CITI - chory bank + spelsniale wisnie

Data: 2012-02-22 19:31:51
Autor: Waldek
CITI - chory bank + spelsniale wisnie
Mam wrazenie ze Citi to jednak jakis chory bank :D
- robia nagonke na klientow KK - ok
- wypelniam zgloszenie
- dzwonia, zbieraja dane (kilka dni przerwy)
- dzwonia, tak, przyznajemy karte z limitem X
- wysylaja kuriera (podpisanie umowy)  i .....

Ano za kilka dni zagladam do skrzynki a tam pismo tej tresci :
"Z przykroscia informujemy, ze przyjete przez bank zasady przyznawania KK
nie pozwalaja obecnie na  pozytywne rozpatrzenie wniosku.
Zapewniamy ze wszystkie dane Pana osoby zostana usuniete z baz danych banku"

- jakas PARANOIA ??  a moze w miedzyczasie
splesnialy im te wisnie ktorymi chcieli obdarowywac ? LOL

Jak dla mnie to jakis niepowazny bank
i moze dobrze ze tak sie stalo ;)

Pozdrawiam

Data: 2012-02-22 18:52:57
Autor: xbartx
Dnia Wed, 22 Feb 2012 19:31:51 +0100, Waldek napisał(a):

- jakas PARANOIA ??  a moze w miedzyczasie splesnialy im te wisnie
ktorymi chcieli obdarowywac ? LOL

Jak dla mnie to jakis niepowazny bank i moze dobrze ze tak sie stalo ;)

Dla nich pracują firmy zewnętrznę, więc jest że tak powiem konflikt interesów - jedni chcą jak najwięcej przyznać kk ale drudzy już nie bardzo ;)

Data: 2012-02-22 20:20:33
Autor: lukket
W dniu 2012-02-22 19:31, Waldek pisze:
[...]

Ha! Mam podobnie, tyle że do mnie musiał obracać kurier drugi raz, bo jednak bank stwierdził że nie da mi tego limitu, który chciał dać przy pierwszej rozmowie telefonicznej. Dokładając do tego fakt, że za pierwszym razem kurier przywiózł dokumenty z zupełnie innymi danymi, moje wrażenie jest dokładnie takie samo jak Twoje...

pozdr
Ł.

Data: 2012-02-23 13:45:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
CITI - chory bank + spelsniale wisnie

"lukket" ji3f65$iqf$1@inews.gazeta.pl

[...]

A ja uważam, że to dobry bank. Wiesz, dlaczego tak uważam?
Bo jego szefowie bardzo duża zarabiają. :) I ja ani myślę
o rezygnacji z tej karty. :)

Co najwyżej ciachnę babę po jej zakręconym kutasie...
Nie... Po antenie, gdy ta baba, się znaczy -- karata,
nabierze cech peRFIDności...

Data: 2012-02-22 20:56:21
Autor: MK
Użytkownik "Waldek" <mam@nie.dam> napisał w wiadomości news:ji3can$jlf$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ja mysle, ze pierwsza rozmowa jest na podstawie danych, ktore im przekazales, a decyzja kredytowa jest po sprawdzeniu BIKu gdy dokumenty juz do nich dotra. Lepiaej sprawdz czy jestes swiadomy istnienia wszystkiego co zostalo zapisane w BIK.

MK

Data: 2012-02-23 00:33:45
Autor: Waldek

Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:ji3h9e$u1q$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Niech sie wypałuja....  w citi ;P
w BIK-u moga znalezc najwyzej informacje
ze mam 2 inne KK z lacznym saldem stanowiacym
~5-cio krotnosc moich miesiecznych (stalych) dochodow netto
oraz zadnej negatywnej opinii kredytowej czy innych extra obciazen.
Jesli to mnie dyskwalifikuje w oczach banku - to ja chromole taki bank :))
Tylko po kiego grzyba informuja o przyznaniu karty, BA
nawet podajac limit, po czym wysylaja kuriera z umowa
/ za ktorego zapewne placa / zeby potem pokazac fige ?
PARANOIA i tyle.

Gdy bralem karte w innym banu, w trakcie rozmowy tel.
od razu kobitka "wyczesala" mnie w BIK podala limit jaki moge dostac
Czyli jednak DA SIE - bez niepotrzebnego zawracania dupy klientowi.

Zdrowko

Data: 2012-02-22 17:28:41
Autor: MK
On 23 Lut, 00:33, "Waldek" <m...@nie.dam> wrote:
Użytkownik "MK" <ma...@interia.pl> napisał w wiadomościnews:ji3h9e$u1q

Gdy bralem karte w innym banu, w trakcie rozmowy tel.
od razu kobitka "wyczesala" mnie w BIK podala limit jaki moge dostac
Czyli jednak DA SIE - bez niepotrzebnego zawracania dupy klientowi.

