CIVIC AERODECK - dziwne dźwięki

Data: 2012-01-14 10:09:57
Autor: yabba
CIVIC AERODECK - dziwne dźwięki
Użytkownik "Krzysiek" <dyziunio@poczta.fm> napisał w wiadomości news:jepjq7$uc5$1node2.news.atman.pl...
Witam, moja honda (aerodeck 98r. 90KM) zaczęła wydawać dziwny dźwięk - wydaje się że z okolic tylnego prawego koła. Dźwięk słychać przy tempie 65 km/h i powyżej, najbardziej to przypomina mi coś takiego jak się wjedzie na te tarki-malowane na biało pobocza które wywołują coś jak drżenie. Wczoraj z mechanikiem wydedukowaliśmy że pewnie łożysko szumi, łożysko wymieniono(poszło 3 stówki :( ) a ta cholera dalej szumi.
Może miał ktoś podobny przypadek i coś mądrego doradzi.

Ja miałem takie dźwięki od spoilera na tylnej klapie.

--
Pozdrawiam,

yabba

CIVIC AERODECK - dziwne dźwięki