[PZDR] CKMK ciemny Citroen XM

Data: 2010-01-03 23:40:09
Autor: marjan
[PZDR] CKMK ciemny Citroen XM
Pozdrowienia dla kierownika/kierowniczki ciemnej cytryny XM na blachach KR 35xxx wyprzedzającej mnie lewym pasem Alei Słowackiego w stronę Zakopca dzisiaj około 19.45 ;)

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz

Data: 2010-01-04 21:39:49
Autor: Staszek Sosenko
[PZDR] CKMK ciemny Citroen XM
marjan wrote:
Pozdrowienia dla kierownika/kierowniczki ciemnej cytryny XM na
blachach KR 35xxx wyprzedzającej mnie lewym pasem Alei Słowackiego w
stronę Zakopca dzisiaj około 19.45 ;)

Maciek Machacz?

Pozdrawiam,
Staszek - Nissan 100NX GTi

Data: 2010-02-05 16:23:36
Autor: Maciej M.
[PZDR] CKMK ciemny Citroen XM
On 2010-01-04 21:39, Staszek Sosenko wrote:
marjan wrote:
[...]

Ano zapewne musialem to byc ja - opeemesowanych zelazek ciemnych nie
znam wiecej w KRK.

A ze grupe czytuja czysto z przypadku ... to dopiero teraz przeczytalem ;)

Pozdrawiam,

--
MM

[PZDR] CKMK ciemny Citroen XM