CO INNEGO?

Data: 2009-11-02 20:43:04
Autor: Paul
CO INNEGO?
Jako, że wszyscy na mnie naskoczyli to co innego dostanę za 75k
- nowy
- wersja full wypas
- 0-100 < 9,5s
- maks prędkość - co najmniej 190-200
- żeby nie wyglądało na zewnątrz jak octavia
- żeby nie wyglądało w środku jak octavia, czyli, żebym nie miał
wrażenia, że ktoś żołnierzyki przetopił i zrobił z tego plastiki do auta.

Data: 2009-11-02 21:18:19
Autor: bratPit
CO INNEGO?
Jako, że wszyscy na mnie naskoczyli

nawet jakby tak było to Ty wydajesz kasę i to Tobie się ma to auto podobać/fajnie jeździć/inne,
brat

Data: 2009-11-02 22:42:17
Autor: Agent
CO INNEGO?

Użytkownik "Paul" <example@example.com> napisał w wiadomości news:hcncoa$t4s$1achot.icm.edu.pl...
[...]

Hyundai Sonata, P 407

Data: 2009-11-02 23:13:08
Autor: Mr.FX
CO INNEGO?
[...]

Nowe Megane 2.0 16V TCE 180
- nowe
- full wypas
- 0-100 w 7.8s
- vmax 225km/h
- nie wygląda jak Octavia

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

Data: 2009-11-03 08:52:37
Autor: Mirek Ptak
CO INNEGO?
Dnia 2009-11-02 20:43,  *Paul* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Astra 4 1.4t - w styczniu - my już produkujemy pierwsze partie :)
http://opel.dixi-car.pl/astra-iv.htm?sid=3c5bb16ffe80097429ce935c777efc36

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-11-03 08:02:43
Autor: Massai
CO INNEGO?
Mirek Ptak wrote:

Astra 4 1.4t - w styczniu - my już produkujemy pierwsze partie :)
http://opel.dixi-car.pl/astra-iv.htm?sid=3c5bb16ffe80097429ce935c777ef
c36

Ło - jaka ładna w środku! ;-)

Nono, w porównaniu do poprzedniczek - niebo a ziemia!

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-11-03 10:48:04
Autor: bratPit[pr]
CO INNEGO?
[...]

może wreszcie do łbów 'amerykańskiego managementu' dotarło, że design 'dla dziadków' się nie sprawdza,
brat

Data: 2009-11-05 21:00:06
Autor: Jacek Osiecki
CO INNEGO?
Dnia Tue, 3 Nov 2009 08:02:43 +0000 (UTC), Massai napisał(a):
Mirek Ptak wrote:
[...]

Na zewnątrz też w końcu ładnie - o ile astra II była zdecydowanie ciekawsza
od poprzedniczki, to astra III była totalną porażką... Widać że w końcu
pomyśleli o wyglądzie :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-11-06 10:27:10
Autor: Jan Strybyszewski
CO INNEGO?

Data: 2009-11-03 10:35:20
Autor: Massai
CO INNEGO?
Mirek Ptak wrote:

> [...]
> auta.

Astra 4 1.4t - w styczniu - my już produkujemy pierwsze partie :)

Hm, z ciekawości - w reklamach corsy był kiedyś pokazywany taki fikuśny
bagaznik rowerowy wysuwany ze zderzaka z tablicą rejestracyjną.

Nie mogę tego znaleźć w opcjach corsy, to jest oferowane na naszym
rynku?

Nowa astra też to będzie miała?
 --
Pozdro
Massai

Data: 2009-11-03 12:25:25
Autor: Mirek Ptak
CO INNEGO?
Dnia 2009-11-03 11:35,  *Massai* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Nie jestem pewien - nigdy się nie interesowałem.

Nowa astra też to będzie miała?

Tak, będzie.

Data: 2009-11-03 12:30:32
Autor: Mirek Ptak
CO INNEGO?
Dnia 2009-11-03 11:35,  *Massai* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Hm, z ciekawości - w reklamach corsy był kiedyś pokazywany taki fikuśny
bagaznik rowerowy wysuwany ze zderzaka z tablicą rejestracyjną.

To się chyba Flex-Fix nazywa i można to zamówić do Enjoy i Cosmo - 3200zł

Data: 2009-11-03 12:20:35
Autor: Massai
CO INNEGO?

Data: 2009-11-03 14:03:50
Autor: Agent
CO INNEGO?

Data: 2009-11-03 13:12:34
Autor: Massai
CO INNEGO?

Data: 2009-11-03 10:46:34
Autor: bratPit[pr]
CO INNEGO?

Astra 4 1.4t - w styczniu - my już produkujemy pierwsze partie :)

auto IMO bardzo miłe,

http://opel.dixi-car.pl/astra-iv.htm?sid=3c5bb16ffe80097429ce935c777efc36

cytat: "Doskonały samochód made in Germany" - WTF? o_O kto to pisał? nie kompromitowałby się, nawet w tiwi w wiadomościach mówili że Gliwice będą produkować to auto,
brat

Data: 2009-11-03 10:53:50
Autor: AL
CO INNEGO?
bratPit[pr] pisze:

[...]

czyzby Niemcy w ten pokretny sposob roscili sobie pretensje do ziem na ktorych stoi fabryka?
;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-11-03 11:10:38
Autor: bratPit[pr]
CO INNEGO?
czyzby Niemcy w ten pokretny sposob roscili sobie pretensje do ziem na ktorych stoi fabryka?
;)

hehe :D

brat

Data: 2009-11-03 12:18:39
Autor: Mirek Ptak
CO INNEGO?
Dnia 2009-11-03 10:46,  *bratPit[pr]* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

I Ellesmereport w UK - ani sztuka w D - no może za jakiś czas kombi w Bochum (jeśli nie zamkną).