CO2

Data: 2011-03-29 14:59:58
Autor: root
CO2
Ta apropos naszej dyskusji o emisji CO2. Tu można znaleźć porówanie emisji
na głowę w poszczególnych krajach:

http://data.worldbank.org/indicator/EN.ATM.CO2E.PC
w 2007r Polska ok 8.4tony
Niemcy - 9t
Finlandia - 12 t

Data: 2011-03-29 13:32:48
Autor: sys29
CO2
root <root1@vp.pl> napisał(a):
[...]

Odświeżyłem sobie trochę wiadomości o tzw. globalnym ociepleniu
i myślę, że te dane kompletnie nie mają znaczenia, bo CO2 nie ma
wpływu na ocieplenie. Wzrost stężenia CO2 jest tylko reakcją na wzrost temperatury powierzchni ziemi. O wszystkim decydują Słońce
i promieniowanie kosmiczne. pozdr.
sys29

Data: 2011-03-29 15:40:51
Autor: root
CO2
Dnia Tue, 29 Mar 2011 13:32:48 +0000 (UTC), sys29 napisał(a):

[...]

Ale abstrahując od tego, nie rozumiem dlaczego akurat Polska ma się
ograniczać i ponosić konsekwencje cudzych win.

Data: 2011-03-29 13:58:09
Autor: sys29
CO2
root <root1@vp.pl> napisał(a):
Ale abstrahując od tego, nie rozumiem dlaczego akurat Polska ma się
ograniczać i ponosić konsekwencje cudzych win.

Nawet nie wiem, co Ci odpisać, poza tym, że mnie to wkurwia ( zresztą
Ciebie i pozostałych grupowiczów na pewno też ).

pozdr.
sys29

Data: 2011-03-29 16:07:03
Autor: skippy
CO2

Użytkownik " sys29" <sys29.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imsohh$3bp$1inews.gazeta.pl...
root <root1@vp.pl> napisał(a):

[...]

No właśnie, miałem wrażenie że mamy różne zdania bo root mnie zjebał na dzien dobry tematu, a okazuje sie że są takie same:)

Data: 2011-03-29 14:26:02
Autor: sys29
CO2
skippy <man@the.moon> napisał(a):
No właśnie, miałem wrażenie że mamy różne zdania bo root mnie zjebał na dzien dobry tematu, a okazuje sie że są takie same:)

Najbardziej przygnębiająca w obliczu tego gigantycznego przekrętu
jest nasza kompletna bezradność. Normalny człowiek poza oddaniem
głosu w kolejnych wyborach niczego nie może zmienić. A po wyborach
może się okazać, że znowu UPR < 5% . Beznadziejny impas.

pozdr. sys29

Data: 2011-03-29 16:30:57
Autor: skippy
CO2

Użytkownik " sys29" <sys29.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imsq5q$827$1inews.gazeta.pl...
[...]

ważne żeby jak najwięcej ludzi poznawało prawdę w tgo typu kwestiach
ja nic innego nie jestem w stanie zrobić, bo żadnym działaczem czegokolwiek nigdy nie będę

Data: 2011-03-29 14:58:27
Autor: sys29
CO2
[...]

To prawda. Dla mnie budująca jest aktywność na tej liście kilku
prawdziwych liberałów ( szczególnie Twoja i totusa oraz czasem Endriu ).
Nie mam pojęcia ilu ludzi śledzi toczone tutaj spory, ale ja np.
wielokrotnie zostałem "zmuszony" przez Was do refleksji i korekty
poglądów. Mam nadzieję, że dzięki tej grupie przybędzie w Polsce
liberałów.

pozdr.
sys29

Data: 2011-03-29 17:17:03
Autor: Lucky
CO2
On 29/03/2011 15:58,  sys29 wrote:

wielokrotnie zostałem "zmuszony" przez Was do refleksji i korekty
poglądów. Mam nadzieję, że dzięki tej grupie przybędzie w Polsce
liberałów.

To tak jak ja. Rzadko pisze, ale czytam.

Data: 2011-03-29 18:44:01
Autor: alibaba8
CO2
> [...]

wielokrotnie zostałem "zmuszony" przez Was do refleksji i korekty

poglądów. Mam nadzieję, że dzięki tej grupie przybędzie w Polsce

Hi, hi, ha, ha, ha (-::-)(-::-)Nie liczyłbym na to i na całe szczęście, bo musiałbym sobie w łeb strzelić. Wybacz im Panie, bo nie wiedzą co czynią.

