CM 10.2 vs PC

Data: 2013-11-03 13:24:27
Autor: ALEX Alpha MR
CM 10.2 vs PC
Witam
Mo偶e kto艣 poleci膰 program na PC, co艣 w stylu PC Suite, na Cyanogenmoda
10.2?

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim膮 Cesarska Marynarka Japo艅ska nie tylko zatopi艂a
flot臋 rosyjsk膮, zatopi艂a co艣 o wiele wi臋cej: mit o wy偶szo艣ci bia艂ej rasy

Data: 2013-11-03 15:15:34
Autor: ToMasz
CM 10.2 vs PC
W dniu 03.11.2013 13:24, ALEX Alpha MR pisze:
Witam
Mo偶e kto艣 poleci膰 program na PC, co艣 w stylu PC Suite, na Cyanogenmoda
10.2?

szukasz programu na du偶y komputer, dzi臋ki kt贸remu z telefonem z androidem zrobisz...co? Ksi膮偶k臋 telefoniczn膮 skopiujesz?

ToMasz

Data: 2013-11-03 19:02:39
Autor: ALEX Alpha MR
CM 10.2 vs PC
Dnia Sun, 03 Nov 2013 15:15:34 +0100, ToMasz napisa艂(a):

Mi臋dzy innymi.

Data: 2013-11-03 20:21:17
Autor: ToMasz
CM 10.2 vs PC
W dniu 03.11.2013 19:02, ALEX Alpha MR pisze:
[...]

chcia艂bym Ci pom贸c, ale nie wiem jak. Program o kt贸ry pytasz w wersji podstawowy u偶ytkownik nazywa si臋 "strona google po zalogowaniu". w wersji advanced nazywa si臋 andoroid sdk+odpowiedni program, ale to ju偶 masz, bo wgra艂e艣 CM10.

ToMasz

Data: 2013-11-03 20:57:36
Autor: ALEX Alpha MR
CM 10.2 vs PC
Dnia Sun, 03 Nov 2013 20:21:17 +0100, ToMasz napisa艂(a):

[...]

-sms
-wgrywanie map
-wrzucanie multimedi贸w
-smart jako modem
-dost臋p do sklepu
-kopie zapasowe na kompie
-aktualizacje systemu i aplikacji
-i pewnie jeszcze co艣 si臋 znajdzie

Program o kt贸ry pytasz w wersji podstawowy u偶ytkownik nazywa si臋 "strona google po zalogowaniu".

Odpada.

w wersji advanced nazywa si臋 andoroid sdk+odpowiedni program,

A jakby艣 poleci艂 jaki艣 program to by艂oby super/

ale to ju偶 masz, bo wgra艂e艣 CM10.

Nie wgra艂em i nie mam poj臋cia jak to si臋 robi.

Data: 2013-11-03 21:50:45
Autor: Mr. Misio
CM 10.2 vs PC
Kto艣 zachwalal MyPhoneExplorer - ale uzylem raz i wiecej tego nie wlaczylem. Ogolnie komunikac z androidem z poziomu PC z Windowsem jest kulawa. Same protezy.

Pliki?

Podepnij urzadzenie po USB i masz "dysk usb" z wszystkimi, zabalaganionymi folderami androida.

Smsy i takie tam duperele?

Zainstaluj sobie AirDroid na Androidzie i lacz sie przez http://

Niewygodne.

Google stworzylo Androida jako system wspolpracujacy z ich chmur膮. Wiec najsensowniej wlasnie laczyc sie przez konto Google, ktore jest niewygodne. Ale gdzies czytalem, mignelo mi, ze np. SMSy mozna wysylac przez Hangouty ;) Czy jakos tak.

Data: 2013-11-03 22:54:23
Autor: user
CM 10.2 vs PC

U偶ytkownik "Mr. Misio"  napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:l56cv6$err$1@node2.news.atman.pl...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Eksportuj臋 ksi膮偶k臋 telefoniczn膮 z Andka na konto google a gdy chc臋 j膮 ponownie wrzuci膰 na telefon to importuj膮 mi si臋 g贸wna min. jakie艣 meile z spamu itp.
Kiepsko to dzia艂a...

