CO CZEKA REBUSA JADRYSA

Data: 2010-03-16 16:13:31
Autor: Panslavista
CO CZEKA REBUSA JADRYSA
Ksiądz katolicki,  Pastor i Rabin postanowili sprawdzić, który z nich
jest najlepszym duszpasterzem.
Uradzili, że każdy z nich uda się do puszczy, znajdzie niedźwiedzia i
nawróci go na swoją wiarę.
Po powrocie spotkali się i wymienili doświadczeniami.
Zaczął ksiądz: Kiedy znalazłem  niedźwiedzia, poczytałem mu katechizm
i pokropiłemwodą święconą.
W  przyszłym tygodniu idzie do I Komunii.
Pastor: ja spotkałem niedźwiedzia nad strumieniem. Zacząłem mu głosić
Dobrą Nowinę.
Niedźwiedź stał jak zahipnotyzowany i pozwolił się ochrzcić.
Obaj spojrzeli na rabina, całego w gipsie, leżącego na szpitalnym
łóżku.
Rabin uniósł oczy do góry i szepnął:
Tak sobie teraz na spokojnie myślę, że może nie powinienem był
zaczynać od obrzezania.

Data: 2010-03-16 16:26:05
Autor: jadrys
CO CZEKA REBUSA JADRYSA
W dniu 2010-03-16 16:13, Panslavista pisze:
[...]

Odnoszę wrażenie że starasz się ukryć strach przed pojedynkiem opowiadając żenujące dowcipy Hrabio.. Powtarzam jeszcze raz: pojedynku możesz uniknąć szczerze mnie przepraszając.

Data: 2010-03-16 16:34:53
Autor: awe
CO CZEKA REBUSA JADRYSA

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hno7um$1tk$1news.onet.pl...
[...]

-- -- --
a na co bedziecie sie pojedynkowali?
awe

Data: 2010-03-16 16:39:59
Autor: jadrys
CO CZEKA REBUSA JADRYSA
W dniu 2010-03-16 16:34, awe pisze:
[...]

Wszystko na to wskazuje... Ja nie widzę innego rozwiązania naszego sporu.

Data: 2010-03-16 17:26:34
Autor: cirrus
CO CZEKA REBUSA JADRYSA
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hno8on$4uc$1news.onet.pl...
[...]

Ja widzę- zagrajcie w dupnika.

--
stevep

Data: 2010-03-17 16:37:12
Autor: jadrys
CO CZEKA REBUSA JADRYSA
W dniu 2010-03-16 17:26, cirrus pisze:

Wszystko na to wskazuje... Ja nie widzę innego rozwiązania naszego sporu.

Ja widzę- zagrajcie w dupnika.

Nie sądzę.. Ciężar gatunkowy naszego sporu wymaga tego żeby krew się polała.

Data: 2010-03-17 16:46:01
Autor: raff
CO CZEKA REBUSA JADRYSA
Wszystko na to wskazuje... Ja nie widzę innego rozwiązania naszego sporu.

Ja widzę- zagrajcie w dupnika.

Nie sądzę.. Ciężar gatunkowy naszego sporu wymaga tego żeby krew się polała.

No to pojedynkujcie sie na komary.

R.

Data: 2010-03-17 16:58:46
Autor: jadrys
CO CZEKA REBUSA JADRYSA
W dniu 2010-03-17 16:46, raff pisze:
[...]

Niestety nie ode mnie to zależy - wybór broni należy do pana Hrabi.

Data: 2010-03-16 17:27:51
Autor: raff
CO CZEKA REBUSA JADRYSA
[...]

Ale na co ?

Na proce, na plucie ?

R.

Data: 2010-03-17 11:24:45
Autor: Neko
CO CZEKA REBUSA JADRYSA
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

Na proce, na plucie ?

Na obrzezane.

Data: 2010-03-17 15:24:55
Autor: Antenka
CO CZEKA REBUSA JADRYSA
On 16 Mar, 17:27, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> Wszystko na to wskazuje... Ja nie widz innego rozwi zania naszego sporu..

Ale na co ?

Na proce, na plucie ?

R.- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Na maczety, na maczety Raffik. A tobie radzę odsunąć się wtedy jak
najdalej, co by cię nie zahaczyli. :D

Antenka

Data: 2010-03-17 23:43:31
Autor: raff
CO CZEKA REBUSA JADRYSA
Antenka pisze:
[...]

Tylko kto twojemu jadrysiowi lapki przyszyje ? ;)

R.

Data: 2010-03-18 00:55:21
Autor: Antenka
CO CZEKA REBUSA JADRYSA

Tylko kto twojemu jadrysiowi lapki przyszyje ? ;)<

Raffaelo za dużo horrorów oglądasz :-((

Liczę na to, że mimo wszystko nie dojdzie do tego pojedynku.
Mogę być rozjemcą. :-)

Antenka

P.s. Istnieje możliwość, że zmęczą się samym machaniem i obydwaj
padną, ale ze zmęczenia hihi :D

Data: 2010-03-18 04:36:37
Autor: Panslavista
CO CZEKA REBUSA JADRYSA

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> wrote in message news:hnrlul$1mo$1news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

Raczej uszy. A w tym parchactwo ma w Polsce doświadczenie.

Data: 2010-03-17 16:38:31
Autor: jadrys
CO CZEKA REBUSA JADRYSA
W dniu 2010-03-16 17:27, raff pisze:

-- -- --
[...]

Pan Hrabia wybiera broń... i mam nadzieją że nie wybierze proc.

