CO CZEKA REBUSA JADRYSA

Data: 2010-03-16 20:23:21
Autor: konserwator
CO CZEKA REBUSA JADRYSA

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hno7bv$gfh$1atlantis.news.neostrada.pl...
Ksiądz katolicki,  Pastor i Rabin postanowili sprawdzić, który z nich
jest najlepszym duszpasterzem.
Uradzili, że każdy z nich uda się do puszczy, znajdzie niedźwiedzia i
nawróci go na swoją wiarę.
Po powrocie spotkali się i wymienili doświadczeniami.
Zaczął ksiądz: Kiedy znalazłem  niedźwiedzia, poczytałem mu katechizm
i pokropiłemwodą święconą.
W  przyszłym tygodniu idzie do I Komunii.
Pastor: ja spotkałem niedźwiedzia nad strumieniem. Zacząłem mu głosić
Dobrą Nowinę.
Niedźwiedź stał jak zahipnotyzowany i pozwolił się ochrzcić.
Obaj spojrzeli na rabina, całego w gipsie, leżącego na szpitalnym
łóżku.
Rabin uniósł oczy do góry i szepnął:
Tak sobie teraz na spokojnie myślę, że może nie powinienem był
zaczynać od obrzezania.

:-) -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

CO CZEKA REBUSA JADRYSA