkowej... odesłać..."

a ja się pytam po co oni to robią?
podczas wystawiania już dwóch kart dla mnie i żony brali dwa razy kserokopie dowodów osobistych, w tym kserokopię _NOWEGO_ dowodu żony.
po co aktualizują rzeczy aktualne? ten formularz ma jakiś inny cel? coś wniesie podpisanie go przez żonę?
a co się stanie - bo citi nie pisze - jeśli tego nie podpiszemy i nie odeślemy? w końcu przyszło listem zwykłym.

Data: 2009-05-25 11:58:47
Autor: bradley.st
On 25 Maj, 14:27, Końrad N.S. <najswi...@op.pl> wrote:

a ja się pytam po co oni to robią?

No jak to? Przeciez żona mogla w miedzyczasie zbratac sie ze zbrojnym
ugrupowaniem fundamentalistow islamskich i zagraza demokracji. Trzeba
żone zweryfikowac.

a co się stanie - bo citi nie pisze - jeśli tego nie podpiszemy i nie odeślemy?
w końcu przyszło listem zwykłym.

Kilka lat temu, podobne potraktowanie "prosby" Citibank Polska o
wypelnienie amerykanskiego formularza W-9 i odeslanie go do Polski
zakonczylo sie zamrozeniem, a nastepnie zamknieciem konta w Polsce.

A jako podstawe prawna Citibank Polska podal polski Kodeks Cywilny,
jezeli dobrze pamietam, ten artykul:

Art. 730. Rozwiązanie umowy rachunku bankowego zawartej na czas nie
oznaczony może nastąpić w każdym czasie wskutek wypowiedzenia przez
którąkolwiek ze stron; jednakże bank może wypowiedzieć taką umowę
tylko z ważnych powodów.

Data: 2009-05-25 21:20:17
Autor: Końrad N.S.
Użytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:0a44ecdd-91bd-43fc-82c2-79c2a42d8fdbr13g2000vbr.googlegroups.com...

a ja się pytam po co oni to robią?

No jak to? Przeciez żona mogla w miedzyczasie zbratac sie ze zbrojnym
ugrupowaniem fundamentalistow islamskich i zagraza demokracji. Trzeba
żone zweryfikowac.

no dobre, ale czy to jest zapisane w umerze dowodu (bo tylko o to proszą), w numerze, który już posiadają (obustronne ksero dowodu)?

[...]

no to stracą, bo we dwoje przepuszczamy tymi kartami ponad 60 tysięcy rocznie - tyle wyjdzie za ostatni rok.
i wcale się nie chwalę kwotą, wiem, że to wcale niedużo, ale nie jest to też mało patrząc na posiadaczy jedynie niebieskiej płaskiej elektronki, którzy nie wyrabiają nawet 300pln miesięcznie (z wypłatami z atmów włącznie)

Data: 2009-05-25 12:32:07
Autor: bradley.st
On 25 Maj, 15:20, Końrad N.S. <najswi...@op.pl> wrote:

no dobre, ale czy to jest zapisane w umerze dowodu (bo tylko o to proszą), w
numerze, który już posiadają (obustronne ksero dowodu)?

Okreslaja przynaleznosc na podstawie trzeciej cyfry od konca. ;)

Przypuszczam, ze przyszlo memo "z samej centrali" i ktos nadgorliwy
stara sie przypodobac zwierzchnikom.
Albo idzie lato, czas praktyk studenckich, ktos te koperty musi
przeciez otworzyc i posortowac...

no to stracą, bo we dwoje przepuszczamy tymi kartami ponad 60 tysięcy rocznie -
tyle wyjdzie za ostatni rok.

Widzisz, jak ladnie dajesz im zarobic. Na pewno inny bank tez bedzie
zadowolony.

i wcale się nie chwalę kwotą

To dobrze ze doprecyzowales :)

Data: 2009-05-25 21:36:50
Autor: Mithos
Końrad N.S. pisze:
no to stracą, bo we dwoje przepuszczamy tymi kartami ponad 60 tysięcy rocznie - tyle wyjdzie za ostatni rok.

To po co używasz "zwykłej" (nie brand) KK Citi ? Przecież to bezsensu. W   większości innych kart miałbyś z tego spore korzyści.

--
Mithos

Data: 2009-05-26 12:12:31
Autor: Tomasz Nowicki
Dnia Mon, 25 May 2009 21:36:50 +0200, Mithos napisał(a):

Końrad N.S. pisze:
[...]

Na przykład? Samolotami latam okazjonalnie, nie tankuję na BP, co tam
jeszcze oferują?

T.

Data: 2009-05-26 18:57:57
Autor: kranu

Końrad N.S. pisze:
[...]

Punkty na karcie Citi-BP są naliczane za każde zakupy, nie tylko tankowania.