Data: 2013-11-04 09:46:56
Autor: J.F
CM 10.2 vs PC
U偶ytkownik "Mr. Misio"  napisa艂 w wiadomo艣ci
Google stworzylo Androida jako system wspolpracujacy z ich chmur膮. Wiec najsensowniej wlasnie laczyc sie przez konto Google, ktore jest niewygodne.

Ale nam sie to nie podoba i szukamy innych rozwiazan.

J.

Data: 2013-11-03 21:58:50
Autor: ToMasz
CM 10.2 vs PC
-sms
nie rozumiem
-wgrywanie map
sklep play, albo instalacja z nazwa.apk
Jak膮 chcesz mie膰 map臋? Masz chyba google maps?
-wrzucanie multimedi贸w
w zale偶no艣ci od wersji, ustaw lub wymu艣 tryb mass storage i wetknij kabelek usb. potem windows commander i lecisz. mozesz te偶 zainstalowa膰 na telefonie ftp SERWER. wtedy 艂膮czysz si臋 z serwerem i masz dost臋p do pami臋ci telefonu z przegl膮darki www albo klienta fpt na kompie
-smart jako modem
艂atwiej i pro艣ciej gsm->telefon->wifi->komputer.
u mnie jak w艂膮czam kabelek i program u艂atwiaj膮cy konfiguracje modem贸w (og贸lnie internetu) dostaje komunikat ze jest modem android i z czym ma si臋 艂膮czy膰. znaczy #99 i apn intenret.....
-dost臋p do sklepu
nieda si臋 inaczej niz przez klikni臋cie ikonki na telefonie ablbo po zalogowaniu si臋 do googli. wtedy na PC ogl膮dasz programy, klikasz (na PC) instaluj i za 2 minuty masz na telefonie.
-kopie zapasowe na kompie
czego kopie zapasowe? to tak jakby艣 chcia艂 zrobi膰 kopie zapasow膮 windowsa. bez sensu. s膮 do tego programy na androida i tyle.
-aktualizacje systemu i aplikacji
to jest niemo偶liwe bez google play. Musia艂by艣 zap艂aci膰 komu艣 偶eby Ci zgra艂 na pendriwa programy z google play i instalowa膰 r臋cznie na telefonie.
-i pewnie jeszcze co艣 si臋 znajdzie

Program o kt贸ry pytasz w wersji
podstawowy u偶ytkownik nazywa si臋 "strona google po zalogowaniu".

Odpada.
no to le偶ysz na plecach jak 偶贸艂wik.
wersji advanced nazywa si臋 andoroid sdk+odpowiedni program,

A jakby艣 poleci艂 jaki艣 program to by艂oby super/

ale to ju偶
masz, bo wgra艂e艣 CM10.

Nie wgra艂em i nie mam poj臋cia jak to si臋 robi.
poszukaj w.....  googlach jak si臋 instaluje CM10 na konkretnym urz膮dzeniu kt贸re posiadasz.
ToMasz

Data: 2013-11-03 22:15:24
Autor: ALEX Alpha MR
CM 10.2 vs PC
Dnia Sun, 03 Nov 2013 21:58:50 +0100, ToMasz napisa艂(a):

-sms
nie rozumiem

Pisze si臋 smsy klawiatur膮 komputera.

-wgrywanie map
sklep play, albo instalacja z nazwa.apk
Jak膮 chcesz mie膰 map臋? Masz chyba google maps?

Polska i UK. + Mo偶liwo艣膰 wgrania dowolnego kraju.

[...]

Wiem 偶e 艂atwiej, ale ja chc臋 po kablu.

u mnie jak w艂膮czam kabelek i program u艂atwiaj膮cy konfiguracje modem贸w (og贸lnie internetu) dostaje komunikat ze jest modem android i z czym ma si臋 艂膮czy膰. znaczy #99 i apn intenret.....

Mi si臋 ta sztuczka nie udaje. Fon si臋 艂膮czy, 艂膮czy i na koniec jest
komunikat o przekroczeniu czasu :-/

[...]

:-/

-kopie zapasowe na kompie
czego kopie zapasowe?

Wszystkiego, nawet alarm贸w czy notatek. W Nokii nic zaskakuj膮cego.

to tak jakby艣 chcia艂 zrobi膰 kopie zapasow膮 windowsa. bez sensu. s膮 do tego programy na androida i tyle.