Data: 2011-03-29 20:14:59
Autor: root
CO2
Dnia Tue, 29 Mar 2011 18:44:01 +0200, alibaba8@vp.pl napisał(a):

[...]

A coż się tak podniecasz. Nasi liberałowie będą mieli powyżej 5%. I co
dalej? Z PSLem zrobią koalicję? Stety albo niestety UPR deczko przegina.
Ludzie nie lubią przegięć, terapii szokowych itp. ekscesów. Z drugiej czy
to dobrze, że wygrają znowu ciamajdy (a może po prostu cwaniaczki),
posłusznie wykonujące polecenia KE? Jaki masz wybór? Co możesz zrobić zeby
wprowadzać swoje idee? Nie wszyscy nadają się na polityków. Co ma zrobić sys albo totus albo
skippy? Co mają zrobić zwykli ludzie nie zajmmujący się polityką, gdy widzą
cały ten bananowy kraj?

Data: 2011-03-29 20:33:39
Autor: pm
CO2
?ewangelizować.
do skutku.

Data: 2011-03-29 20:36:38
Autor: Endriu
CO2
To prawda. Dla mnie budująca jest aktywność na tej liście kilku
prawdziwych liberałów ( szczególnie Twoja i totusa oraz czasem Endriu ).

Uważaj kolego Sys 29 na Totusa.
Totus to taki rodzaj liberała który popiera Balcerowicza.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-29 19:53:09
Autor: sys29
CO2
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
Uważaj kolego Sys 29 na Totusa.
Totus to taki rodzaj liberała który popiera Balcerowicza.

Tego akurat nie wiem. Ja Balcerowicza nie cierpię ... i tak samo
nie cierpię Łukaszenki, ale nie jest to dla mnie aż tak istotne.
Często ludzie stoją ideowo po jednej stronie, a spierać się będą
w kwestiach oceny rzeczywistości. Kiedyś spierałem się z totusem
o demokrację. Dla mnie demokracja to czysty debilizm, a totus twierdził, że i tak jest lepsza od monarchii. Jeden drugiego nie przekonał, ale
nic wielkiego się nie stało. Inaczej oceniamy rzeczywistość, ale wolność szczerze uznajemy za wartość centralną ... i to nas łączy. Ponadto zauważyłem, że chłop ma elegancko poukładane we łbie.
Widać, że dużo rzeczy przemyślał. Podobnie z Tobą znalazłbym kilka
tematów do sprzeczki, ale to dla mnie nie jest aż tak istotne, bo
wiem, że ideowo stoimy po tej samej stronie. W sumie to chyba skippy
dokonuje ocen, z którymi najczęściej całkowicie się zgadzam.

pozdr.
sys29

Data: 2011-03-29 20:16:07
Autor: ron
CO2
 sys29 <sys29.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Pozwoliłem sobie na pisanko, bo widze, że jesteś
liderem w tym Waszym quizie na otwarcie i mam małe pytanie - co łączy Balcerka z Łukaszenką, że tak
jednomyslnie ich nie trawisz?
Demokracja czy monarchia?
Ni to, ni... owo, tak chyba najlepiej powiedzieć,
bez kpiny, ale masz lepszy pomysł?
Wolność jest wartością nadrzędną, jak się ją ma,
ale pamiętaj, że młodzi ludzie mają to w sobie,
że odkrywają, często, rzeczy już dawno odkryte.

Data: 2011-03-29 20:24:35
Autor: sys29
CO2
 ron <ron-is.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
Wolność jest wartością nadrzędną, jak się ją ma,
ale pamiętaj, że młodzi ludzie mają to w sobie,
że odkrywają, często, rzeczy już dawno odkryte.