--
pozdrawiam,
Kranu

Data: 2009-05-26 20:31:02
Autor: Mithos
Tomasz Nowicki pisze:
Na przykład? Samolotami latam okazjonalnie, nie tankuję na BP, co tam
jeszcze oferują?

Np punkty partnerskie w programie BP (nie trzeba tankować), za które można dostać różne prezenty. Ja dostałem już kilka za (łącznie) kilkaset   PLN.

--
Mithos

Data: 2009-05-26 11:46:01
Autor: bradley.st
On 26 Maj, 14:31, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Np punkty partnerskie w programie BP (nie trzeba tankować), za które
można dostać różne prezenty.

Moglbys rozwinac "różne prezenty"? Takie z logo Citi, czy cos jak
tutaj:

https://www.thankyou.com/

https://rewards.thankyou.com/b2r/rewardsSubCategory.do?categoryName=home

?

Data: 2009-05-26 21:00:18
Autor: Mithos
bradley.st pisze:
Moglbys rozwinac "różne prezenty"? Takie z logo Citi, czy cos jak
tutaj:

Dostałem normalna torbę podróżną i plecak (bez logo Citi), żelazko Philpsa (też bez loga Citi) i dwie patelnie Tefal z odczepianą rączką (loga Citi również nie stwierdzono).

--
Mithos

Data: 2009-05-26 12:07:11
Autor: bradley.st
On 26 Maj, 15:00, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Dostałem normalna torbę podróżną i plecak (bez logo Citi), żelazko
Philpsa (też bez loga Citi) i dwie patelnie Tefal z odczepianą rączką
(loga Citi również nie stwierdzono).

Rozumiem, ze dostajesz 1 p. za 5 zl, tak? Pamietasz jak wygladal
przelicznik punktow na zelazka oraz ile (w zlotowkach) kosztuje takie
zelazko w sklepie?

Pytam, bo "u mnie" takie prezenty zazwyczaj okazuja sie bardziej
kosztowne niz gdyby zgarnac gotowke z cash back i po prostu kupic je w
sklepie.

Swoja droga, taka patelnia z logo Citi, to dopiero bylby szyk, ech! :)

Data: 2009-05-26 21:55:50
Autor: Krzysztof Halasa
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> writes:

Pytam, bo "u mnie" takie prezenty zazwyczaj okazuja sie bardziej
kosztowne niz gdyby zgarnac gotowke z cash back i po prostu kupic je w
sklepie.

Tu takze.
Czasem bywaja korzystne kombinacje, np. moja zona kupila lodowke, placac
90% karta, a pozostale 10% punktami BP (nalezalo kupic odpowiednie bony
na stacji BP, mozna bylo zaplacic karta). Bony byly traktowane jak
gotowka, cos tam jeszcze wytargowala bo lodowka jest spora i podobno
maly popyt byl na takie. Tak czy owak cena nawet bez tych kombinacji
byla wyjatkowo sensowna, nigdzie niczego porownywalnego nie bylo.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-05-26 22:09:00
Autor: Mithos
bradley.st pisze:
Rozumiem, ze dostajesz 1 p. za 5 zl, tak? Pamietasz jak wygladal
przelicznik punktow na zelazka oraz ile (w zlotowkach) kosztuje takie
zelazko w sklepie?

Nie pamiętam. Ja sporo tankowałem i kupowałem na BP, w tym także mocno premiowane produkty (np. płyn do szyb 200 pkt).

Pytam, bo "u mnie" takie prezenty zazwyczaj okazuja sie bardziej
kosztowne niz gdyby zgarnac gotowke z cash back i po prostu kupic je w
sklepie.

W Polsce cashback jest od niedawna, w dodatku do wyboru są aż 2 KK posiadające taką opcję, więc to jest marna alternatywa. IMO wychodzi to mniej więcej tak samo.

Swoja droga, taka patelnia z logo Citi, to dopiero bylby szyk, ech! :)

Ano :)

--
Mithos

Data: 2009-05-26 14:03:21
Autor: szczurwa
On 26 Maj, 22:09, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

W Polsce cashback jest od niedawna, w dodatku do wyboru są aż 2 KK
posiadające taką opcję, więc to jest marna alternatywa. IMO wychodzi to
mniej więcej tak samo.

Więcej, w tym moja ulubiona Tesco MC..!

Data: 2009-05-26 23:53:39
Autor: Mithos
szczurwa pisze:
Więcej, w tym moja ulubiona Tesco MC..!

Czasowa promocja to się nie liczy :)

--
Mithos

Data: 2009-05-30 12:58:18
Autor: Sławomir Szyszło
CITI aktualizuje - tylko po co?
Dnia Tue, 26 May 2009 22:09:00 +0200, Mithos <fake@adres.pl> wklepał(-a):

Nie pamiętam. Ja sporo tankowałem i kupowałem na BP, w tym także mocno premiowane produkty (np. płyn do szyb 200 pkt).

