CITIBANK oszczędności z 2 przelewami gratis?

Data: 2010-07-12 20:04:25
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
CITIBANK oszczędności z 2 przelewami gratis?
proszę klientów Citibanku o wyjaśnienie, bo widzę sprzeczność w opisie:

http://www.online.citibank.pl/page.do?content=ko_oszczednosciowe

Konto Oszczędnościowe to idealne konto do bieżącego oszczędzania.
Po pieniądze możesz sięgnąć w każdej chwili bez utraty odsetek.
* Pierwszy przelew w miesiącu z kont oszczędnościowych jest bezpłatny.

a dalej:
Otwarcie i prowadzenie rachunku:
    * 0 zł za otwarcie i prowadzenie Konta Oszczędnościowego
    * 0 zł za otwarcie i prowadzenie dodatkowych rachunków w walucie obcej
Przelewy i wypłata gotówki:
    * 0 zł za pierwszy przelew zewnętrzny w miesiącu z kont oszczędnościowych prowadzonych w banku
    * 7,99 zł za każdy kolejny przelew zewnętrzny w danym miesiącu
    * 0 zł za pierwszy przelew wewnętrzny w miesiącu z kont oszczędnościowych prowadzonych w banku
    * 7,99 zł za każdy kolejny przelew wewnętrzny w danym miesiącu
    * 0 zł za pierwszą wypłatę gotówkową w danym miesięcy w oddziale banku
    * 7,99 zł za każdą kolejną wypłatę
Dostęp do informacji o rachunku:
    * 0 zł za dostęp do bankowości internetowej Citibank Online
    * 0 zł za dostęp do bankowości telefonicznej CitiPhone

to jak w końcu jest? bezpłatny jest tylko jeden pierwszy przelew (bez rozróżniania na wewnętrzne i na zewnętrzne)

czy odrębnie liczony jest pierwszy wewnętrzny i pierwszy zewnętrzny
co w sumie dawałoby dwa przelewy bezprowizyjne (zaspokoi moje potrzeby)?

Data: 2010-07-12 21:23:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
CITIBANK oszczędności z 2 przelewami gratis?

<zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> 47f6.000004c0.4c3b5929@newsgate.onet.pl

[...]

A post swój kierujesz do kamikaze?... ;)

Data: 2010-08-15 12:19:32
Autor: bastek72
> [...]

> co w sumie dawałoby dwa przelewy bezprowizyjne (zaspokoi moje potrzeby)?

A post swój kierujesz do kamikaze?... ;)

raczej do kogoś kto już kiedyś (obojetnie celowo czy wskutek
błędu) zlecił drugi przelew innego rodzaju (np. wewnętrzny
po zewnętrznym albo zewnętrzny po wewnętrznym). Taki klient citka mógłby sie wypowiedzieć czy pobrano opłate
za drugi przelew. Na razie dezinfolinia twierdzi:
że 1 wewnętrzny 1 zewnętrzny to razem 2 darmowe przelewy

Data: 2010-08-15 13:37:50
Autor: RobertS
[...]

zleciłem kiedyś drugi wewn. i opłatę mi pobrano ;-/

RobertS

Data: 2010-08-15 14:21:30
Autor: bastek72
> [...]

> że 1 wewnętrzny 1 zewnętrzny to razem 2 darmowe przelewy
> zleciłem kiedyś drugi wewn. i opłatę mi pobrano ;-/

wnioski: jeśli Twój pierwszy przelew był zewnętrzny INFO-citki kłamią

jeśli Twój pierwszy przelew był wewnętrzny INFO-citki mogą
ale nie muszą mówić prawdę

a jak było, jeśli można wiedzieć?

Data: 2010-08-15 18:51:10
Autor: RobertS
[...]

obydwa były wewn., z KO mam zdefiniowany przelew TYLKO na Citi direct

RobertS

CITIBANK oszczędności z 2 przelewami gratis?