Wybacz, ale po tym, jak na dzień dobry nazwałeś dyskutantów
( w tym także mnie ) chłoptasiami, cymbałami i kundelkami
poczułem delikatną niechęć do Ciebie i raczej nie chcę z Tobą gadać.

pozdr.
sys29

Data: 2011-03-29 22:35:44
Autor: skippy
CO2
Użytkownik " ron" <ron-is.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imtem7$odi$1inews.gazeta.pl...
[...]

z założenia bredzisz
teza, że coś łączy dwie osoby bo obydwu się nie trawi, jest kretyńska

powiem Ci co je łączy - że ich obydwu nie trawi

i jeszcz coś - chciałem napisać mniej wiecej to co root
grupa zdechła wraz z hossą w 2008, apacze wymarli
w zasadzie zostało parę osób które sobie dyskutują na różne tematy w niemoderowanej okolicy

mówisz że to szczekanie kundelków
no tak, byc może, a czasami nawet wpadnie tu inny kundelek i któremuś z nas obsika nogawke tak, jak Ty

Data: 2011-03-29 21:02:16
Autor: ron
CO2
[...]

Nie zauważyłem, że to już następna strona tych bredni,
dlatego z opóznieniem odpowiadam i zastrzegam sobie,
że więcej nie dam rady czytać tego chłamu.
Ale odpowiedzieć, na ostatnio czytaną wiadomość, należy -
- Bardzo krótko, przeczytałem kilka wypowiedzi niejakiego
skipi, czy coś podobnego i ... szkoda mi słów, nie mam nic
do dodania, baw się kolego we własnym sosie.

Data: 2011-03-29 22:23:37
Autor: Endriu
CO2
Tego akurat nie wiem. Ja Balcerowicza nie cierpię ... i tak samo
nie cierpię Łukaszenki ....

Za co nie lubisz Łukaszenki ?.
Za to, że gdzieś ma demokrację (podobnie jak ty) i wtrąca do pierdla unijnych szpicli którzy starają sie mu robić koło pióra, wtrącając tym samym Białoruś w ręcę Rosji ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-29 20:49:28
Autor: sys29
CO2
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
Za co nie lubisz Łukaszenki ?.

Odczuwam organiczną niechęć, do ludzi mających komunistyczne korzenie
( takie popłuczyny po Leninie ). Facet był członkiem KPZR i KGB -
organizacji przestępczych wrogich Polsce. Taką samą niechęc odczuwam do
SS-manów, hitlerowców, satanistów i innych pojebów ... oraz także do
byłych członków PZPR i SB.
Co do polityki wewnętrznej prowadzonej przez łukaszenkę nie będę
zabierał głosu, bo niczego na ten temat nie wiem. Po prostu tego nie śledzę. Może jest OK, ale ja naprawdę czuję się niekompetentny w tym
temacie.

pozdr.
sys29

Data: 2011-03-30 11:55:43
Autor: skippy
CO2

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:imtf4k$7kt$1usenet.news.interia.pl...
[...]

zastanów sie lepiej dlaczego ludzie spierdalają stamtąd a nie tam

Data: 2011-03-31 08:33:36
Autor: Endriu
CO2
zastanów sie lepiej dlaczego ludzie spierdalają stamtąd a nie tam

A od nas to nie spierdalają ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-31 08:45:20
Autor: skippy
CO2

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:in178e$7vj$1usenet.news.interia.pl...
zastanów sie lepiej dlaczego ludzie spierdalają stamtąd a nie tam

A od nas to nie spierdalają ?.

rozwalasz mnie:)
ale jak Ci sie podoba łukaszenka i białoruś, to nie powinieneś nic narzekać na PRL, kompletnie nic, bo to jest to samo

Data: 2011-03-31 08:48:20
Autor: Endriu
CO2
rozwalasz mnie:)
ale jak Ci sie podoba łukaszenka i białoruś, to nie powinieneś nic narzekać na PRL, kompletnie nic, bo to jest to samo

Z tą drobną różnicą, że PRL zbankrutował a Łukaszenka miewa się dobrze ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-31 08:55:26
Autor: skippy
CO2

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:in1840$9o7$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Endriu ja kończę dyskusję o tym reżimie.
Komuna i bandzior , wynaradawianie własnego narodu, nic więcej nie mam do powiedzenie i mnie nie przekonasz.
Fajnych masz idoli, gratki.

Data: 2011-03-31 09:09:17
Autor: Endriu
CO2
Komuna i bandzior , wynaradawianie własnego narodu, nic więcej nie mam do powiedzenie i mnie nie przekonasz.

