CO STANOWI POTEGE PO ?

Data: 2009-11-27 15:52:57
Autor: abc
CO STANOWI POTEGE PO ?
I to jest ta potęga PO, rzesza podnosząca słupek nawet do 50 %. To oni
wraz z kapusiami, ubolami i par exellence złodziejami tak panicznie boją
się powrotu PiS.

I to świadczy o ich głupocie.  Przecież w przypadku PiS retoryka ogromnie
wyprzedza praktykę. Jedynym osiągnięciem rządu PiS było zniszczenie partii
pozaokrągłostołowych (LPR i Samoobrona). Poza tym nie osiągnęli nic,
absolutnie nic. A gdy już tego dokonali, to oddali władzę PO.

Data: 2009-11-27 15:12:00
Autor: Karol
CO STANOWI POTEGE PO ?
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> [...]

pozaokrągłostołowych (LPR i Samoobrona). Poza tym nie osiągnęli nic,
absolutnie nic. A gdy już tego dokonali, to oddali władzę PO.

a ty bys osiagnal wiecej na ich miejscu w ciagu dwoch lat? --

Data: 2009-11-27 16:27:51
Autor: abc
CO STANOWI POTEGE PO ?
> [...]

nic, absolutnie nic. A gdy już tego dokonali, to oddali władzę PO.

a ty bys osiagnal wiecej na ich miejscu w ciagu dwoch lat?

Ja nie byłbym na ich miejscu. Jestem przeciwnikiem demokracji.

Data: 2009-11-27 15:36:17
Autor: Karol
CO STANOWI POTEGE PO ?
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> a ty bys osiagnal wiecej na ich miejscu w ciagu dwoch lat?

Ja nie byłbym na ich miejscu. Jestem przeciwnikiem demokracji.

...i jako przeciwni demokracji, uwazasz, ze bys na ich miejscu wiecej zrobil?

Bardzo ciekawe jak?

Data: 2009-11-27 18:41:09
Autor: abc
CO STANOWI POTEGE PO ?
> [...]

Ja nie byłbym na ich miejscu. Jestem przeciwnikiem demokracji.

..i jako przeciwni demokracji, uwazasz, ze bys na ich miejscu wiecej zrobil?

Przede wszystkim mogli rządzić prze pełną kadencję, a nie tylko dwa lata. Rozmyślnie czy nie, sami przecież doprowadzili do upadku własnego rządu i wcześniejszych wyborów.

Data: 2009-11-27 18:31:49
Autor: Karol
CO STANOWI POTEGE PO ?
abc <abc@wp.pl> napisał(a):

Przede wszystkim mogli rządzić prze pełną kadencję, a nie tylko dwa lata. Rozmyślnie czy nie, sami przecież doprowadzili do upadku własnego rządu i wcześniejszych wyborów.

...gdyby mogli to by rzadzili. Oni sami nie doprowadzili rozmyslnie do upadku
swojego rzadu. Nie moge ci odpowiedzic krotko i zwiezle na twoje pytanie, ale polecam ci swietny blog, na ktorym znajdziesz odpowiedz na swoje pytania i
watpliwosci. Jesli cie ten temat naprawde interesuje, to niestety musisz sporo czasu
poswiecic na zapoznanie sie ze wszytkimi wpisami na tym blogu.

Zacznij moze najpierw od ponizszego wpisu, na blogu ktory ci polecam:

http://cogito.salon24.pl/77633,oni

*do tematu demokracji w Polsce, a raczej jej braku mozemy powrocic kiedy poznasz najnowsza, pookraglostolowa historie Polski.

Data: 2009-11-27 20:15:54
Autor: pluton
CO STANOWI POTEGE PO ?
> [...]
> absolutnie nic. A gdy już tego dokonali, to oddali władzę PO.

a ty bys osiagnal wiecej na ich miejscu w ciagu dwoch lat?

3 miliony mieszkan ?

Nullification

CO STANOWI POTEGE PO ?