CITI - karta latająca ... (zastrzeżony nr ???)

Data: 2011-10-21 23:51:29
Autor: Rafał \"SP\" Gil
CITI - karta latająca ... (zastrzeżony nr ???)
Złożyłem wniosek. Wnioskowałem o 1 kPLN ... na stronie latającej .... mieli oddzwonić w 15 minut ... Telefon milczał przez dobę.

Wlazłem na stronę CITI i złożyłem wniosek o latającą. Pytań było już więcej, waliło scoringiem ... konsultant miał zadzwonić w 15 minut ... Dupa.

Teraz skojarzyłem, że zablokowałem sobie połączenia z zastrzeżonych.

Pytanie do praktyków - nie dzwonili, bo nie ! Czy nie dzwonili czy nie pokonali blokady "zastrzegającej zastrzeżone" ?

Pytam, bo latająca mi się mocno przyda do latania ... Więc zastanawiam się czy się nie kopnąć do oddziału.

2. Czy ktoś dostał latającą bez opłat (96 PLN) ?
--
          Czas na odważne decyzje:

=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

Data: 2011-10-22 01:00:10
Autor: Feromon

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:j7sph2$hlp$1node2.news.atman.pl...

Teraz skojarzyłem, że zablokowałem sobie połączenia z zastrzeżonych.

Ja nie odbieram zastrzeżonych. Znaczy mądrze czynisz:)))

Feromon

Data: 2011-10-22 01:25:13
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-10-22 01:00, Feromon pisze:

Teraz skojarzyłem, że zablokowałem sobie połączenia z
zastrzeżonych.
Ja nie odbieram zastrzeżonych. Znaczy mądrze czynisz:)))

Gdyby nie ty, to bym nie rozwiał swoich wątpliwości ...

Ehh ...

Data: 2011-10-22 01:37:13
Autor: MK
CITI - karta lataj±ca ... (zastrze¿ony nr ???)
On 21 Pa¼, 23:51, "Rafa³ \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:
Z³o¿y³em wniosek. Wnioskowa³em o 1 kPLN ... na stronie lataj±cej
... mieli oddzwoniæ w 15 minut ... Telefon milcza³ przez dobê.

Wlaz³em na stronê CITI i z³o¿y³em wniosek o lataj±c±. Pytañ by³o
ju¿ wiêcej, wali³o scoringiem ... konsultant mia³ zadzwoniæ w 15
minut ... Dupa.

Teraz skojarzy³em, ¿e zablokowa³em sobie po³±czenia z zastrze¿onych.

Pytanie do praktyków - nie dzwonili, bo nie ! Czy nie dzwonili
czy nie pokonali blokady "zastrzegaj±cej zastrze¿one" ?

Pytam, bo lataj±ca mi siê mocno przyda do latania ... Wiêc
zastanawiam siê czy siê nie kopn±æ do oddzia³u.

2. Czy kto¶ dosta³ lataj±c± bez op³at (96 PLN) ?

Jesli karta Wizzair to chyba mozna ja otrzymac w oddziale. Proces
weryfikacji kredytowej i wydania karty zajmuje ok godziny. Ja tam
sobie wyrabialem KK ZTMowa. Oczywiscie zeby skorzystac z tej
mozliwosci trzeba sie udac do oddzialu w godzinach pracy analitkow.
Jak skladasz wniosek przez telefon to ktos oddzwania, wypelnia jeszcze
raz wszystkie informacje, pozniej oddzwaniaja z decyzja, spotkanie z
kurierem itd. Proces oddzialowy jest jak dla mnie bardziej przyjazny,
oczywiscie jesli ktos ma w poblizu oddzial...

MK

Data: 2011-10-22 07:32:18
Autor: brum
CITI - karta lataj±ca ... (zastrze¿ony nr ???)
Pytanie do praktyków - nie dzwonili, bo nie ! Czy nie dzwonili czy nie pokonali blokady "zastrzegaj±cej zastrze¿one" ?

citi zwykle dzwoni z numerow jawnych
jesli system dziala ok, to dostaniesz za jakis czas papierek

Data: 2011-10-22 07:02:16
Autor: Olgierd
On Sat, 22 Oct 2011 07:32:18 +0200, brum wrote:

citi zwykle dzwoni z numerow jawnych

Nie, zwykle dzwonią z zastrzeżonych.