To chyba musialo byc dosc dawno temu, bo przeciez w pl obowiazuje
koniecznosc rozdzielenia sprzedazy od decyzji kredytowej....

MK

Data: 2012-02-23 11:26:09
Autor: MK
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA0025CF2E15D7budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

To chyba musialo byc dosc dawno temu, bo przeciez w pl obowiazuje
koniecznosc rozdzielenia sprzedazy od decyzji kredytowej....

?

Decyzja kredytowa nie moze byc podejmowana tam gdzie jest prowadzona sprzedaz, sa to rozdzielone w strukturze banku jednostki, wiec nie ma mozliwosci uzyskania decyzji kredytowej na sluchawce przy skladaniu wniosku. MOzna otrzymac co najwyzej tzw. wstepna decyzje na podstawie scoringu systemowego. Pozniej i tak to przechodzi przez czlowieka...

MK

Data: 2012-02-23 16:03:55
Autor: Budzik
[...]

i tego wymagają przepisy?
A nie mozna rozmawiać bezpośrednio z centrum przyznawania?

Data: 2012-02-23 17:59:43
Autor: MK
CITI - chory bank + spelsniale wisnie
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA002AE12639D3budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

i tego wymagają przepisy?

Tego wymagaja rekomendacje regulatora w ramach tzw. Rekomendacji T

Rekomendacja 8
W strukturze organizacyjnej banku powinny być rozdzielone funkcje związane z:
a)  pozyskiwaniem klientów i sprzedazą oferowanych produktów,
b)  bezpośrednią analizą wniosków kredytowych, oceną ryzyka i podejmowaniem
decyzji kredytowej oraz monitorowaniem detalicznej ekspozycji kredytowej w czasie
jej trwania.

A nie mozna rozmawiać bezpośrednio z centrum przyznawania?

A taka rozmowa nie bedzie sprzedaza? ;) Kiedys sprzedawca dzwonil do analityka z pytaniem czemu jeszcze jego wniosek nie zostal zatwierdzony... Teraz juz nie powinien... Klient tez nie rozmawia bezposrednio z analitykiem...

MK

Data: 2012-02-23 16:34:39
Autor: Waldek

Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:26870381-aced-4f90-b2d5-66b020ff119cs7g2000vby.googlegroups.com...
[...]

To bylo ~5 m-cy temu, wiec chyba nie tak dawno ? ;)
Zaproponowano mi max jaki moge dostac bez podpisu malzonki
ktory to sam obnizylem o kilka stowek - zeby bylo na okraglo
po czym kurier przywiozl umowe, a za kilka dni listonosz karte

Pozdro

Data: 2012-02-22 21:06:27
Autor: Pan Sowa
CITI - chory bank + spelsniale wisnie
W dniu 2012-02-22 19:31, Waldek pisze:
Jak dla mnie to jakis niepowazny bank
i moze dobrze ze tak sie stalo ;)

Ja w Deustche Bank złożyłem wniosek o kartę partnerską Premium Club. Pocztą przysłali pismo że "bardzo nam przykro ale nie możemy panu przyznać karty itp.", a za 3 dni przyszła karta.

Mr. Owl.

Data: 2012-02-23 08:08:22
Autor: barman
W dniu 22.02.2012 21:06, Pan Sowa pisze:
Ja w Deustche Bank złożyłem wniosek o kartę partnerską Premium Club.
Pocztą przysłali pismo że "bardzo nam przykro ale nie możemy panu
przyznać karty itp.", a za 3 dni przyszła karta.

Ten "typ" tak ma. Ja przy otwieraniu konta dbNet dostałem e-mail z
informacją, że dokument tożsamości znajduje się w CBD-DZ (Centralna Baza
Danych - Dokumenty Zastrzeżone). Po czym aktywowałem konto na infolinii
:-). Niezły tam mają bałagan.

Pozdro,
Bartek

Data: 2012-02-23 15:55:10
Autor: Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza
[...]

Próbowałem dostać KK City w trzech różnych krajach europejskich. Za każdym razem pracując na umowę o pracę na czas nieokreślony, za każdym razem zarabiając powyżej lokalnej średniej.

Trzy razy odmowa.

W życiu nie zrozumiem tego banku. A przyznam szczerze, że bardzo chciałbym zrozumieć czym się kierują.

W.

