CO dalej z grupą?

Data: 2009-11-07 11:42:48
Autor: wojteksnow
CO dalej z grupą?
Witam wszystkich serdecznie, miałem kilkuletnią przerwę w pisaniu na
grupie, i przeczytałem kilka postów odnośnie przyszłości grupy. Powiem
tak, swoją przygodę ze sportami zimowymi miałem na przełomie 2003/2004
i wtedy byłem bardzo zielony odnośnie sprzętu, tzn nie wiedziałem jaką
deskę kupić jakie wiązania jakiem buty i wtedy udało mi się poznać
Adama i Bartq'a, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem pomogli mi
wybrać sprzęt na którym jeżdżę do dzisiaj, jak również udało mi się
spróbować jazdy na mountainboardzie tu wielkie dzięki dla Adama, z
którym pojeździłem w Kielcach, a F2 Eliminator LTD 165W jest moją
deską Snowboardową do dziś, wszyscy znają tę deskę Adam wiele i długo
o niej pisał "deska legenda". Nigdy nie spotakałem się z tekstami w
stylu "czytaj archiwum" lub coś w tym stylu, teraz na każdym forum
każdy od razu pisze jak się ktoś zapyta że najpierw trzeba czytać
archiwum, no to powiedzcie po co jest forum, po to by czytac archiwum
czy po to by pisać posty. Myslę że to też jest kwestia tematyki forum
i wieku ludzi oraz ich zaangażowania w hobby, np. iphona może sobie
kupić każdy, ale do livigno na deskę i na narty nie każdy pojedzie.
Powiem tak, w 2003 nie było ani ceneo ani cokupić, (portale dla
skąpców z opniami gości ze sklepów) nie było tyle informacji w necie o
sprzęcie w takich ilościach jak jest teraz no i myślę poziom
zamożności się też zwiększył, więc ludzie kupują i niezastanawiają się
nad tym jak kiedyś, poza tym wszyscy od jakiegoś czasu gdzieś się
ciągle śpieszą albo są zapracowani. Myślę tak że radość z jazdy spada
propocjonalnie do problemów dnia codziennego i myślę że wszyscy się z
tym zgodzą szybkie czasy nastały.

Data: 2009-11-07 21:43:21
Autor: ADAM
CO dalej z grupą?
[...]

Hehe, to mile co piszesz. Jest tylko jeden wyjatek, mountainboard nie jest juz cool bo jest na rynku decha ktora 100 razy bardzie przypomina snowboard a nazywa sie freebord :D

pozdro

Adam
Freebord snowboard the streets
http://www.freebords.pl

Data: 2009-11-08 12:13:08
Autor: Bartosz Bogucki
CO dalej z grupą?

 wtedy udało mi się poznać
Adama i Bartq'a, którzy swoją wiedzą i doświadczeniem pomogli mi

:o) no niezwykle mi miło
a co do twojego pytania w tytule, myślę że ciut inne klimaty tu mamy niż na typowych forach. Na szczęście tu czas płynie jakby trochę wolniej :o)

--
snowboard, nie ma lepszego powodu by czekać na zimę
SC GD 164 W

CO dalej z grupą?