CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!

Data: 2012-08-05 12:18:37
Autor: spider
CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
W dniu 2012-08-05 09:03, Magiera pisze:
Czy ktoś nie moze cos z tym zrobić ??? Nie da się nic przeczytać.

Tak, TY! :)
Wywal outlooka, zainstaluj Thunderbirda i utwórz filtr do kasowania tego spamu:
Z menu Wiadomość -> Utwórz filtr na podstawie wiadomości -> W pierwszym polu wybierasz Message-ID następne pole zawiera a w następne wpisujesz @www.ultras.emil.tnp.pl
Potem wystarczy uruchomić filtrowanie na grupie i spam znika.
--
spider

Data: 2012-08-05 12:33:35
Autor: Marek Dyjor
CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
spider" <"spajder78[wytni] wrote:
[...]

zamiast wywalać dobry czytnik i zmaieniac na taki co działa jak chce wystarczy sie zapoznać z instrukcją obsługi posiadanego.

Data: 2012-08-05 12:52:53
Autor: spider
[NTG] Re: CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
W dniu 2012-08-05 12:33, Marek Dyjor pisze:
zamiast wywalać dobry czytnik i zmaieniac na taki co działa jak chce
wystarczy sie zapoznać z instrukcją obsługi posiadanego.

Outlook Express - dobry czytnik? przemilczę...

Data: 2012-08-07 14:16:33
Autor: anacron
[NTG] Re: CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
W dniu 2012-08-05 12:52, spider pisze:
W dniu 2012-08-05 12:33, Marek Dyjor pisze:
zamiast wywalać dobry czytnik i zmaieniac na taki co działa jak chce
wystarczy sie zapoznać z instrukcją obsługi posiadanego.

Outlook Express - dobry czytnik? przemilczę...

No przecież najlepszy, tak samo jak klient poczty. :P

anacron

Data: 2012-08-05 13:43:04
Autor: Big Jack
CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
W wiadomości
*Marek Dyjor* napisał(-a):

zamiast wywalać dobry czytnik i zmaieniac na taki co działa jak chce
wystarczy sie zapoznać z instrukcją obsługi posiadanego.

Bardzo mnie to zainteresowało, bo sam mam OE, ale pomysłu jak utworzyć jakąś regułę do wywalania tego ścierwa, to mi brak. Podzielsz się tą informacją, pro publico bono?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2012-08-05 12:37:27
Autor: megrims
CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
W dniu 2012-08-05 12:18, spider pisze:
[...]

A w której wersji, bo ta co ja mam to nie widzę MessageID

--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-05 12:50:37
Autor: spider
CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
W dniu 2012-08-05 12:37, megrims pisze:

A w której wersji, bo ta co ja mam to nie widzę MessageID

Ja mam wersję 14.0

Data: 2012-08-05 12:56:11
Autor: spider
CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
W dniu 2012-08-05 12:50, spider pisze:

Ja mam wersję 14.0

A sorry, zapomniałem że wcześniej dodałem sobie to pole:
Na samy dole pól do wyboru jest "Dostosuj"
tam trzeba dodać pole Message-ID i będziesz mógł je potem wybrać

Data: 2012-08-05 23:59:01
Autor: Chris
CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
W dniu 2012-08-05 12:56, spider pisze:
[...]

Dzięki za info, człowiek uczy się całe życie :)

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

Data: 2012-08-07 07:25:11
Autor: megrims
CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
W dniu 2012-08-05 23:59, Chris pisze:
[...]

a na końcu umiera
--
www.pobralem.pl
I'm still clean....

Data: 2012-08-05 13:01:31
Autor: RoMan Mandziejewicz
CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
Hello spider,

Sunday, August 5, 2012, 12:18:37 PM, you wrote:

[...]

Nie. To nie jest dobra metoda. Trzeba zgłaszać na usenet@atman.pl
skargi. Aż wreszcie zrozumieja, że tolerancja dla anonimizujących
bramek kończy się spamem i chuligaństwem na grupach.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-08-06 11:32:25
Autor: kamil
CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
On 05/08/2012 12:01, RoMan Mandziejewicz wrote:
[...]