Ja jestem w stanie popierać każdego kto jest przeciwny regulacjom rynku poprzez unijne dekrety, oraz kto popiera zakaz ustalania deficytu budżetowego. To są cele nadrzędne które Łukaszenka realizuje na naszych oczach. Nie interesuje mnie czy delikwent realizujący takowe postulaty będzie się nazywał Łukaszenka, Adol Hitler czy Matka Teresa z Kalkuty.

Jestem odporny na postPeZetPeeRowską TVN-owską na propagandę która z Łukaszenki i z Białorusi stara się zrobić mojego głównego wroga....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-31 09:19:29
Autor: Endriu
CO2
Jestem odporny na postPeZetPeeRowską TVN-owską na propagandę która z Łukaszenki i z Białorusi stara się zrobić mojego głównego wroga....

Zdajes obie sprawę, że propagandę ową uprawiają również "prawicowcy z PiS-u".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-31 09:38:32
Autor: skippy
CO2

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:in19ud$dfl$1usenet.news.interia.pl...
Jestem odporny na postPeZetPeeRowską TVN-owską na propagandę która z Łukaszenki i z Białorusi stara się zrobić mojego głównego wroga....

Zdajes obie sprawę, że propagandę ową uprawiają również "prawicowcy z PiS-u".

nie znam prawicowcow z PiSu

Data: 2011-03-31 09:57:20
Autor: Endriu
CO2
nie znam prawicowcow z PiSu

Anna Fotyga: Fiasko kursu na Łukaszenkę
http://wirtualnapolonia.com/2011/01/10/anna-fotyga-fiasko-kursu-na-lukaszenke/

"[...] Polska straciła dotychczasową pozycję adwokata wolności Białorusi. [...]".

Taki kurwa z niej "adwokat", że omało się nie załapała na pokład Tutki .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-29 20:40:12
Autor: skippy
CO2

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:imt8ru$sv6$1usenet.news.interia.pl...
[...]

A Endriu Łukaszenke:)

Data: 2011-03-29 20:43:31
Autor: root
CO2
Dnia Tue, 29 Mar 2011 20:40:12 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Zara zara, to ja już nic nie rozumiem. To kto Balcerek nie jest liberałem?

Data: 2011-03-29 20:53:48
Autor: skippy
CO2
Użytkownik "root" <ro@vp.pl> napisał w wiadomości news:8or3nxkr26tc$.1fdj0g9sk6jws.dlg40tude.net...
[...]

chyba żartujesz sobie

Data: 2011-03-29 21:14:56
Autor: Endriu
CO2
Zara zara, to ja już nic nie rozumiem. To kto Balcerek nie jest liberałem?

chyba żartujesz sobie

Balcerek to taki liberał a'la "Via Bank FOZZ". W imię wprowadzanie wolnego rynku na ziemiach Polski, popierał razem z KLD-UW-AWS -owskie wielkopomne reformy "charyzmatycznego" premiera Buzka od których to Polska swego czasu o mało nie zbankrutowała.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-29 19:28:58
Autor: ron
CO2

 Ale bijecie piane chłoptasie,
całe to co2 to wielka sciema i tylko
i wyłącznie kasa, o tym już chyba mówią
Panie w przedszkolu, a wy podniecacie się jak cymbały bez wyobrazni.
Pozdrawiam was.

Data: 2011-03-29 20:10:25
Autor: sys29
CO2
[...]

Ale błysnąłeś, takiego intelektualisty dawno tu nie było. Głębią myśli i rzeczową argumentacją przebiłeś nawet kolegę alibabę.
Może pochwaliłbyś się nam chłoptasiom i cymbałom swoim IQ.

pozdr.
sys29

Data: 2011-03-29 20:32:59
Autor: ron
CO2
[...]

Nie przejmuj się, ja nie mam potrzeby błysków,
tylko znam życie, zmarnujesz się kolego tym
przewodnictwem w głupim konkursie, on ci jeść
nie da, a o działaniu, w całym zamieszaniu,
pewnie pamiętać już nie będziesz.
Ale...
życzę Ci wszystkiego dobrego.

Data: 2011-03-29 21:32:09
Autor: Endriu
CO2
Panie w przedszkolu, a wy podniecacie się

My się nie podniecamy. My jesteśmy wkurwieni.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-29 19:39:20
Autor: ron
CO2
Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
> Panie w przedszkolu, a wy podniecacie się

My się nie podniecamy. My jesteśmy wkurwieni.

