CNG

Data: 2011-02-14 12:13:43
Autor: Miro
CNG
Jak zwykle można na Was liczyc :)

Użytkownik "Miro" <mireklak_wytnij@gmail.com> napisał w wiadomości news:ijaqb2$b00$1usenet.news.interia.pl...
Macie jakies doświadczenia z instalacją CNG? Jestem w trakcie zakupu Zafiry A r. ok.2003 i zastanawiam się czy warto kupować z instalacją? Stację tankowania mam akurat blisko pod Lublinem ale jak jest z serwisem, jak to się sprawuje?

Mirek

Data: 2011-02-14 13:36:52
Autor: Agent
CNG

Użytkownik "Miro" <mireklak_wytnij@gmail.com> napisał w wiadomości news:ijb2p8$ofs$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Nie mam CNG ale kiedyś to rozważałem. Doszedłem do wniosku że jedna stacja w pobliżu to za mało. Gdziekolwiek pojade to będe musiał albo sporo drogi nadkładac albo wracać na benzynie. Poza tym stację w pobliżu Ciebie tez mogą zamknąc albo będzie nieczynna w określonych godzinach. Do tego znacznie mniej warsztatów gdzie można to serwisować i naprawiać. No i cena LPG i CNG tez nie wiem czy taka okazyjna. A i cos mi sie kojarzy że butla do CNG też jakaś inna jest i na mało starcza. Jak dla mnie to rozwiązanie dobre jest tylko dla korporacji jak np MZK najlpiej z własną stacją.

CNG