CO 2

Data: 2009-06-10 10:11:01
Autor: SCI012
CO 2

Użytkownik "Zbyszek" <zbyszek9@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0m7s7$t1c$1atlantis.news.neostrada.pl...
Może ktoś się zna na tym i mi pomoże :
Samochód to Łada Niva  1,7i
Rocznik 2002 wielowtrysk , komputer Bosh
Nie przeszedł przeglądu bo na oko za bardzo kopci ,
ale jak mi pan diagnosta włożył do odbytu sondę
to wyszło 10,25 -- a powinno byc nie więcej jak 0,5
Czyli mam o 20 razy za duże wydalanie dwutlenku węgla .
Niestety chyba w Warszawie niema już fachowców
od takich samochodów ,  Pomożecie ???????????????

Witaj no nie przeszedl przegladu bo jak kolega wspomial wczesniej to wlasnie CO było przekroczone i to az wlasnie o 20x  ;) max dop norma dla auta z tego rocznika to 0,5% CO (uszkodzona sona,przewody w/n,moze gniazdo zaworow?? mnostwo rzeczy do spr. najlepiej u mech ktory ma analizator spalin)Pozdro

CO 2