CITIOne Direct - opinie.

Data: 2010-10-08 16:59:06
Autor:
CITIOne Direct - opinie.
Witajcie,

chcia³bym poznaæ Wasze opinie na temat w/w konta. Na grupie czêsto przewija
siê Alior, ING, Eurobank itd a o koncie w Citi cicho. Przy za³o¿eniu wp³ywów
na poziomie 1.500 z³ (g³ówne konto) ca³kiem nie¼le siê prezentuje, ale jak
faktycznie jest z u¿ywaniem tego konta na codzieñ?
Co mo¿na powiedzieæ o bezpieczeñstwie - bli¿ej jest do ING czy mo¿e np. do
Eurobanku?
P³acê z Citi - na ile to rozwi±zanie jest popularne?
Jak z onlineowo¶ci±?

Jakie¶ ekstra smaczki? Mam obecnie konto w kilku bankach i ¿adne nie odpowiada
mi w 100%. ING jest najbli¿ej, ale czego¶ tam brak (pewnie 3 sesji eliksir :)
Eurobank do¶æ fajny, ale trochê ubogi (czasami przyjmujê przelewy w EUR, brak
konta w EUR), DB w ogóle mi nie le¿y - zdrapki i ta onlajnowo¶æ... --

Data: 2010-10-08 20:03:09
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
CITIOne Direct - opinie.
arka.dio@NOSPAM.gazeta.pl pisze:

chciałbym poznać Wasze opinie na temat w/w konta. Na grupie często przewija
się Alior, ING, Eurobank itd a o koncie w Citi cicho. Przy założeniu wpływów
na poziomie 1.500 zł (główne konto) całkiem nieźle się prezentuje, ale jak
faktycznie jest z używaniem tego konta na codzień?
Co można powiedzieć o bezpieczeństwie - bliżej jest do ING czy może np. do
Eurobanku?
PÅ‚acÄ™ z Citi - na ile to rozwiÄ…zanie jest popularne?
Jak z onlineowością?

Bezpieczeństwo: własny login i hasło (niemaskowane) + kody sms do potwierdzeń
Zalety: dobra obsługa klienta, duża sieć placówek i bezpłatnych bankomatów, wpłatomaty, konta walutowe z możliwością podpięcia debetówki
Wady: brak możliwości posiadania osobnego rachunku do karty debetowej, obowiązkowy paypass w karcie (ale można limit operacji bezgotówkowych ustawić na 0 i wtedy paypass nie działa), zgłoszenie na infolinii utraty karty automatycznie powoduje zablokowanie dostępu do konta przez internet (totalny absurd, ale przynajmniej można od ręki dostać nową kartę identyfikacyną w dowolnym oddziale)

--
MiCHA

Data: 2010-10-10 06:26:18
Autor:
CITIOne Direct - opinie.
Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl> napisa³(a):

BezpieczeÅ&#65533;stwo: wÅ&#65533;asny login i hasÅ&#65533;o (niemaskowane) + kody sms do potwierdzeÅ&#65533;
Zalety: dobra obsÅ&#65533;uga klienta, duża sieÄ&#65533; placówek i bezpÅ&#65533;atnych bankomatów, wpÅ&#65533;atomaty, konta walutowe z możliwoÅ&#65533;ciÄ&#65533; podpiÄ&#65533;cia debetówki
Wady: brak możliwoÅ&#65533;ci posiadania osobnego rachunku do karty debetowej, obowiÄ&#65533;zkowy paypass w karcie (ale można limit operacji bezgotówkowych ustawiÄ&#65533; na 0 i wtedy paypass nie dziaÅ&#65533;a), zgÅ&#65533;oszenie na infolinii utraty karty automatycznie powoduje zablokowanie dostÄ&#65533;pu do konta przez internet (totalny absurd, ale przynajmniej można od rÄ&#65533;ki dostaÄ&#65533; nowÄ&#65533; kartÄ&#65533; identyfikacynÄ&#65533; w dowolnym oddziale)

Dziêki za infor. A jak z t± onlajnowo¶ci±. Czy bank zasypia po zamkniêciu
placówek, czy w nocy normalnie mo¿na wykonywaæ operacje, ustawiaæ na daty
przysz³e, itd.
Co je¶li chodzi o przelewy z przyszlymi datami - jest jak w Polbanku, ¿e
ustawiony przelew albo siê wykona albo nie, czy wszystko chodzi na tip top?