Dopóki nie mogłem zablokować rozmów z zastrzeżonych, nie było tygodnia, żeby mnie nie męczyli. A teraz raz na 3 miesiące ktoś się dobije.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org <<

Data: 2011-10-22 20:18:31
Autor: brum
CITI - karta lataj?ca ... (zastrze?ony nr ???)
citi zwykle dzwoni z numerow jawnych
Nie, zwykle dzwoni± z zastrze¿onych.

no coz, do mnie od zawsze dzwonia z jawnych, do zony takoz

Data: 2011-10-29 00:23:06
Autor: Jacek Osiecki
CITI - karta lataj±ca ... (zastrze¿ony nr ???)
Dnia Sat, 22 Oct 2011 07:02:16 +0000 (UTC), Olgierd napisa³(a):
On Sat, 22 Oct 2011 07:32:18 +0200, brum wrote:
citi zwykle dzwoni z numerow jawnych
Nie, zwykle dzwoni± z zastrze¿onych.

Nie, z zastrze¿onych dzwoni± marketoidy proponuj±ce roz³o¿enie zad³u¿enia
na raty. Zawsze gdy dzwoni± w istotnych sprawach (potwierdzenie transakcji
itp.) to identyfikuj± siê numerem infolinii.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-10-29 14:58:59
Autor: Andrzej Kubiak
CITI - karta lataj±ca ... (zastrze¿ony nr ???)
Dnia Sat, 29 Oct 2011 00:23:06 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisa³(a):

Nie, z zastrze¿onych dzwoni± marketoidy proponuj±ce roz³o¿enie zad³u¿enia
na raty.

Taa... albo, gdy masz spory wolny limit, proponuj±ce przelanie go i
roz³o¿enia na raty :)

AK

Data: 2011-10-24 22:09:32
Autor: Rafał \"SP\" Gil
CITI - karta latająca ... (zastrzeżony nr ???)
Złożyłem wniosek. Wnioskowałem o 1 kPLN ... na stronie latającej
... mieli oddzwonić w 15 minut ... Telefon milczał przez dobę.

No i nie potrafili się dodzwonić, ale wzięli się na sposób :) Dostałem sms z prośbą o kontakt w sprawie złożonego wniosku. Podali tel stacjonarny na infolinię. No to oddzwoniłem.

2. Czy ktoś dostał latającą bez opłat (96 PLN) ?

A to pytanie ciÄ…gle aktualne.

Data: 2011-10-27 13:32:30
Autor: xbartx
Dnia Mon, 24 Oct 2011 22:09:32 +0200, Rafał \"SP\" Gil napisał(a):

No i nie potrafili się dodzwonić, ale wzięli się na sposób :) Dostałem
sms z prośbą o kontakt w sprawie złożonego wniosku. Podali tel
stacjonarny na infolinię. No to oddzwoniłem.

Dziwne. Ja jakoś na wiosnę wziąłem sobie MC World aby sprawdzić czy dostanę - dzwonili za każdym razem z jawnych. Być może zależy to od człowieka, który dzwoni. Z firmowego zastrzeżonego jak się nie może dodzwonić, to może telefonuje ze swojego prywatnego - to taka luźna moja koncepcja w temacie.

2. Czy ktoś dostał latającą bez opłat (96 PLN) ?

A to pytanie ciÄ…gle aktualne.

Ja miałem World dożywotnio gratis. Jak przeskoczyłem z niej na latającego Wizza to weszły te opłaty miesięczne, więc zadzwoniłem że zamykam. Pani mi powiedziała, że za krótko mam Wizza aby mogła mi zrobić dożywotnio gratis, więc zrobiła go tylko na 2 lata czy jakoś tak. Obrót na każdej karcie był raczej znikomy.

--
xbartx

Data: 2011-10-24 22:28:08
Autor: Ra
[...]

BTW jak wygląda teraz sprawa z opłatą miesięczną. Czy tak samo łatwo jej uniknąć jak roczne czy citi postanowiło jednak przeczyścić swoją bazę klientów

CITI - karta latająca ... (zastrzeżony nr ???)