CJ Watson w Bulls

Data: 2010-07-20 10:33:35
Autor: Leszczur
CJ Watson w Bulls
I roster powoli zaczyna sie ladnie wypelniac. Przyzwoity zmiennik dla
Rose'a oraz kolejny fajny ruch na obwodzie za niewielkie pieniadze (9M
$/3y z opcją Bulls w ostatnim sezonie).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-20 22:35:39
Autor: s
CJ Watson w Bulls
Leszczur pisze:
I roster powoli zaczyna sie ladnie wypelniac. Przyzwoity zmiennik dla
Rose'a oraz kolejny fajny ruch na obwodzie za niewielkie pieniadze (9M
$/3y z opcją Bulls w ostatnim sezonie).

Z przyslowkiem "ladnie" ja chwilowo sie wstrzymam, bo gdy wyobrazam sobie gre pierwszej piatki Bulls, uwiera mnie nieco "problem Sixers".
Kto tam ma grozic z dystansu i robic spacing dla Boozera?

Chyba, ze Korver mialby isc na startera, ale sadze, ze watpie.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-07-20 14:02:56
Autor: Leszczur
CJ Watson w Bulls
On 20 Lip, 22:35, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]

sobie gre pierwszej piatki Bulls, uwiera mnie nieco "problem Sixers".
Kto tam ma grozic z dystansu i robic spacing dla Boozera?

A kto miał największą skuteczność w zeszłym roku w rzucach za 3 Bulls?
Prawie 39%! Niejaki Deng Luol - moj czlowiek! :-D
Ale poważnie mówiąc spadek po Hinrichu i Salmonsie prawdopodobnie
przejmą Korver i Watson. No chyba, że Rose poczyni jakieś postępy i
zacznie trafiać przynajmniej 30% swoich rzutów z dystansu (w co z
kolei ja wątpię).

Chyba, ze Korver mialby isc na startera, ale sadze, ze watpie.

A czemu? U Sloana akurat nie musiał startować, ale w Sixers miał
minuty startera nawet jeśli nim nie był.

Pozdro

L'e-szczur

CJ Watson w Bulls