CIchy zasilacz do okolo 250zl ?

Data: 2011-06-21 13:14:45
Autor: WiesłaW
CIchy zasilacz do okolo 250zl ?
Dnia 18-06-2011 o 23:54 topek napisał na pl.comp.pecet:

Kupilem Cougara A450 ale jest mi troche za glosny.

Poprzedni BQ, jak dzialal byl nieslyszalny.
Nie chce be quiet bo sie zrazilem.
Co byscie polecili do okolo 250zl, cichego, moc 450-500W?

To może włóż wentylator z BQ do Cougara. Zawsze to ponad dwie
stówy w kieszeni :)
Możesz sobie również kupić zasilacz z długą gwarancją (5 lat),
masz wtedy więcej czasu aby się zrazić do następnego producenta.

"Cichość" to pojęcie mocno subiektywne. Naprawdę ciche są
właśnie BQ (nie PURE) z wentylatorem SilentWings (między 15 a 25
dbA), Enermaxy - Twister (ale jakoś się tym nie chwalą) i inne
wolnoobrotowe z dobrym łożyskowaniem. Niestety, sam taki
wentylator to koszt ok 50 zł.

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2011-06-21 18:04:45
Autor: GLaF
Dnia Tue, 21 Jun 2011 13:14:45 +0200, WiesłaW napisał(a):

[...]

Cichość zależy nie tylko od wentylatora, równie istotne są dźwięki wydawane
przez samą elektronikę (piski, ćwierkania). Niestety w mało którym teście
zwraca się na to uwagę.
--
GLaF

Data: 2011-06-21 19:54:06
Autor: WiesłaW
Dnia 21-06-2011 o 18:04 GLaF napisał na pl.comp.pecet:

Cichość zależy nie tylko od wentylatora, równie istotne są dźwięki  wydawane
przez samą elektronikę (piski, ćwierkania). Niestety w mało którym teście
zwraca się na to uwagę.

Nie zauważyłem, aby w testach nie zwracano uwagi na odgłosy z wnętrza
zasilaczy. Problem w tym, że takie objawy mogą występować po jakimś czasie
używania zasilacza, tylko w konkretnych momentach, tylko w niektórych
egzemplarzach tego samego modelu etc.
Ja w każdym razie jestem zdania, iż dobrze złożony zasilacz nie ma prawa
piszczeć, dlatego staram się polecać raczej sprawdzone modele.

--
WiesłaW
Opera Mail

CIchy zasilacz do okolo 250zl ?