CITI - chory bank + spelsniale wisnie

Data: 2012-02-22 21:06:27
Autor: Pan Sowa
CITI - chory bank + spelsniale wisnie
W dniu 2012-02-22 19:31, Waldek pisze:
Jak dla mnie to jakis niepowazny bank
i moze dobrze ze tak sie stalo ;)

Ja w Deustche Bank złożyłem wniosek o kartę partnerską Premium Club. Pocztą przysłali pismo że "bardzo nam przykro ale nie możemy panu przyznać karty itp.", a za 3 dni przyszła karta.

Mr. Owl.

Data: 2012-02-23 08:08:22
Autor: barman
W dniu 22.02.2012 21:06, Pan Sowa pisze:
Ja w Deustche Bank złożyłem wniosek o kartę partnerską Premium Club.
Pocztą przysłali pismo że "bardzo nam przykro ale nie możemy panu
przyznać karty itp.", a za 3 dni przyszła karta.

Ten "typ" tak ma. Ja przy otwieraniu konta dbNet dostałem e-mail z
informacją, że dokument tożsamości znajduje się w CBD-DZ (Centralna Baza
Danych - Dokumenty Zastrzeżone). Po czym aktywowałem konto na infolinii
:-). Niezły tam mają bałagan.

Pozdro,
Bartek

CITI - chory bank + spelsniale wisnie