CIVIC AERODECK - dziwne dźwięki

Data: 2012-01-13 16:50:20
Autor: Krzysiek
CIVIC AERODECK - dziwne dźwięki
Witam, moja honda (aerodeck 98r. 90KM) zaczęła wydawać dziwny dźwięk - wydaje się że z okolic tylnego prawego koła. Dźwięk słychać przy tempie 65 km/h i powyżej, najbardziej to przypomina mi coś takiego jak się wjedzie na te tarki-malowane na biało pobocza które wywołują coś jak drżenie. Wczoraj z mechanikiem wydedukowaliśmy że pewnie łożysko szumi, łożysko wymieniono(poszło 3 stówki :( ) a ta cholera dalej szumi.
Może miał ktoś podobny przypadek i coś mądrego doradzi.

pozdrawiam,
Krzysiek

Data: 2012-01-13 16:05:49
Autor: to
CIVIC AERODECK - dziwne dĽwięki
begin Krzysiek
Witam, moja honda (aerodeck 98r. 90KM) zaczęła wydawać dziwny dźwięk -
wydaje się że z okolic tylnego prawego koła. Dźwięk słychać przy tempie
65 km/h i powyĹĽej, najbardziej to przypomina mi coĹ› takiego jak siÄ™

A hamulce sprawdzałeś?

Data: 2012-01-13 17:23:25
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2012-01-13, Krzysiek <dyziunio@poczta.fm> wrote:
Witam, moja honda (aerodeck 98r. 90KM) zaczęła wydawać dziwny dĽwięk - wydaje się że z okolic tylnego prawego koła. DĽwięk słychać przy tempie 65 km/h i powyżej, najbardziej to przypomina mi co¶ takiego jak się wjedzie na te tarki-malowane na biało pobocza które wywołuj± co¶ jak drżenie. Wczoraj z mechanikiem wydedukowali¶my że pewnie łożysko szumi, łożysko wymieniono(poszło 3 stówki :( ) a ta cholera dalej szumi.
Może miał kto¶ podobny przypadek i co¶ m±drego doradzi.

Opona Ci się nie wyz±bkowała? Felga Ci się nie grzeje?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-01-13 18:18:07
Autor: Tomasz Pyra
On Fri, 13 Jan 2012 16:50:20 +0100, Krzysiek wrote:

[...]

Poza tym co koledzy już podali, ja bym jeszcze sprawdził łożyska w
pozostałych trzech kołach - być może wymieniłe¶ sobie sprawne.

A to że z wewn±trz samochodu co¶ tam słychać z prawego tyłu, równie dobrze
może mieć Ľródło w lewym przednim kole :)

Do szukania należy zatrudnić rowerzyste który będzie jechał obok samochodu
i słuchał z zewn±trz - najlepiej z górki przy zgaszonym silniku.

Data: 2012-01-13 20:38:31
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2012-01-13, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:

[...]

Pisał, że słychać powyżej 65km/h - ciężko znaleĽć miejsce gdzie
rowerzysta będzie mógł bezpiecznie posłuchać. Raczej posadzić z tyłu
pasażera i kazać mu wystawiać głowę z każdej strony...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-01-13 21:41:59
Autor: Tomasz Pyra

On 2012-01-13, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:

[...]

Z zewn±trz czasami lepiej słychać.

Raczej posadzić z tyłu
pasażera i kazać mu wystawiać głowę z każdej strony...

No kiedy¶ tak badali¶my auto kolegi - siedz±c w bagażniku było wyraĽnie
słychać z prawej strony pod podwoziem.
Walił lewy przegub (z przodu) :)

A jak co¶ ledwo słychać to zazwyczaj nie groĽne ;) Można poczekać aż się
rozstuka tak że już nie będzie w±tpliwo¶ci i wtedy naprawiać.

Data: 2012-01-13 23:39:19
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2012-01-13, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:

Pisał, że słychać powyżej 65km/h - ciężko znaleĽć miejsce gdzie
rowerzysta będzie mógł bezpiecznie posłuchać.

Z zewn±trz czasami lepiej słychać.

JeĽdziłe¶ rowerem z prędko¶ciami +/- 65km/h? Ja tak. Nie wyobrażam sobie
osłuchiwania samochodu w tych warunkach...

[...]

W bagażniku? Wierzę bez zastanowienia. Wystawiaj±c głowę na zewn±trz?
Już mniej wierzę :)

A jak co¶ ledwo słychać to zazwyczaj nie groĽne ;) Można poczekać aż się
rozstuka tak że już nie będzie w±tpliwo¶ci i wtedy naprawiać.

:)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-01-14 00:02:33
Autor: Tomasz Pyra

On 2012-01-13, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:

[...]

Mówię w sensie że jak wewn±trz trzeb 65, to od zewn±trz może wystarczy 30.
Te dzisiejsze samochody s± naprawdę dobrze wyciszone.

[...]

Było wyraĽnie słychać że stuka z tyłu - położyli¶my fotele żeby móc jechać
z głow± w bagażniku. Stwierdzili¶my że stuka prawy tył.

Test "rowerowy" pokazał że jednak lewy przód.

Niosło się jako¶ po budzie.

Data: 2012-01-14 00:36:54
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2012-01-13, Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> wrote:

[...]

A to chyba, że tak. Teraz się zgadzam :)

[...]

A za okno głowy wystawić to się nie chciało, co?

Test "rowerowy" pokazał że jednak lewy przód.

Niosło się jako¶ po budzie.

Bywa :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-01-14 10:09:57
Autor: yabba
Użytkownik "Krzysiek" <dyziunio@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jepjq7$uc5$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ja miałem takie dźwięki od spoilera na tylnej klapie.

--
Pozdrawiam,

yabba

CIVIC AERODECK - dziwne dźwięki