CO dalej z grup±?

Data: 2009-11-07 21:43:21
Autor: ADAM
CO dalej z grup±?
Adama i Bartq'a, którzy swoj± wiedz± i do¶wiadczeniem pomogli mi
wybrać sprzęt na którym jeżdżę do dzisiaj, jak również udało mi się
spróbować jazdy na mountainboardzie tu wielkie dzięki dla Adama, z
którym pojeĽdziłem w Kielcach, a F2 Eliminator LTD 165W jest moj±
desk± Snowboardow± do dzi¶, wszyscy znaj± tę deskę Adam wiele i długo
o niej pisał "deska legenda".

Hehe, to mile co piszesz. Jest tylko jeden wyjatek, mountainboard nie jest juz cool bo jest na rynku decha ktora 100 razy bardzie przypomina snowboard a nazywa sie freebord :D

pozdro

Adam
Freebord snowboard the streets
http://www.freebords.pl