O, tak, to jest dobre podejscie na ten temat.
Ale szkoda energi na takim forum,
trzeba wziąć się energiczniej do roboty
jeżeli to nie są tylko takie podwórkowe szczekania kundelków.

Data: 2011-03-29 22:16:07
Autor: root
CO2
Dnia Tue, 29 Mar 2011 19:39:20 +0000 (UTC), ron napisał(a):

[...]

To się bierz do roboty. Na kij się podniecasz naszymi problemami. My w ten
sposób wypoczywamy po robocie.

Data: 2011-03-29 20:19:54
Autor:
CO2
root <ro@vp.pl> napisał(a):
> [...]

> jeżeli to nie są tylko takie podwórkowe > szczekania kundelków.

To się bierz do roboty. Na kij się podniecasz naszymi problemami. My w ten

Tak, przepraszam, masz rację.
Motłoch musi mieć szanse odpoczynku,
taki jak mu aktualnie pasuje.

Data: 2011-03-29 22:31:18
Autor: root
CO2
Dnia Tue, 29 Mar 2011 20:19:54 +0000 (UTC), ron-is.WYTNIJ@gazeta.pl
napisał(a):

root <ro@vp.pl> napisał(a):
[...]

A jednak każdy ma jakieś zalety - Ty np. znasz słowo "przepraszam"

Data: 2011-03-29 22:39:08
Autor: Marcin
CO2
Dnia 29-03-2011 o 22:31:18 root <ro@vp.pl> napisał(a):

A jednak każdy ma jakieś zalety - Ty np. znasz słowo "przepraszam"

tylko w kwestii organizacyjnej. tnij to, co cytujesz (prosze), bo  momentami ekranu brakuje na jedno zdanie.

--
Marcin Kuj-Pom

Data: 2011-03-29 22:41:00
Autor: Endriu
CO2
A jednak każdy ma jakieś zalety -
Ty np. znasz słowo "przepraszam"

No widzisz Root, taki niby cham, a jednak trochę kulturalny .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-29 20:45:49
Autor: Endriu
CO2
A Endriu Łukaszenke:)

Łukaszenka w przeciwieństwie do KE nie wprowadza limitów na produkcję cukru. Cenię go również za wprowadzenie i realizowanie w swoim kraju zakazu ustalania deficytu budżetowego.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-29 20:49:44
Autor: skippy
CO2

Użytkownik "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał w wiadomości news:imt9d7$tq3$1usenet.news.interia.pl...
A Endriu Łukaszenke:)

Łukaszenka w przeciwieństwie do KE nie wprowadza limitów na produkcję cukru. Cenię go również za wprowadzenie i realizowanie w swoim kraju zakazu ustalania deficytu budżetowego.

dla mnie to bandyta i komuch

Data: 2011-03-29 20:51:50
Autor: skippy
CO2
Użytkownik "skippy" <man@the.moon> napisał w wiadomości news:imt9kb$rcv$1news.onet.pl...

[...]

Mimo wszystko zdecydowanie wolę żyć tu, w kraju z limitami cukru, co2, deficytem itd, niż miałbym żyć tam.
Co więcej, z chęcią bym się przeprowadził do NYC w ten totalny deficyt, albo chociaż na południe Hiszpanii albo Grecji, w ten nieco mniejszy deficyt i limity:)

Data: 2011-03-29 20:57:41
Autor: Endriu
CO2
dla mnie to bandyta i komuch

Bandytów i komuchów to lepiej poszukaj sobie w swoim własnym kraju.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-03-29 17:02:32
Autor: root
CO2

root <root1@vp.pl> napisał(a):

[...]

Te ciągłe awantury z Tobą weszły mi w krew, że trudno mi się bez nich
obejść ;)

Data: 2011-03-29 17:11:06
Autor: skippy
CO2

root <root1@vp.pl> napisał(a):

[...]

