CO ZA HOŁOTA...

Data: 2010-10-20 10:05:59
Autor: Zahir
CO ZA HOŁOTA...

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cbe674d$0$20988$65785112news.neostrada.pl...
   W nocy przydarzyła się dziwna sytuacja, zgasł mi monitor, a leżący od lat milcząco czujnik pola magnetycznego podniósł alarm. Pierwszy raz go słyszałem. Pewnie usłyszeli go także ci, którzy uraczyli moje mieszkanie impulsem i wyłączyli sprzęt. Internet nie łączył mnie z żadnym serwerem. Poszedłem spać.

To na pewno Tusk z Komorowskim albo nawet sam Putin! Człowieku, ty się lecz!

--

Zahir

Data: 2010-10-20 10:14:17
Autor: Panslavista
CO ZA HOŁOTA...

"Zahir" <sahibzahir@gmail.com> wrote in message news:4cbea2e2$0$27041$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czujnik nie jest wbudowany w moje ciało i sqrwiel dziala!!!  Bez rozkazu!.
Nawet wyłącznika nie ma. Nie reaguje na pole magnetyczne Ziemi.

CO ZA HOŁOTA...