Dlaczego bez sensu? Zrobi艂em kopi臋 N8, odtworzy艂em j膮 na 700. Genialne
rozwi膮zanie.

-aktualizacje systemu i aplikacji
to jest niemo偶liwe bez google play. Musia艂by艣 zap艂aci膰 komu艣 偶eby Ci zgra艂 na pendriwa programy z google play i instalowa膰 r臋cznie na telefonie.

OK.

[...]

Na Goclevery nie instaluje si臋 CMa, zrobi艂 to producent.

Data: 2013-11-03 23:47:54
Autor: astro
CM 10.2 vs PC
ALEX Alpha MR wrote in <news:19gn04xf4jy8a$.xs0o8e0ufoeg$.dlg40tude.net>
-wgrywanie map

Moze darmowe mapy OpenStreetMap Ci wystarcza? Obsluguje je np aplikacja MapDroyd.
http://play.google.com/store/apps/details?id=com.osa.android.mapdroyd

Jednokrotnie pobierasz mapy calego kraju i masz spokoj.

-wrzucanie multimedi體

Zainstaluj sobie na telefonie serwer FTP. Np SwiFTP.
http://code.google.com/p/swiftp
Rozwiazania oparte o przegladarke internetowa i formularze sa IMHO strasznie niewygodne.

-smart jako modem

Poszukaj w sklepie Google "tethering usb".

-dost阷 do sklepu

Do tego nie potrzeba plikacji. Wystarczy zalogowac sie na stronie http://play.google.com/apps

-kopie zapasowe na kompie

Ksiazka telefoniczna jest tozsama z kontaktami na Gmailu.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2013-11-04 15:32:38
Autor: ALEX Alpha MR
CM 10.2 vs PC
Dnia Sun, 3 Nov 2013 23:47:54 +0100, astro napisa艂(a):

[...]

THX sprawdz臋.

-wrzucanie multimedi贸w

[...]

Tethering to ja mam w standardzie, problem 偶e co艣 mam nie tak z
konfiguracj膮, bo nie mog臋 si臋 po艂膮czy膰.

-dost臋p do sklepu

Do tego nie potrzeba plikacji. Wystarczy zalogowac sie na stronie http://play.google.com/apps

-kopie zapasowe na kompie

Ksiazka telefoniczna jest tozsama z kontaktami na Gmailu.

"艢wietne rozwi膮zania" im膰 Brina omijam szerokim 艂ukiem. Dop贸ki mog臋.
Og贸lnie Nokia/PC/Ovi Suite to PeCetowy interfejs do smart贸w z
Symbianem/MeeGo. Niepor贸wnywalnie wygodniejszy, ni偶 "go艂y" smart. I czego艣
w podobie szukam na CMa.

Data: 2013-11-06 13:35:32
Autor: masti
CM 10.2 vs PC
Dnia pi臋knego Mon, 04 Nov 2013 15:32:38 +0100 osobnik zwany ALEX Alpha MR
napisa艂:

"艢wietne rozwi膮zania" im膰 Brina omijam szerokim 艂ukiem. Dop贸ki mog臋.

i dlatego korzystasz z jego systemu operacyjnego? Pi臋kne

Og贸lnie Nokia/PC/Ovi Suite to PeCetowy interfejs do smart贸w z
Symbianem/MeeGo. Niepor贸wnywalnie wygodniejszy, ni偶 "go艂y" smart. I
czego艣 w podobie szukam na CMa.

to najbli偶szy b臋dzie AirDroid

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2013-11-06 17:42:06
Autor: ALEX Alpha MR
CM 10.2 vs PC
Dnia Wed, 6 Nov 2013 13:35:32 +0000 (UTC), masti napisa艂(a):

[...]

Cyanogenmod jest autorstwa Brina? Od kiedy?

Pi臋kne

THX, sprawdz臋.

Data: 2013-11-06 19:45:28
Autor: masti
CM 10.2 vs PC
Dnia pi臋knego Wed, 06 Nov 2013 17:42:06 +0100 osobnik zwany ALEX Alpha MR
napisa艂:

odk膮d jest to Android

Data: 2013-11-07 15:22:05
Autor: ALEX Alpha MR
CM 10.2 vs PC
Dnia Wed, 6 Nov 2013 19:45:28 +0000 (UTC), masti napisa艂(a):

To nie jest Android. Za du偶o uprawnie艅.

