CITI daje...

Data: 2010-07-20 22:24:46
Autor: Czeslaw P.
CITI daje...
.... mi rchunek osobisty i jedną z kart (Maestro lub mastercard) za darmo, dożywotnio, z pisemną gwarancją.
Darmowa obsługa konta, prowadzenie, dostęp www, przelewy.
A nawet moja dotychczasowa KK MC Citi bedzie za darmo, jesli na rachunek będzie wplywac co miesiąc 1500pln.

Uzasadninie:
Bo ma Pan naszą kartę kredytową, od 2007, którą Pan spłaca na czas, a jej limit to 9000pln.
W podziekowaniu ta oferta darmowego rachunku.

Powiedzcie mi, o co chodzi?
KK Citi uywam obecnie do... - piszę poważnie - wykonania dóch przelewów w mieiącu (300 i 39pln), oraz wykonałem od marca "az" trzy transakcje na niecałm 200pln razem.

Ja się im "opłacam"?
Dlaczego mi dają rachunek z plaska kartą za darmo?
Albo o czym nie powiedzieli przez telefon, na czym zarobią?

Ok, zgoda: jesli skorzytsam z tego darmo-rachunku to zamknę DBnet. Ale mBank, Inteligo, Lukasa i OF zostawię.
Co im da że ja będę miał darmowy rachunek?

Data: 2010-07-20 22:06:57
Autor: Wemif
CITI daje...
Czeslaw P. <czechu.p@op.pl> wrote:

Albo o czym nie powiedzieli przez telefon, na czym zarobią?

Wplywy maja byc z umowy o prace, nie licza sie wplywy wlasne
itp. (pytaja o nazwe pracodawcy, nie wiem czy sprawdzaja). Poza tym bez kruczkow.

a.

Data: 2010-07-20 22:27:55
Autor: Szymon
CITI daje...
Użytkownik "Czeslaw P." <czechu.p@op.pl> napisał w wiadomości news:i250m7$7lb$1news.onet.pl...
Ja się im "opłacam"?

Twoje dane osobowe im się widać opłacają.

Dlaczego mi dają rachunek z plaska kartą za darmo?

Jak wiele innych banków.

Albo o czym nie powiedzieli przez telefon, na czym zarobią?

Na tych wpływach 1500zł/mc także.

Ok, zgoda: jesli skorzytsam z tego darmo-rachunku to zamknę DBnet. Ale mBank, Inteligo, Lukasa i OF zostawię.
Co im da że ja będę miał darmowy rachunek?

Nic ich to w praktyce nie kosztuje, a te 1500 niejako wymusza obrót na rachunku. To się opłaca.

Data: 2010-07-21 07:03:57
Autor: Strachu S.
CITI daje...
... mi rchunek osobisty i jedną z kart (Maestro lub mastercard)

Ktos uzywajacy tych kt moze powiediec, czy ktoras z nich jest autoryzowana podpisem, czy obie PINem?

Strachu S.

Data: 2010-07-21 08:52:28
Autor: Robert Kois
CITI daje...
Dnia Tue, 20 Jul 2010 22:24:46 +0200, Czeslaw P. napisał(a):

Co im da że ja będę miał darmowy rachunek?

To, że może weźmiesz kolejne produkty. --
Kojer

Data: 2010-07-22 13:10:36
Autor: MK
CITI daje...
On 20 Lip, 22:24, "Czeslaw P." <czech...@op.pl> wrote:

Powiedzcie mi, o co chodzi?
KK Citi uywam obecnie do... - piszę poważnie - wykonania dóch przelewów w
mieiącu (300 i 39pln), oraz wykonałem od marca "az" trzy transakcje na
niecałm 200pln razem.

Mysle, ze za chwile zaczniej jej uzywac czesciej... chyba tylko na
Polbankowej Erze ostal sie 1% cashback, wiec Citkowa karta nie bedzie
miala duzej konkurencji ;).

MK

Data: 2010-07-23 08:34:12
Autor: xbartx
CITI daje...
Dnia Thu, 22 Jul 2010 13:10:36 -0700, MK napisał(a):

Mysle, ze za chwile zaczniej jej uzywac czesciej... chyba tylko na
Polbankowej Erze ostal sie 1% cashback, wiec Citkowa karta nie bedzie
miala duzej konkurencji ;).

Do zbierania punktów w M&M się nada jak najbardziej, aby przeczekać do kolejnej fali cashbacków ;)

--
xbartx

Data: 2010-07-23 08:38:19
Autor: Olgierd
CITI daje...
Dnia Thu, 22 Jul 2010 13:10:36 -0700, MK napisał(a):

Mysle, ze za chwile zaczniej jej uzywac czesciej... chyba tylko na
Polbankowej Erze ostal sie 1% cashback

I w starych Aliorach.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

Data: 2010-07-23 02:38:56
Autor: SpeX
CITI daje...
To do mnie ostatnio dzwonili z propozycją spieniężenia linii kredytowej na KK i rozłożenia tego na raty. Jako atrakcyjna forma kredytu, specjalnie dla mnie (Raty konfort coś koło 18%)

Data: 2010-07-30 00:10:38
Autor: sunwick
CITI daje...
o dzieki za info, bede wiedzial z czym to znow citi do mnie zadzwoni
za dni pare :) ja im wyplaaty swojej nie dam, wiec niech sie gonią, przynajmniej
rozmowa zakonczy sie szybko...

CITI daje...