Data: 2009-06-10 00:11:35 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
CO 2 | |
Zbyszek pisze:
Może ktoś się zna na tym i mi pomoże : Pierwsza sprawa - coś nie tak opowiadasz. Ilość CO2 jest związana z ilością powietrza dostarczaną silnikowi i jest zupełnie normalnym (najlepszym) produktem spalania. Nie był on raczej powodem nieprzejścia przeglądu. Może chodzi o CO (tlenek węgla)? Tylko CO jest bezbarwny i raczej to nie kopci. Jeżeli chodzi o analizę spalin, to zacząłbym od sprawdzenia parametry lambda zwanego czasem AFR, który niewłaściwy może wskazywać na źle działającą sondę lambda (lub jedną z sond jeżeli masz dwie takie sondy). Sprawdzić jeszcze należy czy wszystkie cylindry palą (wtryskiwacze, świece, przewody, kompresja). Da radę dowolny "ogólny" mechanik samochodowy, ze wskazaniem na gazowników którzy tego typu problemy w instalacjach gazowych mają co chwilę. |
|
Data: 2009-06-10 08:51:46 | |
Autor: Gregorius | |
CO 2 | |
Tomasz Pyra pisze:
Pierwsza sprawa - coś nie tak opowiadasz. Jak kopci to znaczy, że poza CO2 i CO wylatuje jeszcze samo C (sadza) a tego analizator nie mierzy - czyli za dużo paliwa a za mało powietrza. -- Pozdrawiam Gregorius |
|