CO ZA KRAJ ! POLICJANT BITY I PONIZANY W CENTRUM HANDLOWYM !

Data: 2010-03-03 09:08:36
Autor: mkarwan
CO ZA KRAJ ! POLICJANT BITY I PONIZANY W CENTRUM HANDLOWYM !

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hml4vc$t18$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://wiadomosci.onet.pl/2136149,11,mlodociani_bandyci_brutalnie_pobili_policjanta_w_centrum_miasta,item.html

To sie w glowie nie miesci. Z tego co czytam, to wynika, ze byl na sluzbie bo mial mundur.
A jak mial mundur to musial miec bron.

Dlaczego w tym chorym kraju policjant nie moze wyciagnac gnata i zastrzelic
bandyte, ktory nic nie robi sobie z powagi munduru ?!

W USA to byloby nie do pomyslenia!

Poki nie bedzie respektu dla policji, a policja nie bedzie miala
normalnych uprawnien, poty bedzie tragedia.

Chcialoby sie rzecz: Tusku, masz robote do zrobienia.
Ale nie ma sensu, bo facet to tylko pozorant.
Moze jak w koncu doczekamy sie premiera z jajami, to moze
cos sie zmieni.

"Róbta co chceta" no to mata co chcieliśta i nie dziwta się.

Data: 2010-03-03 09:12:47
Autor: Neko
CO ZA KRAJ ! POLICJANT BITY I PONIZANY W CENTRUM HANDLOWYM !
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał

"Róbta co chceta" no to mata co chcieliśta i nie dziwta się.

Nie mylmy demokracji z samowolka.

A teraz niestety mamy do czynienia z samowolka (tak od kilkunastu lat).

Jak czytam we Wprost czy Newsweeku o jakis galeriankach, o jakis
chlopcach ktorzy chodza po galeriach handlowych i oferuja swoje uslugi i w ogole
o tym pędzie do dobr doczesnych za wszelka cene, po trupach, to zastanawiam
sie na jakim swiecie ja zyje i co sie na tym swiecie porobilo.

Data: 2010-03-03 09:46:31
Autor: cytryna
> [...]

o tym pędzie do dobr doczesnych za wszelka cene, po trupach, to zastanawiam
sie na jakim swiecie ja zyje i co sie na tym swiecie porobilo.

To jest wymarzony świat realiów wg Platformy Obciachu i wspierających ją kryminalistów, blokersów, wiejskich osiłków i miejskich wykształciuchów.
"Róbta co chceta" - dorwali w ich gwarze klarneta, to i próbę Przystanku Woodstock 2010 zrobili. Policja jest potrzebna phemielowi i jego alter ego
Grzeskowi, kumplowi Rycha, Zbycha i Mira do obsikiwania gazem pieprzowym  demonstrantów pod Kancelarią. Nic dziwnego, że wielu woli sobie zafundować
śmierć z własnej ręki (Białobrzegi) niż dać się sponiewierać prorządowym aferzystom i ich "żołnierzom".

Data: 2010-03-03 11:24:35
Autor: awe

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:3461.00000246.4b8e21e7newsgate.onet.pl...
> [...]

śmierć z własnej ręki (Białobrzegi) niż dać się sponiewierać prorządowym
-- -- -- -- -- -- --
sluszna uwaga. podobniej jest z armia
awe

Data: 2010-03-03 10:36:35
Autor: Polok_Prawdziwy
CO ZA KRAJ ! POLICJANT BITY I PONIZANY W CENTRUM HANDLOWYM !
o tym pędzie do dobr doczesnych za wszelka cene, po trupach, to zastanawiam
sie na jakim swiecie ja zyje i co sie na tym swiecie porobilo.

Nic siem nieporobiło...!!!

- to właśnie jest KAPITULIZM i DEMOKRACJO...

Ale same chciałyście tego i łodwrotu niebedzie...!

Data: 2010-03-03 10:45:33
Autor: mkarwan
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hml5rf$1p6$1atlantis.news.neostrada.pl...
"Róbta co chceta" no to mata co chcieliśta i nie dziwta się.
Nie mylmy demokracji z samowolka.

http://www30.patrz.pl/u/f/41/85/07/418507.jpg

CO ZA KRAJ ! POLICJANT BITY I PONIZANY W CENTRUM HANDLOWYM !