Data: 2013-11-07 14:55:29
Autor: Waldek Godel
CM 10.2 vs PC
Dnia Thu, 7 Nov 2013 15:22:05 +0100, ALEX Alpha MR napisa(a):

odk眃 jest to Android

To nie jest Android. Za du縪 uprawnie.

To jest Android. Autor u縴wa do tego publikowanych 紃骴e Androida, sprz眛a
conieco, troch szpiegownik體 usuwa i kompiluje. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz眃 mo縠 zrobi dla ciebie.
Zapytaj, czy m骻砨y tego nie robi.

Data: 2013-11-07 16:16:02
Autor: ALEX Alpha MR
CM 10.2 vs PC
Dnia Thu, 7 Nov 2013 14:55:29 +0000, Waldek Godel napisa艂(a):

odk膮d jest to Android

To nie jest Android. Za du偶o uprawnie艅.

To jest Android. Autor u偶ywa do tego publikowanych 藕r贸de艂 Androida, sprz膮ta
conieco, troch臋 szpiegownik贸w usuwa i kompiluje.

No w艂a艣nie *sprz膮ta* i *usuwa*. I dodaje pewne uprawnienia kt贸rych jako艣
Brin da膰 nie chce.

Data: 2013-11-07 23:06:05
Autor: Waldek Godel
CM 10.2 vs PC
Dnia Thu, 7 Nov 2013 16:16:02 +0100, ALEX Alpha MR napisa(a):

To jest Android. Autor u縴wa do tego publikowanych 紃骴e Androida, sprz眛a
conieco, troch szpiegownik體 usuwa i kompiluje.

No w砤秐ie *sprz眛a* i *usuwa*. I dodaje pewne uprawnienia kt髍ych jako
Brin da nie chce.

jak do硂縴sz jak倍 funkcj do Windows, to nagle stanie si innym systemem?
I jakie to niby s ekstra funkcje?

Data: 2013-11-08 18:10:56
Autor: ALEX Alpha MR
CM 10.2 vs PC
Dnia Thu, 7 Nov 2013 23:06:05 +0000, Waldek Godel napisa艂(a):

[...]

jak do艂o偶ysz jak膮艣 funkcj臋 do Windows, to nagle stanie si臋 innym systemem?

Kwestia semantyki. Czy wszystkie Linuxy to jeden OS skoro s膮 na tym samym
kernelu? Tak czy siak to nazwiesz masa ludzi woli Cyanogenmoda ni偶
"czystego" Droida. I to zazwyczaj tych co maj膮 o tym wi臋ksze poj臋cie ni偶
Twoje ulubione gospodynie domowe z Gda艅ska.

I jakie to niby s膮 ekstra funkcje?

Wiki zamkn臋li?

Data: 2013-11-08 18:29:50
Autor: Artur Ma艣l膮g
CM 10.2 vs PC
W dniu 2013-11-08 18:10, ALEX Alpha MR pisze:
[...]

Raczej niespecjalnie.

[...]

Musia艂by艣 zdefiniowa膰 "I to zazwyczaj tych co maj膮 o tym wi臋ksze poj臋cie" itd., poniewa偶 to r贸偶nie bywa i dla wielu to tak naprawd臋
nie ma specjalnego znaczenia, czy te偶 poj臋cia specjalnego nie maj膮.

I jakie to niby s膮 ekstra funkcje?

Wiki zamkn臋li?

Odpowiedz na pytanie sam - w wiki nic nie ma o ekstra funkcjach.

Data: 2013-11-08 18:43:28
Autor: ALEX Alpha MR
CM 10.2 vs PC
Dnia Fri, 08 Nov 2013 18:29:50 +0100, Artur Ma艣l膮g napisa艂(a):

[...]

Zatem wszystkie s膮 Linusa, a 偶aden Brina.

[...]

Nie ma znaczenia po co wgrywaj膮 CMa czy nie maj膮 poj臋cia po co wgrywaj膮 CM,
czy jeszcze co innego?

