CMC - łuk karpat na rowerze - Wyprawa

Data: 2009-06-30 03:07:05
Autor: kubeon
CMC - łuk karpat na rowerze - Wyprawa
CMC - łuk karpat na rowerze

cześć. Myślę, że powinno Was to zainteresować - CMC - Carpathian
Mountain Challenge - cały łuk karpat na rowerze, bez pomocy z
zewnątrz. w tym roku Rumunia (a przynajmniej część). Pewnie niektórzy
już jakoś zetknęli się z naszą wyprawą, która początkowo nazywała się
SPMC - cała południowa granica Polski na rowerach.

Szczegóły tutaj: http://www.spmc.pl
oraz często aktualizowane niusy tutaj: http://carpathian-bike.blogspot.com/

pozdrawiam
Kuba Siudut

Data: 2009-06-30 13:14:15
Autor: Matt
[...]

nie nagrywajcie filmów tylko tracki gps, może w końcu coś z tej Rumunii będzie :)
Zrezygnowałem z solo wyjazdu do Rumunii (w góry) właśnie z braku jakiegoś planu trasy a próby uzyskania kontaktu z kimś na miejscu były całkowicie bezowocne.
Trzymam kciuki :)

CMC - łuk karpat na rowerze - Wyprawa