CO wybrać

Data: 2010-05-26 09:03:21
Autor: mz
CO wybrać
CO sądzicie o tych rowerach?
Best Trekker D Rower Miejski
Rama aluminiowa, widelec amortyzowany, 21 biegów, więcej danych nie posiadam, astrony producenta też nie znalazłem.
Best City Alu1 D Rower Miejski
Rama aluminiowa 17'', widelec amortyzowany, 21 biegów, koła 26'', hamulce V-Brake Alu

Oba rowery maja być do jazdy po mieście i okolicach - głównie drogi troche dróg gruntowych dla osoby pow 2m wzrostu i wadze ok 140kg.
Nie jest to jazda wyczynowa lecz raz na jakis czas wypad z rodzinką.

Oba rowery dostępne w sieci Media Expert

Data: 2010-05-26 02:51:16
Autor: jpogoda
CO wybrać
On 26 Maj, 09:03, "mz" <22051976.wyt...@wp.pl> wrote:

CO sądzicie o tych rowerach?
Best Trekker D Rower Miejski
Best City Alu1 D Rower Miejski
Rama aluminiowa 17''
Oba rowery dostępne w sieci Media Expert

Odpuść sobie rower z marketu zwłaszcza przy Twoich warunkach. Idź do
dobrego sklepu rowerowego w Twojej okolicy a tam na pewno bardziej
kompetentny niż w markecie sprzedawca doradzi Ci w miarę trwały i
mocny a przede wszystkim dobrany pod względem wielkości rower --
chciałeś przy ponad 2m wzrostu kupować rower z ramą 17"?!? Wydasz może
trochę więcej kasy ale za to dłużej nacieszysz się zakupem. Moja dobra
rada, ale oczywiście ostateczna decyzja należy do Ciebie :)

--
Jarek Pogoda

CO wybrać