CLIR – walczmy z tym

Data: 2014-06-18 14:19:50
Autor: marfi
CLIR – walczmy z tym
Użytkownik "ZakonSpirowany" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisał w wiadomości news:53a16901$0$2367$65785112news.neostrada.pl...

  Walcz sobie ale gĂłwno Cię obchodzi jak kto traktuje swĂłj numer :)

--
marfi

Data: 2014-06-18 12:26:12
Autor: masti
CLIR – walczmy z tym
Dnia pięknego Wed, 18 Jun 2014 14:19:50 +0200 osobnik zwany marfi napisał:

Użytkownik "ZakonSpirowany" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisał w
wiadomości news:53a16901$0$2367$65785112news.neostrada.pl... ...

  Walcz sobie ale gĂłwno Cię obchodzi jak kto traktuje swĂłj numer :)

skoro nie chcą sprzedać to faktycznie ich sprawa. bez urazy z mojej strony :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-06-18 13:28:44
Autor: Waldek Godel
CLIR – walczmy z tym
Dnia Wed, 18 Jun 2014 14:19:50 +0200, marfi napisał(a):

  Walcz sobie ale gówno Cię obchodzi jak kto traktuje swój numer :)

mnie obchodzi np. dlaczego inne sieci odmawiają użytkownikom prawa do ACR

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2014-06-18 14:40:19
Autor: dizel
CLIR – walczmy z tym
On Wed, 18 Jun 2014 13:28:44 +0100, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote:

Dnia Wed, 18 Jun 2014 14:19:50 +0200, marfi napisał(a):

  Walcz sobie ale gówno Cię obchodzi jak kto traktuje swój numer :)

mnie obchodzi np. dlaczego inne sieci odmawiają użytkownikom prawa do ACR

ale przecież w PL każda sieć oferuje taką usługę, wystarczy ją włączyć

Pozdrawiam

Data: 2014-06-19 00:53:54
Autor: Marek
CLIR – walczmy z tym
On Wed, 18 Jun 2014 13:28:44 +0100, Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
mnie obchodzi np. dlaczego inne sieci odmawiają użytkownikom prawa
do ACR

Chodzi o blokowanie połączeń przychodzących z nr zastrzeżonych? W czym problem realizować to na poziomie telefonu?

--
Marek

Data: 2014-06-18 19:10:54
Autor: ZakonSpirowany
CLIR – walczmy z tym
W dniu 18-06-2014 14:19, marfi pisze:
  Walcz sobie ale gĂłwno Cię obchodzi jak kto traktuje swĂłj numer :)

Uderz w CLIR, a buraki się odezwą. :)

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2014-06-20 12:28:28
Autor: Arek
CLIR - walczmy z tym
Użytkownik "ZakonSpirowany" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisał w wiadomości news:53a1c823$0$2229$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 18-06-2014 14:19, marfi pisze:
  Walcz sobie ale gówno Cię obchodzi jak kto traktuje swój numer :)

Uderz w CLIR, a buraki się odezwą. :)

Nie usprawiedliwiam, ale uzasadnienie jest. Było już nieraz wyjaśniane.
Marketingowcy dzwonią z zastrzeżonych bo numery, którymi dysponują służą tylko do tego.
a nie np. do przyjmowania reklamacji.
Niektórzy klienci mając w odebranych (lub nieodebranych) taki numer np. do banku czy innej
firmy próbują na niego dzwonić i załatwić jakieś sprawy zamiast korzystać z oficjalnych numerów
do tego przeznaczonych udostępnionych przez firmę/bank. Oczywiście zwykle non-stop zajęte
albo nikt nie odbiera (co może być ustawione już na cenralce) a to budzi u klienta zrozumiałą
reakcję. Żeby tego uniknąć ukrywają numery marketingowe.
  Lepszym rozwiązaniem byłoby podawanie w CLIPie inego numeru na który można się
dodzwonić lub automatyczne przekierowanie do obsługi klienta lub do głosowej informacji, że
to nie  ten numer . Nie wiem czy mozliwości techniczne i formalne do tego dorosły.
  Albo dać ludziom spokój.

A tu teoretycznie http://tnij.org/clip-clir-acr ...

Arek

CLIR – walczmy z tym