Ciekawe do czego byśmy doszli, gdybyśmy sobie tylko wszycy przytakiwali :)

Data: 2011-03-29 15:11:00
Autor: skippy
CO2

Użytkownik "root" <root1@vp.pl> napisał w wiadomości news:1wg0deeu1owg4.1qhqas1666lsf.dlg40tude.net...
[...]

ciekawe... nie rozumiem w takim razie skąd jest to że niemcy lobbowali za płaceniem, a płacić będziemy my
trzeba pogrzebać o co w tym wszystkim chodzi
przecież wg tych liczb jesteśmy od nich bardziej ekologiczni

Data: 2011-03-29 15:17:10
Autor: pm
CO2
?> trzeba pogrzebać o co w tym wszystkim chodzi
przecież wg tych liczb jesteśmy od nich bardziej ekologiczni

ale dzielić nie trzeba przez głowę tylko przez PKB.

Data: 2011-03-29 15:17:39
Autor: pm
CO2
?
albo produkcję przemysłową

Data: 2011-03-29 15:20:36
Autor: alibaba8
CO2
?

albo produkcję przemysłową

A nawet przez głowę, to jakie to porównanie. Dwa razy.

Data: 2011-03-29 15:54:41
Autor: skippy
CO2

Użytkownik "pm" <xpm_zonk_@wp.pl> napisał w wiadomości news:imsm5k$pun$1news.net.icm.edu.pl...
?
albo produkcję przemysłową

czyli biedniejszemu wiatr w oczy i ..... tak cwaniaki wymyślili:)

Data: 2011-03-29 15:23:54
Autor: root
CO2
Dnia Tue, 29 Mar 2011 15:17:10 +0200, pm napisał(a):

?> trzeba pogrzebać o co w tym wszystkim chodzi
przecież wg tych liczb jesteśmy od nich bardziej ekologiczni

ale dzielić nie trzeba przez głowę tylko przez PKB.

Eeee no jak to tak, to by oznaczalo ze bogatszy moze truć wiecej a
biedniejszy mniej ;)

Data: 2011-03-29 20:09:28
Autor: pm
CO2
?

Eeee no jak to tak, to by oznaczalo ze bogatszy moze truć wiecej a
biedniejszy mniej ;)

oczywiście przecież o to chodzi
zresztą nie wiem jak są liczone kwoty
ale naliczenia na PKB wydają sie stosowe bo promuje sprawniejszą energetykę
naliczanie na łeb natomiast kreuje rynki od których bogaci mogliby odkupić limity - może taki jest cel?

Data: 2011-03-29 20:15:00
Autor: skippy
CO2

Użytkownik "pm" <xpm_zonk_@wp.pl> napisał w wiadomości news:imt78p$s0a$1news.net.icm.edu.pl...

... naliczenia na PKB wydają sie stosowe bo promuje sprawniejszą energetykę
naliczanie na łeb natomiast kreuje rynki od których bogaci mogliby odkupić limity - może taki jest cel?

Pardoks polega głównie na tym, że limity co2 obowiązują ułamek państw świata.
Z tego ułamka część płaci pozostałej części.

Natomiast kwestią zasadniczą jest, oprócz ewentualnego kłamstwa co do co2, że Niemcy w czasie ww2 zabili nam 6 mln obywateli, przeorali Polskę wszerz i wzdłuż, następnie alianci oddali nas na 50 lat w sowieckie władanie, po czym teraz oni wszyscy mówią - jesteście zacofani, palicie węglem - płaćcie nam za karę.

Data: 2011-03-29 20:24:22
Autor: pm
CO2
?> Natomiast kwestią zasadniczą jest, oprócz ewentualnego kłamstwa co do co2,
że Niemcy w czasie ww2 zabili nam 6 mln obywateli, przeorali Polskę wszerz i wzdłuż

no to sie wie
ale nie wiem czy przed przeoraniem byliśmy w awangardzie europy (?)

 ?następnie alianci oddali nas na 50 lat w sowieckie władanie

ale zamiast ziem wschodnich dostaliśmy zachodnie -=czym sie różnią jedne od drugich widać np. po mapce kolejowej w wagonach pkp.

, po czym
teraz oni wszyscy mówią - jesteście zacofani, palicie węglem - płaćcie nam za karę.

no to sprawa jasna
fajnie ze usa sie na wszystkie kwoty i inne kioto wypina
a jak przyroda naprawdę klęknie to się wymusi zero emisji jakimiś lotniskowcami ;-)

Data: 2011-03-29 20:34:10
Autor: skippy
CO2

Użytkownik "pm" <xpm_zonk_@wp.pl> napisał w wiadomości news:imt84m$tna$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

No gdybyśmy nie byli, to w 1920 komuna mogłaby dojść tam, gdzie Hitler doszedł dopiero 20 lat później.