Grupy dogorywają w konwulsjach, większość osób chcąca podyskutować na temat albo dowiedzieć się czegoś przeniosła się dawno na moderowane fora, gdzie nie ma "to" ani tygodniowych kłótni z wyzywaniem od chujów o to, czy trzeba kierunkowskazem mrugnąć trzy czy może cztery razy podczas zmiany pasa. Taki spam powoli przestaje interesować administratorów, którym szkoda bawić się dla kilkunastu osób, smutna prawda.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-08-06 13:51:52
Autor:
CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
begin kamil
gdzie nie ma "to"

Ani kamila z kompleksem emigranta. :))

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-06 15:06:58
Autor: kamil
CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
On 06/08/2012 14:51, tĐž wrote:
begin kamil

gdzie nie ma "to"

Ani kamila z kompleksem emigranta. :))

No widzisz, nie cierpiał byś tak, gdybyś już sobie poszedł.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-08-06 14:09:53
Autor:
CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
begin kamil
No widzisz, nie cierpiał byś tak, gdybyś już sobie poszedł.

A moĹźe Ty pĂłjdziesz, kamilku-debilku? :D

--
ignorance is bliss

Data: 2012-08-06 16:27:47
Autor: PiteR
CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
na  ** p.m.s **  kamil pisze tak:

Grupy dogorywują w konwulsjach

Dogorywają czy nie, najważniejsze żeby serwery chodziły i wiatraczki się kręciły. Żeby decydentom nie przyszło do głowy wyłączyć hebel bo nie da się tu zaimplementować flasza i szajszbuka "bo prąd źre a my właściwie nic z tego nie mamy". --
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87
    vw passat B5 1.6 '98

Data: 2012-08-05 23:17:03
Autor: Jacek Maciejewski
CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
Dnia Sun, 05 Aug 2012 12:18:37 +0200, spider napisał(a):

[...]

A to jeszcze mi podpowiedz jak zrobić w 40TudeDialog żeby po wykonaniu
delete po Message-ID nie pozostawały po tytułach newsów puste linie? (z
tylko nawiasami?) --
Jacek

Data: 2012-08-06 10:49:38
Autor: Franc
CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
Dnia Sun, 5 Aug 2012 23:17:03 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

A to jeszcze mi podpowiedz jak zrobić w 40TudeDialog żeby po wykonaniu
delete po Message-ID nie pozostawały po tytułach newsów puste linie? (z
tylko nawiasami?)

Wpisałem na pałę
!markread From "@www.ultras.emil.tnp.pl"
Mamy 10:49 i nic nowego nie weszło. Może się udało?

--
Franc

Data: 2012-08-06 10:54:43
Autor: Myjk
CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
Mon, 6 Aug 2012 10:49:38 +0200, Franc
Wpisałem na pałę
!markread From "@www.ultras.emil.tnp.pl"

Nie lepiej odrazu !delete ?

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-08-06 12:42:45
Autor: Franc
CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
Dnia Mon, 6 Aug 2012 10:54:43 +0200, Myjk napisał(a):

Mon, 6 Aug 2012 10:49:38 +0200, Franc
Wpisałem na pałę
!markread From "@www.ultras.emil.tnp.pl"

Nie lepiej odrazu !delete ?

Też prawda. Zobaczymy, czy będzie kolejny wysyp i zadziała...
--
Franc

Data: 2012-08-06 11:06:24
Autor: RoMan Mandziejewicz
CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!
Hello Franc,

Monday, August 6, 2012, 10:49:38 AM, you wrote:

[...]

Nie - ostatni post spambota jest z wczoraj, z 21:15 - chyba
admiralicja ATMANa wróciła w weekendu i ubiła.

--
Best regards,
 RoMan

CO TO ZA CHOLERNY SPAM !!!