Najlepsze inaczej są ceny za płyn do spryskiwaczy na BP.
Nic dziwnego, że promują skoro jest kilka razy droższy niż w markecie. Płyn
droższy niż benzyna to przegięcie.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2009-05-26 21:10:39
Autor: Rafał
bradley.st pisze:
Moglbys rozwinac "różne prezenty"?

Cos jak www.bppartnerclub.pl

Czyli np. odkurzacz za 20 lat tankowania, albo doladowanie telefonu na 10zl za 1000 litrow paliwa.

--
Raf

Data: 2009-05-27 07:33:20
Autor: xbartx
CITI aktualizuje - tylko po co?
On Tue, 26 May 2009 21:10:39 +0200
Rafał <adres@moj.invalid> wrote:

bradley.st pisze:
> Moglbys rozwinac "róşne prezenty"? Cos jak www.bppartnerclub.pl

Czyli np. odkurzacz za 20 lat tankowania, albo doladowanie telefonu
na 10zl za 1000 litrow paliwa.

Dokładnie. Jeden z lepszych programów z jakim się zetknąłem to payback.
Nagrody w miarę ciekawe, duży wybór i stosunkowo dobre ceny. No i
punkty można nieźle kosić płacąc np przez "płatność allegro" kk
allegro za jakiś telewizor or sth ;)

Xenocide

Data: 2009-05-30 13:01:12
Autor: kris

Użytkownik "Rafał" <adres@moj.invalid> napisał w wiadomości news:gvhfdb$2e2$1nemesis.news.neostrada.pl...
bradley.st pisze:
Moglbys rozwinac "różne prezenty"?

Cos jak www.bppartnerclub.pl

Czyli np. odkurzacz za 20 lat tankowania, albo doladowanie telefonu na

Ja ze Statoil z Premiumclub juz od trzech lat co roku patelnioę biorę.
Rok tankowania= patelnia tefal 28cm

Krzysiek

Data: 2009-05-30 17:03:10
Autor: Krzysztof Halasa
"kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> writes:

Ja ze Statoil z Premiumclub juz od trzech lat co roku patelnioę biorę.
Rok tankowania= patelnia tefal 28cm

I co z nimi nastepnie robisz?
Patelnie z teflonem zyja IMHO przynajmniej kilka lat.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-05-26 09:28:59
Autor: xbartx
Dnia Mon, 25 May 2009 20:27:11 +0200, Końrad N.S. napisał(a):

a ja się pytam po co oni to robią?
podczas wystawiania juĹź dwĂłch kart dla mnie i Ĺźony brali dwa razy
[...]

Też dostałem. Jak chciałem zamknąć kartę Citi-BP, to mnie Pan tak długo namolił, żebym zostawił, to leży martwa. Niby miała służyć do mycia auta czy tam kupowania ze zniżkami - tylko, że auto to ja myję strasznie rzadko (lenistwo) a o zniżkach dawno już nie pamiętam. Także wysyłać nic nie zamierzam i jak mi zabiorą kk to trudno, płakał nie będę ;)

--
xbartx

Data: 2009-05-26 03:53:00
Autor: bradley.st
On 26 Maj, 05:28, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Niby miała służyć do mycia auta
czy tam kupowania ze zniżkami - tylko, że auto to ja myję strasznie
rzadko (lenistwo)

Wiesz, zawsze mozesz uzywac w zimie do zeskrobywania szronu z
przedniej szyby. :)

Data: 2009-05-26 13:33:22
Autor: xbartx
Dnia Tue, 26 May 2009 03:53:00 -0700, bradley.st napisał(a):

On 26 Maj, 05:28, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Wiesz, zawsze mozesz uzywac w zimie do zeskrobywania szronu z przedniej
szyby. :)

Zimą to ja wystawiam rower z piwnicy i nic nie muszę skrobać ;)

--
xbartx

Data: 2009-05-26 06:39:16
Autor: bradley.st
On 26 Maj, 09:33, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Zimą to ja wystawiam rower z piwnicy i nic nie muszę skrobać ;)

No to mi juz brakuje koncepcji na zastosowanie tego Citiproduktu.
Moze chociaz opony w rowerze moglbys na BP napompowac od czasu do
czasu, zeby sie jakos tematycznie wiazalo? :)

Data: 2009-05-26 20:07:56
Autor: xbartx
CITI aktualizuje - tylko po co?
On Tue, 26 May 2009 06:39:16 -0700 (PDT)
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote:

> [...]
Moze chociaz opony w rowerze moglbys na BP napompowac od czasu do
czasu, zeby sie jakos tematycznie wiazalo? :)

No widzisz, to nawet z rzadka praktykuję z racji tego, iż czasami mam
BP po drodze.

Xenocide

CITI aktualizuje - tylko po co?