CITI aktualizuje - tylko po co?

Data: 2009-05-26 09:28:59
Autor: xbartx
CITI aktualizuje - tylko po co?
Dnia Mon, 25 May 2009 20:27:11 +0200, Końrad N.S. napisał(a):

a ja siÄ™ pytam po co oni to robiÄ…?
podczas wystawiania już dwóch kart dla mnie i żony brali dwa razy
kserokopie dowodów osobistych, w tym kserokopię _NOWEGO_ dowodu żony. po
wniesie podpisanie go przez żonę?
a co się stanie - bo citi nie pisze - jeśli tego nie podpiszemy i nie
odeślemy? w końcu przyszło listem zwykłym.

Też dostałem. Jak chciałem zamknąć kartę Citi-BP, to mnie Pan tak długo namolił, żebym zostawił, to leży martwa. Niby miała służyć do mycia auta czy tam kupowania ze zniżkami - tylko, że auto to ja myję strasznie rzadko (lenistwo) a o zniżkach dawno już nie pamiętam. Także wysyłać nic nie zamierzam i jak mi zabiorą kk to trudno, płakał nie będę ;)

--
xbartx

Data: 2009-05-26 03:53:00
Autor: bradley.st
CITI aktualizuje - tylko po co?
On 26 Maj, 05:28, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Niby mia³a s³u¿yæ do mycia auta
czy tam kupowania ze zni¿kami - tylko, ¿e auto to ja myjê strasznie
rzadko (lenistwo)

Wiesz, zawsze mozesz uzywac w zimie do zeskrobywania szronu z
przedniej szyby. :)

Data: 2009-05-26 13:33:22
Autor: xbartx
Dnia Tue, 26 May 2009 03:53:00 -0700, bradley.st napisał(a):

On 26 Maj, 05:28, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Wiesz, zawsze mozesz uzywac w zimie do zeskrobywania szronu z przedniej
szyby. :)

Zimą to ja wystawiam rower z piwnicy i nic nie muszę skrobać ;)

--
xbartx

Data: 2009-05-26 06:39:16
Autor: bradley.st
CITI aktualizuje - tylko po co?
On 26 Maj, 09:33, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Zim± to ja wystawiam rower z piwnicy i nic nie muszê skrobaæ ;)

No to mi juz brakuje koncepcji na zastosowanie tego Citiproduktu.
Moze chociaz opony w rowerze moglbys na BP napompowac od czasu do
czasu, zeby sie jakos tematycznie wiazalo? :)

Data: 2009-05-26 20:07:56
Autor: xbartx
CITI aktualizuje - tylko po co?
On Tue, 26 May 2009 06:39:16 -0700 (PDT)
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote:

> [...]
Moze chociaz opony w rowerze moglbys na BP napompowac od czasu do
czasu, zeby sie jakos tematycznie wiazalo? :)

No widzisz, to nawet z rzadka praktykuję z racji tego, iż czasami mam
BP po drodze.

Xenocide

CITI aktualizuje - tylko po co?