CO UKRYWA WŁADZA ?????

Data: 2011-10-21 22:00:43
Autor: japawel
CO UKRYWA WŁADZA ?????
http://polskalokalna.pl/wiadomosci/malopolskie/news/co-ukrywa-wladza,1711243,219

Się wq%%wiłem, ja pier#$dole, trzeba ich zastrzelić.

To demokracja do huyya  ???

Z tymi pszczołami to już paranoja. Wiadomo że problem istnieje, że jest coraz gorzej, w krajach zachodnich i usa połowa psczół zdechła a tu minister rolnictwa chyba Sawicki  nie da informacji bo:  Chroni ją "tajemnica przedsiębiorstwa".

Tajemnica przedsiębiorstwa jest ważniejsza dla ministra rolnictwa czy pszczoły.
Co za debile !!!!!!!!!!    I jeszcze ci spikierzy typu Tomaszek Lisek i Monisia Olejnik i inni. Toczą pianę z pyska o  bzdety , krzyże, laptopy ziobry itd a żaby przycisnać polityków to nie ma komu. To już nie jest demokracja. To banda tłumoków kupionych przez koncerny.

Data: 2011-10-21 22:00:41
Autor: u2
CO UKRYWA WŁADZA ?????
W dniu 2011-10-21 22:00, japawel@onet.pl pisze:
Się wq%%wiłem, ja pier#$dole, trzeba ich zastrzelić.

Sam sie najpierw zastrzel prowoku :)

Data: 2011-10-21 22:19:49
Autor: boukun
CO UKRYWA WŁADZA ?????

Użytkownik <japawel@onet.pl> napisał w wiadomości news:4d9c.0000016b.4ea1cf6bnewsgate.onet.pl...
[...]

Kto ma media, ten ma władzę...

boukun

Data: 2011-10-21 23:23:52
Autor: pluton
CO UKRYWA WŁADZA ?????
Kto ma media, ten ma władzę...

boukun

ale tylko nad istotami boukonowatymi.

Nullification

Data: 2011-10-21 23:50:50
Autor: boukun
CO UKRYWA WŁADZA ?????

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j7so0s$2vo$1inews.gazeta.pl...
Kto ma media, ten ma władzę...

boukun

ale tylko nad istotami boukonowatymi.
pozdrawiam
P.L.U.T.O.N

Byłeś na wyborach reżimowych? To stul pysk niewolniku mediów...

boukun

CO UKRYWA WŁADZA ?????