I jakie to niby s膮 ekstra funkcje?

Wiki zamkn臋li?

Odpowiedz na pytanie sam - w wiki nic nie ma o ekstra funkcjach.

Odpowiadam: nie mam poj臋cia sk膮d wytrzasn膮艂e艣 te "ekstra funkcje" i
dlaczego mia艂bym je podawa膰.

Data: 2013-11-08 18:55:36
Autor: Waldek Godel
CM 10.2 vs PC
Dnia Fri, 8 Nov 2013 18:43:28 +0100, ALEX Alpha MR napisa(a):

Czy wszystkie Linuxy to jeden OS skoro s na tym samym
kernelu?

Tak.

Zatem wszystkie s Linusa, a 縜den Brina.

Je縠li nic si nie zmieni硂, to radio-ROM w Windows Phone jest te dosy
specyficzn dystrybucj Linuxa, z normalnym j眃rem. To - wed硊g twojej pokr阠onej nomenklatury - taka Lumia jest Linusa czy
Ballmera?

Odpowiedz na pytanie sam - w wiki nic nie ma o ekstra funkcjach.

Odpowiadam: nie mam poj阠ia sk眃 wytrzasn背e te "ekstra funkcje" i
dlaczego mia砨ym je podawa.

Data: 2013-11-09 07:31:02
Autor: ALEX Alpha MR
CM 10.2 vs PC
Dnia Fri, 8 Nov 2013 18:55:36 +0000, Waldek Godel napisa艂(a):

Czy wszystkie Linuxy to jeden OS skoro s膮 na tym samym
kernelu?

Tak.

Zatem wszystkie s膮 Linusa, a 偶aden Brina.

Je偶eli nic si臋 nie zmieni艂o, to radio-ROM w Windows Phone jest te偶 dosy膰
specyficzn膮 dystrybucj膮 Linuxa, z normalnym j膮drem. To - wed艂ug twojej pokr臋conej nomenklatury

Mojej? Ja napisa艂em 偶e wszystkie Linuxy to jeden OS?

- taka Lumia jest Linusa czy
Ballmera?

Pytaj tego dla kogo "wszystkie Linuxy to jeden OS"

Dla naprzyk艂adu superuser.

Data: 2013-11-09 09:44:09
Autor: Waldek Godel
CM 10.2 vs PC
Dnia Sat, 9 Nov 2013 07:31:02 +0100, ALEX Alpha MR napisa(a):

Mojej? Ja napisa砮m 縠 wszystkie Linuxy to jeden OS?

ty zacz背e ten dziwny subtemat

" I dodaje pewne uprawnienia kt髍ych jako Brin da nie chce."

Dla naprzyk砤du superuser.

Serio? Gdzie ci Brin nie da?
I tak nie da, 縠 HTC i Nexusy mo縩a oficjalnie zrootowa?

Data: 2013-11-09 12:06:29
Autor: ALEX Alpha MR
CM 10.2 vs PC
Dnia Sat, 9 Nov 2013 09:44:09 +0000, Waldek Godel napisa艂(a):

Mojej? Ja napisa艂em 偶e wszystkie Linuxy to jeden OS?

ty zacz膮艂e艣 ten dziwny subtemat

Pisz膮c 偶e nie wzi膮艂em systemu od Brina, reszta to wasze czepiactwo.

" I dodaje pewne uprawnienia kt贸rych jako艣 Brin da膰 nie chce."

Dla naprzyk艂adu superuser.

Serio? Gdzie ci Brin nie da艂?

Napisa艂em przecie 偶e nie mam OSa od Brina.

I tak nie da艂, 偶e HTC i Nexusy mo偶na oficjalnie zrootowa膰?

A Samsungi, Soniaki i inne mo偶na oficjalnie zrootowa膰?
ATSD od kiedy mo偶na oficjalnie zrootowa膰? Od 1.0?

Data: 2013-11-09 11:54:27
Autor: Waldek Godel
CM 10.2 vs PC
Dnia Sat, 9 Nov 2013 12:06:29 +0100, ALEX Alpha MR napisa(a):

A Samsungi, Soniaki i inne mo縩a oficjalnie zrootowa?