Data: 2010-03-16 20:24:52
Autor: konserwator
CO CZEKA REBUSA JADRYSA

[...]

przestan...
wystarczy, ze przyznasz, ze twoja mama ma w poprzek - to ci Jurek odpusci... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-03-17 16:38:57
Autor: jadrys
CO CZEKA REBUSA JADRYSA
W dniu 2010-03-16 20:24, konserwator pisze:

Wszystko na to wskazuje... Ja nie widzę innego rozwiązania naszego sporu.

przestan...
wystarczy, ze przyznasz, ze twoja mama ma w poprzek - to ci Jurek odpusci...

Bez komentarza.

Data: 2010-03-16 16:48:12
Autor: Piotr
CO CZEKA REBUSA JADRYSA

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hno8dr$3o3$1news.onet.pl...

a na co bedziecie sie pojedynkowali?

Na szable, albo rogi... :-)
Piotr

Data: 2010-03-16 18:04:15
Autor: Panslavista
CO CZEKA REBUSA JADRYSA

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:hno8dr$3o3$1news.onet.pl...

[...]

Jako broń wybrałem kałasza i warunki strzelania się. To mnie wyzwano.

Data: 2010-03-17 11:06:59
Autor: cirrus
CO CZEKA REBUSA JADRYSA
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hnodri$99o$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Po co zaraz tak ostro, ja zaproponowalem wam jako członkom "wyższych sfer" salonowca inaczej dupnika, jak jako hrabiowie nie wiecie na czym to polega chętnie wyjaśnie.

--
stevep

Data: 2010-03-17 11:13:32
Autor: Panslavista
CO CZEKA REBUSA JADRYSA
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:hnq6n1$j6p$1news.vectranet.pl...
[...]

Gra dla wojskowych z plebsu.

Data: 2010-03-18 12:06:29
Autor: cirrus
CO CZEKA REBUSA JADRYSA
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hnqa5f$4gk$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Choć z wojskiem macie niewiele wspólnego w sam raz dla pieniaczy z plebsu.

--
stevep

Data: 2010-03-16 18:02:59
Autor: Panslavista
CO CZEKA REBUSA JADRYSA

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hno7um$1tk$1news.onet.pl...

Odnoszę wrażenie że starasz się ukryć strach przed pojedynkiem opowiadając żenujące dowcipy Hrabio.. Powtarzam jeszcze raz: pojedynku możesz uniknąć szczerze mnie przepraszając.

    Bawisz mnie. Zarzucasz tchórzostwo. Przyjałem wyzwanie, wybrałem broń i zasady, gdyż nie można w tej sprawie powołać sekundantów. Podałeś tyły, a teraz mędrkujesz z daleka.

Data: 2010-03-16 18:20:07
Autor: awe
CO CZEKA REBUSA JADRYSA

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hnoea0$fd2$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -
tu macie bron + 2 granaty
http://www.sklep.bartex.com.pl/go/_info/?id=193
awe

Data: 2010-03-17 16:39:02
Autor: jadrys
CO CZEKA REBUSA JADRYSA
W dniu 2010-03-16 18:20, awe pisze:
[...]

W ostateczności też może być. Ja wybieram do pojedynku pozycję 16-stą..

Data: 2010-03-17 16:45:31
Autor: raff
CO CZEKA REBUSA JADRYSA

[...]

Nagracie to ? To wrzuccie potem na grupe.

R.

Data: 2010-03-17 16:55:42
Autor: jadrys
CO CZEKA REBUSA JADRYSA
W dniu 2010-03-17 16:45, raff pisze:
[...]

Jak dla mnie to możemy to nagrywać, ale nie sądzę żeby pan Hrabia się na to zgodził. Całe psp byłoby światkiem jak będzie mnie prosił o darowanie życia.

Data: 2010-03-17 17:04:50
Autor: Panslavista
CO CZEKA REBUSA JADRYSA
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hnqu2f$evj$1news.onet.pl...
[...]

E tam, najwyżej w przypadku przygotowywania do ucieczki w samobójstwo.

Data: 2010-03-17 17:10:16
Autor: jadrys
CO CZEKA REBUSA JADRYSA
W dniu 2010-03-17 17:04, Panslavista pisze:
[...]

Ostatni raz daje Ci Hrabio szansę - przeproś a będziesz żył.

Data: 2010-03-17 22:38:35
Autor: jadrys
CO CZEKA REBUSA JADRYSA
W dniu 2010-03-17 17:34, Panslavista pisze:

Ostatni raz daje Ci Hrabio szansę - przeproś a będziesz żył.

Zrób sobie baranka.

Możesz być pewny że w tym pojedynku na "baranku" wobec Ciebie nie poprzestanę.

Data: 2010-03-18 04:37:33
Autor: Panslavista
CO CZEKA REBUSA JADRYSA

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hnri5b$n28$1news.onet.pl...
[...]

Obłóż sobie czółeczko miedzią.

Data: 2010-03-17 17:08:27
Autor: jadrys
CO CZEKA REBUSA JADRYSA
W dniu 2010-03-17 16:55, jadrys pisze:
[...]

_Świadkiem _ miało być oczywiście.

Data: 2010-03-17 16:52:05
Autor: Polok_Prawdziwy
CO CZEKA REBUSA JADRYSA
Odnoszę wrażenie że starasz się ukryć strach przed pojedynkiem opowiadając żenujące dowcipy Hrabio.. Powtarzam jeszcze raz: pojedynku możesz uniknąć szczerze mnie przepraszając.

Mogem zatwojego sekumdanta być...

- AMTENKEM tes zaprosić mozes, jak coś..., tosiem niom zajońć mogem...

Zrestom...,
- mogem siem niom beznicego zajońć, ale ino podjednym warunkiem - cycory
wielgachne, a sparkem wilgotnom mieć musi...!

Inacej słabo, abo wcale mi niebryko....