CO TO ZA ANTY-fenomen?

Data: 2010-04-21 17:02:13
Autor: MarekS
CO TO ZA ANTY-fenomen?
sa rozne forma w necie, rozne dyskusje, czasami gorace spory, ale jakos procentowo w stosunku do spoleczenstwa to sie trzyma kupy
ale takiego zlotu sb-eckich kombatantow i idotow  w jednym, tak jak w tym grajdole to chyba swiat nie widzial

mam pytanie to nielicznych normalnych - co wy tu robicie?
ja jestem od paru dni i spadam

to co tu jest prezentowane  ze zalosne to malo powiedziane
po tresci wyglada jak grupa nacpanych malolatow, a tak naprawde to stare pryki powyzej 40tki tu pisza
KIM SA CI LUDZIE?
prowokatorzy, pacjenci psychiatrykow czy stara gwardia UB iSB?

Data: 2010-04-21 15:05:41
Autor: Eulalia Browarek
CO TO ZA ANTY-fenomen?

Użytkownik "MarekS" <be@op.pl> napisał w wiadomości news:hqn41j$d5l$1newsread1.aster.pl...
[...]

Zapomniałeś dodać o lewakach oglądających TVN24 i myślących, że są prawicą bo głośniej krzyczą Ojczyzna i wyżej machają flagą.

Zennon

Data: 2010-04-21 18:11:51
Autor: cirrus
CO TO ZA ANTY-fenomen?
[...]

Chuj ci kretynie na drogę.

--
stevep

Data: 2010-04-21 18:42:28
Autor: MarekS
CO TO ZA ANTY-fenomen?

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hqn584$93e$1news.vectranet.pl...
Chuj ci kretynie na drogę.

i wszystko janse uderz w stol a nozyce sie odezwa. Uwaga, uwaga stary SB-ek cirrus potwierdzil swoja tozsamosc
PS
a w swoim imieniu zycze ci podly chuju abys zostal osadzony przez legalny sad w PL, a twoje stetarczale jadra zgnily w trybie przyspieszonym vo natura najpewniej uczyni
AMEN

Data: 2010-04-21 22:21:20
Autor: Tomy M.
CO TO ZA ANTY-fenomen?
Użytkownik "MarekS" <be@op.pl> napisał w wiadomości news:hqn9tj$g2o$1newsread1.aster.pl...

[...]

 Teee ... kolega cirrus raczył Ci życzyć szcześcia
i pomyślności (w swoim języku) a Ty go wyzywasz?!!!
Oj nieładnie kolego ... bardzo nieładnie!
Języka polityki się ucz!
Gdyby cirrus chciał Cię zwyzywać zacząłby
i skończył znacznie dosadniej :-)

Ale ogólnie mam go w KF, niech jeszcze odpocznie :-)

--

Tomy M.

Data: 2010-04-21 18:42:44
Autor: Panslavista
CO TO ZA ANTY-fenomen?
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:hqn584$93e$1news.vectranet.pl...
[...]

 A tu ciota Stefa, parch prowokator, psychol i ssman z Polanii i Mosades.

Data: 2010-04-21 18:18:19
Autor: A
CO TO ZA ANTY-fenomen?

[...]

Zdecydowanie pacjenci, ładnie brzmi i sugeruje internet w szpitalnych salach.

Data: 2010-04-21 18:41:21
Autor: Panslavista
CO TO ZA ANTY-fenomen?

[...]

90% to parchy - we wszystkich wymienionych wyżej grupach.

Data: 2010-04-21 19:58:58
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
CO TO ZA ANTY-fenomen?

"Panslavista" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> prowokatorzy, pacjenci psychiatrykow czy stara gwardia UB iSB?

90% to parchy - we wszystkich wymienionych wyżej grupach.

to zadna przesada

CO TO ZA ANTY-fenomen?