Skoro jedne mo縩a a inne nie mo縩a, to na pewno jest to wina systemu.
dna logika.  Za chwil poziomem argument體 przegonisz Strybyszewskiego i
zbli縴sz si do P砤szczyca.

Data: 2013-11-09 13:08:55
Autor: ALEX Alpha MR
CM 10.2 vs PC
Dnia Sat, 9 Nov 2013 11:54:27 +0000, Waldek Godel napisa艂(a):

A Samsungi, Soniaki i inne mo偶na oficjalnie zrootowa膰?

Skoro jedne mo偶na a inne nie mo偶na, to na pewno jest to wina systemu.

A kogo? Kto pozostawi艂 mo偶liwo艣膰 zablokowania rootowania?

艁adna logika.  Za chwil臋 poziomem argument贸w przegonisz Strybyszewskiego i
zbli偶ysz si臋 do P艂aszczyca.

A co艣 w temacie *od* *kiedy* jest mo偶liwo艣膰 legalnego rootowania dorzucisz?
Czy wolisz udawa膰 偶e nie by艂o pytania?
ATSD s膮dzisz 偶e b臋d臋 艣ledzi艂 z zapartym tchem co i kiedy Brin odblokowa艂,
albo umo偶liwi艂 odblokowanie?

Data: 2013-11-09 12:22:11
Autor: Waldek Godel
CM 10.2 vs PC
Dnia Sat, 9 Nov 2013 13:08:55 +0100, ALEX Alpha MR napisa(a):

A co w temacie *od* *kiedy* jest mo縧iwo舵 legalnego rootowania dorzucisz?
Czy wolisz udawa 縠 nie by硂 pytania?
ATSD s眃zisz 縠 b阣 秎edzi z zapartym tchem co i kiedy Brin odblokowa,
albo umo縧iwi odblokowanie?

ZTCP  - to od zawsze. G1 mia硑 roota OIDP
A wi阫szo舵 ogranicze w telefonach (nie liczac kuperty駍kich
dewocjonali體) pochodzi od chorych z眃a operator體, kt髍zy wci笨 sprzedaj
lwi cz甓 telefon體 na rynku.
Dlatego te tak 砤two kupi Noki Asha, ale prawie niemo縧iwe jest znale兼
Noki Asha 2 sim (tylko niekt髍e modele s dost阷ne). Dlatego te s
minimalne szanse, 縠by topowe modele typu Galaxy Sx by硑 2-simowe.
A jak ju b阣, to b阣zie znak, 縠 nastapi koniec modelu dystrybucji
telefon體 przez operator體, bo wi阫szo舵 klient體 ma ju do舵 bycia dymanym

Data: 2013-11-09 13:37:26
Autor: masti
CM 10.2 vs PC
Dnia pi臋knego Sat, 09 Nov 2013 13:08:55 +0100 osobnik zwany ALEX Alpha MR
napisa艂:

[...]

nikt. Wiesz jak dzia艂a open source?

[...]

od zawsze

Data: 2013-11-08 19:05:24
Autor: masti
CM 10.2 vs PC
Dnia pi臋knego Fri, 08 Nov 2013 18:43:28 +0100 osobnik zwany ALEX Alpha MR
napisa艂:

z Androidem w艂膮cznie bo to te偶 Linux

Data: 2013-11-09 07:35:35
Autor: ALEX Alpha MR
CM 10.2 vs PC
Dnia Fri, 8 Nov 2013 19:05:24 +0000 (UTC), masti napisa艂(a):

[...]

Czyli zaprzeczasz swojej tezie 偶e OS mam od Brina?

Data: 2013-11-09 06:49:09
Autor: masti
CM 10.2 vs PC
Dnia pi臋knego Sat, 09 Nov 2013 07:35:35 +0100 osobnik zwany ALEX Alpha MR
napisa艂:

pa艂a z logiki

Data: 2013-11-09 12:09:29
Autor: ALEX Alpha MR
CM 10.2 vs PC
Dnia Sat, 9 Nov 2013 06:49:09 +0000 (UTC), masti napisa艂(a):

Spoko. Poprawisz si臋.