Data: 2010-10-10 08:59:35
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
CITIOne Direct - opinie.
arka.dio.SKASUJ@gazeta.pl pisze:

BezpieczeĹ&#65533;stwo: wĹ&#65533;asny login i hasĹ&#65533;o (niemaskowane) + kody sms do
potwierdzeĹ&#65533;
Zalety: dobra obsĹ&#65533;uga klienta, duĹźa sieÄ&#65533; placĂłwek i bezpĹ&#65533;atnych
bankomatĂłw, wpĹ&#65533;atomaty, konta walutowe z moĹźliwoĹ&#65533;ciÄ&#65533; podpiÄ&#65533;cia debetĂłwki
Wady: brak moĹźliwoĹ&#65533;ci posiadania osobnego rachunku do karty debetowej,
obowiÄ&#65533;zkowy paypass w karcie (ale moĹźna limit operacji bezgotĂłwkowych
ustawiÄ&#65533; na 0 i wtedy paypass nie dziaĹ&#65533;a), zgĹ&#65533;oszenie na infolinii utraty
karty automatycznie powoduje zablokowanie dostÄ&#65533;pu do konta przez
internet (totalny absurd, ale przynajmniej moĹźna od rÄ&#65533;ki dostaÄ&#65533; nowÄ&#65533;
kartÄ&#65533; identyfikacynÄ&#65533; w dowolnym oddziale)

Dzięki za infor. A jak z tą onlajnowością. Czy bank zasypia po zamknięciu
placówek, czy w nocy normalnie można wykonywać operacje, ustawiać na daty
przyszłe, itd.
Co jeśli chodzi o przelewy z przyszlymi datami - jest jak w Polbanku, że
ustawiony przelew albo siÄ™ wykona albo nie, czy wszystko chodzi na tip top?

Nie testowałem, więc dokładnie nie wiem, ale wygląda ok. Nigdy nie zdarzyło mi się, żeby coś się nie wykonało. Zlecenia stałe działają dobrze.
Jest dzienny limit operacji przez internet (domyślnie chyba 5000, można podnieść do maksymalnie chyba 50000, a może 100000). Operacje większe trzeba robić w placówce lub przez telefon. (Przez telefon nie ma limitu.)

--
MiCHA

Data: 2010-10-10 14:18:16
Autor: Sir_Robak
CITIOne Direct - opinie.
cut> (domy¶lnie chyba 5000, mo¿na
podnie¶æ do maksymalnie chyba 50000, a mo¿e 100000<cut

20000 sprawdzone na citikonto ale pewnie to to samo.
Robert

Data: 2010-10-10 16:37:31
Autor: XYZ
CITIOne Direct - opinie.
On 10.10.2010 08:59, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
[...]

Czyli też taki internetowy Polbank.

Data: 2010-10-10 17:06:41
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
CITIOne Direct - opinie.
XYZ pisze:

[...]

No nie, za przeproszeniem nie myl gówna z twarogiem... Półbank wszyscy oczywiście kochamy za 6 mocnych, ale do obsługi bieżącej jako "główny" bank się toto nie nadaje. A Citi jak najbardziej się nadaje. :-)

--
MiCHA

Data: 2010-10-10 17:13:02
Autor: XYZ
CITIOne Direct - opinie.
On 10.10.2010 17:06, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
XYZ pisze:

[...]

bank siÄ™ toto nie nadaje. A Citi jak najbardziej siÄ™ nadaje. :-)

Porównanie dotyczyło maksymalnego limitu przelewu internetowego.

Data: 2010-10-10 21:07:56
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
CITIOne Direct - opinie.
XYZ pisze:

[...]

Z tym że jak w Półbanku "wyczerpiesz" limit, to musisz zapierniczać do oddziału, a w oddziale w dodatku operacje są droższe. W Citku po prostu sięgasz po słuchawkę i zlecasz przelew ustnie - choćby na milion.

--
MiCHA

CITIOne Direct - opinie.