CO STANOWI POTEGE PO ?

Data: 2009-11-27 12:44:35
Autor: Karol
CO STANOWI POTEGE PO ?

 Tę potęgę stanowi ZLODZIEJ, tzw. cwany biznesmen, wszelka la putain, z ubeckim
kapusiem włącznie i pożyteczny idiota na dokładkę. Oczywiście chodzi o
wszystkich tych, którzy dali się nastraszyć wizją siepaczy Ziobry i
Kamińskiego, dobijających się do ich drzwi o szóstej rano. Jest tego ok. 45 %
elektoratu, a w skład tej ferajny zalicza się wszelką swołocz oszukującą
klientów podrabianym towarem, zatrudniającą ludzi na lewych umowach i
kantującą tym samym ZUS oraz fiskusa. Do tego dochodzi kadra akademicka i
dziennikarska z komunistycznej nomenklatury, panicznie lękająca się tego, co
może leżeć na półkach w IPN...
 Jeśli chodzi o ten „podrabiany towar”, każdy kto był we świecie na zachód od
Odry, ten stwierdził tam inne produkty, choć zaopatrzone były w podobne jak u
nas etykiety i takie same nazwy: Colgate, Marlboro, Bols, Tchibo... Tam jakoś
inaczej smakują te specjały – nawet te niezbyt drogie piwo i wino. I co mam
uwierzyć, że cudowna przemiana tych towarów w tzw. gie, odbywająca się po
naszej stronie granicy, jest całkowicie zgodna z prawem?...
 Dla tych, którzy uważają, że w Polsce jest wszystko ok. z poszanowaniem prawa
pracy i powiązanych z tym przepisów o podatkach i składkach na ZUS przypomnę
dwa fragmenty kodeksów:
Pracy
Art. 22.
   Par. 1. Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do
wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego
kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a
pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
   Par.1.1. Zatrudnienie w warunkach określonych w par. 1 jest zatrudnieniem
na podstawie stosunku pracy, bez względu na nazwę zawartej umowy.
   Par.1.2. Nie jest dopuszczalne zastąpienie umowy o pracę umową
cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w par.1.
Karnego
Art. 270.
   Par. 1. Funkcjonariusz publiczny lub inna osoba uprawniona do wystawienia
dokumentu, która poświadcza w nim nieprawdę co do okoliczności mającej
znaczenie prawne, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
   (...)
   Par. 3. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w par. 1 w celu
osiągnięcia korzyści majątkowej lub osobistej, podlega karze pozbawienia
wolności od 6 miesięcy do lat 8.
 W Polsce nagminnie zmusza się pracowników do podpisywania fikcyjnych umów
cywilnoprawnych. Dzieje się tak w firmach małych ale też takich, które
zatrudniają tysiące osób. Przeprowadzone w nich kontrole skutkują chyba tylko
wypchaniem portfeli kontrolerów, bo o innych jakoś nie słychać. A przecież
jeżeli złamany został tylko Kodeks pracy to kara wynosi 30 tys. grzywny. W
przypadku złamania Art. 270. KK, należy się jeszcze odsiadka.
 I to jest ta potęga PO, rzesza podnosząca słupek nawet do 50 %. To oni wraz z
kapusiami, ubolami i par exellence złodziejami tak panicznie boją się powrotu PiS.
 http://jankalemba.salon24.pl/

* + ciekawe bo celne komentarze ludzi porzadnych i uiczciwych. W sumie sytuacja jest tragiczna, ale nie az tak, jak w Sodomie i Gomorze.

Jeszcze szansa jakas dla Polski jest:)

Data: 2009-11-27 15:52:57
Autor: abc
CO STANOWI POTEGE PO ?
I to jest ta potęga PO, rzesza podnosząca słupek nawet do 50 %. To oni
wraz z kapusiami, ubolami i par exellence złodziejami tak panicznie boją
się powrotu PiS.

I to świadczy o ich głupocie.  Przecież w przypadku PiS retoryka ogromnie
wyprzedza praktykę. Jedynym osiągnięciem rządu PiS było zniszczenie partii
pozaokrągłostołowych (LPR i Samoobrona). Poza tym nie osiągnęli nic,
absolutnie nic. A gdy już tego dokonali, to oddali władzę PO.

Data: 2009-11-27 15:12:00
Autor: Karol
CO STANOWI POTEGE PO ?
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> [...]

pozaokrągłostołowych (LPR i Samoobrona). Poza tym nie osiągnęli nic,
absolutnie nic. A gdy już tego dokonali, to oddali władzę PO.

a ty bys osiagnal wiecej na ich miejscu w ciagu dwoch lat? --

Data: 2009-11-27 16:27:51
Autor: abc
CO STANOWI POTEGE PO ?
> [...]

nic, absolutnie nic. A gdy już tego dokonali, to oddali władzę PO.

a ty bys osiagnal wiecej na ich miejscu w ciagu dwoch lat?

Ja nie byłbym na ich miejscu. Jestem przeciwnikiem demokracji.

Data: 2009-11-27 15:36:17
Autor: Karol
CO STANOWI POTEGE PO ?
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> a ty bys osiagnal wiecej na ich miejscu w ciagu dwoch lat?

Ja nie byłbym na ich miejscu. Jestem przeciwnikiem demokracji.

...i jako przeciwni demokracji, uwazasz, ze bys na ich miejscu wiecej zrobil?

Bardzo ciekawe jak?

Data: 2009-11-27 18:41:09
Autor: abc
CO STANOWI POTEGE PO ?
> [...]

Ja nie byłbym na ich miejscu. Jestem przeciwnikiem demokracji.

..i jako przeciwni demokracji, uwazasz, ze bys na ich miejscu wiecej zrobil?

Przede wszystkim mogli rządzić prze pełną kadencję, a nie tylko dwa lata. Rozmyślnie czy nie, sami przecież doprowadzili do upadku własnego rządu i wcześniejszych wyborów.

Data: 2009-11-27 18:31:49
Autor: Karol
CO STANOWI POTEGE PO ?
abc <abc@wp.pl> napisał(a):

Przede wszystkim mogli rządzić prze pełną kadencję, a nie tylko dwa lata. Rozmyślnie czy nie, sami przecież doprowadzili do upadku własnego rządu i wcześniejszych wyborów.

...gdyby mogli to by rzadzili. Oni sami nie doprowadzili rozmyslnie do upadku
swojego rzadu. Nie moge ci odpowiedzic krotko i zwiezle na twoje pytanie, ale polecam ci swietny blog, na ktorym znajdziesz odpowiedz na swoje pytania i
watpliwosci. Jesli cie ten temat naprawde interesuje, to niestety musisz sporo czasu
poswiecic na zapoznanie sie ze wszytkimi wpisami na tym blogu.

Zacznij moze najpierw od ponizszego wpisu, na blogu ktory ci polecam:

http://cogito.salon24.pl/77633,oni

*do tematu demokracji w Polsce, a raczej jej braku mozemy powrocic kiedy poznasz najnowsza, pookraglostolowa historie Polski.

Data: 2009-11-27 20:15:54
Autor: pluton
CO STANOWI POTEGE PO ?
> [...]
> absolutnie nic. A gdy już tego dokonali, to oddali władzę PO.

a ty bys osiagnal wiecej na ich miejscu w ciagu dwoch lat?

3 miliony mieszkan ?

Nullification

CO STANOWI POTEGE PO ?