Data: 2013-11-09 11:22:04
Autor: masti
CM 10.2 vs PC
Dnia pi臋knego Sat, 09 Nov 2013 12:09:29 +0100 osobnik zwany ALEX Alpha MR
napisa艂:

[...]

tylko tyle Ci zosta艂o. Ale tylko w Twoim mniemaniu

Data: 2013-11-09 13:09:37
Autor: ALEX Alpha MR
CM 10.2 vs PC
Dnia Sat, 9 Nov 2013 11:22:04 +0000 (UTC), masti napisa艂(a):

Raczej Tobie.

Data: 2013-11-09 12:20:25
Autor: masti
CM 10.2 vs PC
Dnia pi臋knego Sat, 09 Nov 2013 13:09:37 +0100 osobnik zwany ALEX Alpha MR
napisa艂:

[...]

nadrabiasz brak argument贸w merytorycznych --

Data: 2013-11-09 23:04:32
Autor: Waldek Godel
CM 10.2 vs PC
Dnia Sat, 9 Nov 2013 07:35:35 +0100, ALEX Alpha MR napisa(a):

Czyli zaprzeczasz swojej tezie 縠 OS mam od Brina?

OS masz od Linusa. To co go psuje i zakrywa jest od Brina. Masz z tym problem?

Data: 2013-11-08 20:22:05
Autor: Artur Ma艣l膮g
CM 10.2 vs PC
W dniu 2013-11-08 18:43, ALEX Alpha MR pisze:
Dnia Fri, 08 Nov 2013 18:29:50 +0100, Artur Ma艣l膮g napisa艂(a):
(...)
Czy wszystkie Linuxy to jeden OS skoro s膮 na tym samym
kernelu?

Tak.

Zatem wszystkie s膮 Linusa, a 偶aden Brina.

Id膮c tym tropem to pewnie tak, poniewa偶 Androida to te偶 w sumie
da艂oby si臋 pod to podci膮gn膮膰. No, ale ja nie bior臋 odpowiedzialno艣ci
za takie wnioskowanie - to ju偶 musisz wzi膮膰 na siebie.
Ciekawe czyj np. b臋dzie Debian :>

I jakie to niby s膮 ekstra funkcje?
      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Wiki zamkn臋li?
     ^^^^^^^^^^^^^

Odpowiedz na pytanie sam - w wiki nic nie ma o ekstra funkcjach.

Odpowiadam: nie mam poj臋cia sk膮d wytrzasn膮艂e艣 te "ekstra funkcje" i
dlaczego mia艂bym je podawa膰.

Z Twojej wcze艣niej odpowiedzi wynika (podkre艣lone), 偶e doskonale wiesz
o co chodzi. Zapewne chodzi np. o stwierdzenie "I dodaje pewne uprawnienia kt贸rych jako艣 Brin da膰 nie chce. ".

Data: 2013-11-09 07:44:48
Autor: ALEX Alpha MR
CM 10.2 vs PC
Dnia Fri, 08 Nov 2013 20:22:05 +0100, Artur Ma艣l膮g napisa艂(a):

[...]

Ja tylko rozszerzy艂em wypowied藕 mastiego.
[...]

Czy mo偶liwo艣膰 instalacji aplikacji gdzie si臋 chce, to jaka艣 "ekstra
funkcja"? Albo tethering? Dla mnie to normalna rzecz bez kt贸rej OS jest
ko艣lawy.

Data: 2013-11-09 21:04:01
Autor: Artur Ma艣l膮g
CM 10.2 vs PC
W dniu 2013-11-09 07:44, ALEX Alpha MR pisze:
[...]

Tak szczerze to autorstwo takiego ci膮gu pseudologicznego
mo偶esz przypisa膰 sobie, a nie pr贸bowa膰 to teraz komu艣 przyklei膰.

[...]

Jakby to powiedzie膰 - albo brakuje ci wiedzy, nie rozumiesz pewnych kwestii technicznych, marketingowych itd., albo zwyczajnie pr贸bujesz
mataczy膰, by jako艣 wybrn膮膰 z g艂upot kt贸rymi nas tutaj karmi艂e艣.
Tethering czy jego brak nie decyduje o tym, jaki to jest OS,
podobnie jak wiele innych funkcji, na kt贸re si臋 powo艂a艂e艣.

CM 10.2 vs PC