Data: 2011-03-29 20:29:38
Autor: root
CO2
Dnia Tue, 29 Mar 2011 20:15:00 +0200, skippy napisał(a):

[...]

No wiesz Niemcom po wojnie amerykanie dali kasę na odbuidowę. To samo
zresztą było z Japonią a później z Koreą Południową. Ergo kto z USA wojuje,
ten żyje (dobrze). Wnioski pozostawiam Wam ;)

Data: 2011-03-29 20:25:18
Autor: root
CO2
Dnia Tue, 29 Mar 2011 20:09:28 +0200, pm napisał(a):

?

[...]

No właśnie też ciekawy jestem jak są dokładnie liczone? Chyba masz rację ze
na PKB. Bo gdy coś tam słuchałem w TV, to mówiono o limitach
odpowiadających "potrzebom gospodarek". To by można interpretować jako PKB.
Jeśli tak naprawdę jest, to nie musiałeś mi tego mówić. ;(

Data: 2011-03-29 15:18:56
Autor: alibaba8
CO2

> [...]

płaceniem, a płacić będziemy my

trzeba pogrzebać o co w tym wszystkim chodzi

przecież wg tych liczb jesteśmy od nich bardziej ekologiczni

Gościu nie kompromituj się już, bo ręce opadają. Wytłumaczyłbym Ci, ale znowu wszystko poprzekręcacie nic nie rozumiejąc.

Data: 2011-03-29 15:19:32
Autor: \\n
CO2
W dniu 29-03-2011 15:18, alibaba8@vp.pl pisze:

[...]

Wytłumacz, może nawet my głąby zrozumiemy. O przepraszam kolegów, mówię tylko o sobie.

--
Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.

Data: 2011-03-29 15:56:25
Autor: skippy
CO2

Użytkownik <alibaba8@vp.pl> napisał w wiadomości news:178f.00000589.4d91dc40newsgate.onet.pl...

przecież wg tych liczb jesteśmy od nich bardziej ekologiczni

Gościu nie kompromituj się już, bo ręce opadają. Wytłumaczyłbym Ci, ale znowu
wszystko poprzekręcacie nic nie rozumiejąc.

spróbuj, może tym razem uda Ci się bez bełkotu

Data: 2011-03-29 16:22:43
Autor: alibaba8
CO2

> [...]

> znowu

> wszystko poprzekręcacie nic nie rozumiejąc.

spróbuj, może tym razem uda Ci się bez bełkotu

Przy takiej inteligencji, to nawet dwu, trzy wyrazowe zdania nie pomogą. Musiałbym dołożyć jeszcze miganie, ale niestety warunki nie pozwalają.

Data: 2011-03-29 16:29:18
Autor: skippy
CO2

Użytkownik <alibaba8@vp.pl> napisał w wiadomości news:178f.0000058e.4d91eb33newsgate.onet.pl...

Przy takiej inteligencji, to nawet dwu, trzy wyrazowe zdania nie pomogą.
Musiałbym dołożyć jeszcze miganie, ale niestety warunki nie pozwalają.

"trzywyrazowe"

Data: 2011-03-29 15:29:14
Autor: root
CO2
Dnia Tue, 29 Mar 2011 15:11:00 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Zwłasza że jesli weźmiesz Szwecję to mają tylko 5,4t czyli im jak
najbardziej jest na ręke żeby dowalić trucicielom i dzieki temu zwiększyć
swoją konkurencyjność

Data: 2011-03-29 15:31:08
Autor: root
CO2
Dnia Tue, 29 Mar 2011 15:29:14 +0200, root napisał(a):

[...]

To miało być apropos Vattenfalla a nie Niemiec ;)

Data: 2011-03-29 21:24:31
Autor: Zakarm
CO2
W dniu 2011-03-29 14:59, root pisze:
[...]

Zapomnieli tylko policzyc wielkosc obszarow lesnych i ile one pochlaniaja CO2 obawiam sie ze niemcy musieli by doplacac nam i finlandii .

CO2