CITIBANK UK - koniec bezpłatnych przelewów do Polski

Data: 2009-02-23 23:27:16
Autor: kashmiri
CITIBANK UK - koniec bezpłatnych przelewów do Polski
Witam grupę.

Od roku cieszyłem się funkcjonalnością darmowych przelewów między Citibank UK a Citibank PL, w ramach tzw. Citi Global Transfers (CGT).

Dzisiaj zauważyłem, że przelewu UK->PL zrobić już się nie da... Co jest grane??? Na infolinii mi wyjaśniono, że Citibank UK *zlikwidował CGT z UK do Polski i Szwajcarii*.

Powód? "High amounts of online fraud". Likwidacja podobno na stałe.

Czyżby Polonia masowo wyzbywała się funta? Szwajcarzy też? Chyba trzeba będzie pożegnać się z tą firmą...

k.

Data: 2009-02-24 00:01:30
Autor: MK
"kashmiri" <a @ a . com> wrote in message news:gnuta8$flg$1services.telesweet.net...
[...]

Jesli tylko darmowosc jest wyznacznikiem a nie czas to zapoznaj sie z informacja na stronach Citi PL...

Uwaga: Z przyczyn technicznych przelewy Citibank Global Transfers z Citibank UK do Citi Handlowy nie są obecnie dostępne.
Przelewy z Wielkiej Brytanii do Polski prosimy realizować za pośrednictwem CitiPhone w Citibank UK. Za przelewy SWIFT do Citi Handlowy do kwoty 10.000 GBP realizowane w CitiPhone UK, Citibank UK nie pobierze opłat.

MK

Data: 2009-02-24 21:52:07
Autor: kashmiri
CITIBANK UK - koniec bezpłatnych przelewów do Pols ki

"MK" <macka@interia.pl> wrote in message news:gnv9s9$6ph$1news.wp.pl...

/.../
[...]

Nie wiedziałem. Widzimy teraz, jak kompetentna jest infolinia Citibanku UK :P

k.

Data: 2009-02-24 20:28:16
Autor: Edward Malinowy
CITIBANK UK - koniec bezpłatnych przelewów do Pols ki
"kashmiri" news:go1c3v$f1u$1services.telesweet.net

Nie wiedziałem. Widzimy teraz, jak kompetentna jest infolinia Citibanku UK
:P

Pewnie Polacy tam pracują stąd też i nasze rodzime standardy ;)

Pozdrawiam.

Data: 2009-02-25 08:37:38
Autor: Seba
Edward Malinowy <edwar.malinowy@no.spam.pl> napisał(a):

Pewnie Polacy tam pracują stąd też i nasze rodzime standardy ;)

Pozdrawiam.

akurat co do kompetencji citiphone PL to mogę ich stawiac jako wzór dla innych linii bankowych :)

Data: 2009-02-25 08:40:25
Autor: Seba
kashmiri <a @ a . com> napisał(a):

Powód? "High amounts of online fraud". Likwidacja podobno na stałe.

zgadza się, usługa ta była idealna dla fraudsterów. kasa z konta w UK online na koncie w PL, gdzie słup stoi pod bankomatem i czeka na telefon z informacją "wypłacaj". Wiele osób może stracić wspaniałe źródło dochodu, ach ten kryzys ;)

--

CITIBANK UK - koniec bezpłatnych przelewów do Polski