Data: 2012-02-23 16:58:48
Autor: Waldek

Użytkownik "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" <versal@op.pl> napisał w wiadomości news:ji5k0n$fvc$1inews.gazeta.pl...

[...]

LOL

Ja moglem miec karte Citka od dawna
swego czasu latali przedstawiciele po firmie prosili i mocno naganiali
ale wowczas nie bylem zainteresowany, poza tym czesto spotykalem sie
z negatywnymi opiniami posiadaczy jak sa traktowani
jesli dochodzi do jakiegokolwiek "zgrzytu" w zobowiazaniach.
Nawet nowy pracownik (na umowe o prace) wowczas dostal
ktory mial mniej wiecej 1/3 mojej pensji ... z zajebistym limitem 2kzl :D
- no ale dostal, wiec jak widac nie bylo problemu.

Bardziej sklanialbym sie w ta strone, ze zrobili sobie reklame
a pozniej ktos zadecydowal, zeby jednak nie dawac kart "z wisniami"
- moze szczegolnie dla klientow ktorzy nie sa zainteresowani
 "dodatkami" typu ubezpieczenie, city-alarmy i inne g.... ;P
Rozumiem - maja takie prawo.

Jednak tak czy inaczej, dupe ludziom zawracaja, wydzwania ze OK
wysylaja kuriera z papierami a gdy juz czekasz na plastik
to znajdujesz rezygnacje z zawarcia umowy.
I wlasciwie tylko o to mi chodzi - bo nie widze tu sensu ani logiki
a za kuriera chyba tez musza zaplacic :D

Pozdro

Data: 2012-03-02 13:06:57
Autor: m
W dniu 23.02.2012 16:58, Waldek pisze:
[...]

Widać musiało Ci teraz na tej karcie zależeć.

Nie od dzisiaj wiadomo, że Citi nie przyznaje kart/limitów osobom którym na tych kartach/limitach zależy. Ktoś na tej grupie z rok temu opisywał swoje perypetie związane z próbą zwiększenia szalonego limitu 2000zł, przy zarobkach dużo większych od limitu.

Zaś mi zwiększyli limit do kilkunastu tysięcy, w zasadzie nie wiem po jaką cholerę - bo nie używam :).

p. m.

Data: 2012-03-02 14:04:06
Autor: Waldek

Użytkownik "m" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości news:4f50b7e1$0$26683$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Chyba nie tylko Citi, bo mBank tez zaproponowal mi podniesienie limitu
== wowczas gdy zaprzestalem uzywania ich karty :D
Na razie sobie lezy i gnusnieje bezczynnie
- jeszcze kilka m-cy zostalo aby ubic rybke "bezszkodowo"

Pozdrawiam

Data: 2012-02-26 16:00:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
CITI - chory bank + spelsniale wisnie

"Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" ji5k0n$fvc$1@inews.gazeta.pl

W życiu nie zrozumiem tego banku. A przyznam szczerze, że bardzo chciałbym zrozumieć czym się kierują.

Troską o Twe szczęście przepełnione jest serce me.
Pomogę Ci!!! W zamian za niewielką, symboliczną opłatą,
dostarczę Ci informacji o tym, jak to było w moim wypadku.
Zbierzesz tak informacje od masy ludzi -- i będziesz miaU
odpowiedź na nurtujące Cię pytanie. :)

  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.....

Data: 2012-02-23 18:23:45
Autor: kowtow
CITI - chory bank + spelsniale wisnie
Wyjebaj sie z tymi wisniami na grupe o owocach bo już zaczynają mnie wkurwiać w co drugim poscie choć nic nie mam do wisni nawet je lubie w syropie.

Data: 2012-02-23 20:21:45
Autor: Waldek
CITI - chory bank

Użytkownik "kowtow" <kowtowNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4f467626$0$1268$65785112news.neostrada.pl...
Wyjebaj sie z tymi wisniami na grupe o owocach bo już zaczynają mnie wkurwiać w co drugim poscie choć nic nie mam do wisni nawet je lubie w syropie.

To lyknij sobie wisniowke :D
jak nie pomoze, to wyjebaj sie o drzewo - moze byc inne owocowe.
Nie pasuje - nie czytaj, big problem zablokowac niechciany watek :/

Data: 2012-02-26 10:39:50
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
CITI - chory bank + spelsniale wisnie

"kowtow" 4f467626$0$1268$65785112@news.neostrada.pl

Wyjebaj sie z tymi wisniami na grupe o owocach bo już zaczynają mnie wkurwiać w co drugim poscie choć nic nie mam do wisni nawet je lubie w syropie.

Ja dostałem od Citi w sumie 150 wiśni.

CITI - chory bank + spelsniale wisnie