CO2

Data: 2011-03-29 15:11:00
Autor: skippy
CO2

Użytkownik "root" <root1@vp.pl> napisał w wiadomości news:1wg0deeu1owg4.1qhqas1666lsf.dlg40tude.net...
Ta apropos naszej dyskusji o emisji CO2. Tu można znaleźć porówanie emisji
na głowę w poszczególnych krajach:

http://data.worldbank.org/indicator/EN.ATM.CO2E.PC
w 2007r
Polska ok 8.4tony
Niemcy - 9t
Finlandia - 12 t

ciekawe... nie rozumiem w takim razie skąd jest to że niemcy lobbowali za płaceniem, a płacić będziemy my
trzeba pogrzebać o co w tym wszystkim chodzi
przecież wg tych liczb jesteśmy od nich bardziej ekologiczni

Data: 2011-03-29 15:17:10
Autor: pm
CO2
?> trzeba pogrzebać o co w tym wszystkim chodzi
przecież wg tych liczb jesteśmy od nich bardziej ekologiczni

ale dzielić nie trzeba przez głowę tylko przez PKB.

Data: 2011-03-29 15:17:39
Autor: pm
CO2
?
albo produkcję przemysłową

Data: 2011-03-29 15:20:36
Autor: alibaba8
CO2
?

albo produkcję przemysłową

A nawet przez głowę, to jakie to porównanie. Dwa razy.

Data: 2011-03-29 15:54:41
Autor: skippy
CO2

Użytkownik "pm" <xpm_zonk_@wp.pl> napisał w wiadomości news:imsm5k$pun$1news.net.icm.edu.pl...
?
albo produkcję przemysłową

czyli biedniejszemu wiatr w oczy i ..... tak cwaniaki wymyślili:)

Data: 2011-03-29 15:23:54
Autor: root
CO2
Dnia Tue, 29 Mar 2011 15:17:10 +0200, pm napisał(a):

?> trzeba pogrzebać o co w tym wszystkim chodzi
przecież wg tych liczb jesteśmy od nich bardziej ekologiczni

ale dzielić nie trzeba przez głowę tylko przez PKB.

Eeee no jak to tak, to by oznaczalo ze bogatszy moze truć wiecej a
biedniejszy mniej ;)

Data: 2011-03-29 20:09:28
Autor: pm
CO2
?

Eeee no jak to tak, to by oznaczalo ze bogatszy moze truć wiecej a
biedniejszy mniej ;)

oczywiście przecież o to chodzi
zresztą nie wiem jak są liczone kwoty
ale naliczenia na PKB wydają sie stosowe bo promuje sprawniejszą energetykę
naliczanie na łeb natomiast kreuje rynki od których bogaci mogliby odkupić limity - może taki jest cel?

Data: 2011-03-29 20:15:00
Autor: skippy
CO2

Użytkownik "pm" <xpm_zonk_@wp.pl> napisał w wiadomości news:imt78p$s0a$1news.net.icm.edu.pl...

... naliczenia na PKB wydają sie stosowe bo promuje sprawniejszą energetykę
naliczanie na łeb natomiast kreuje rynki od których bogaci mogliby odkupić limity - może taki jest cel?

Pardoks polega głównie na tym, że limity co2 obowiązują ułamek państw świata.
Z tego ułamka część płaci pozostałej części.

Natomiast kwestią zasadniczą jest, oprócz ewentualnego kłamstwa co do co2, że Niemcy w czasie ww2 zabili nam 6 mln obywateli, przeorali Polskę wszerz i wzdłuż, następnie alianci oddali nas na 50 lat w sowieckie władanie, po czym teraz oni wszyscy mówią - jesteście zacofani, palicie węglem - płaćcie nam za karę.

Data: 2011-03-29 20:24:22
Autor: pm
CO2
?> Natomiast kwestią zasadniczą jest, oprócz ewentualnego kłamstwa co do co2,
że Niemcy w czasie ww2 zabili nam 6 mln obywateli, przeorali Polskę wszerz i wzdłuż

no to sie wie
ale nie wiem czy przed przeoraniem byliśmy w awangardzie europy (?)

 ?następnie alianci oddali nas na 50 lat w sowieckie władanie

ale zamiast ziem wschodnich dostaliśmy zachodnie -=czym sie różnią jedne od drugich widać np. po mapce kolejowej w wagonach pkp.

, po czym
teraz oni wszyscy mówią - jesteście zacofani, palicie węglem - płaćcie nam za karę.

no to sprawa jasna
fajnie ze usa sie na wszystkie kwoty i inne kioto wypina
a jak przyroda naprawdę klęknie to się wymusi zero emisji jakimiś lotniskowcami ;-)

Data: 2011-03-29 20:34:10
Autor: skippy
CO2

Użytkownik "pm" <xpm_zonk_@wp.pl> napisał w wiadomości news:imt84m$tna$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

No gdybyśmy nie byli, to w 1920 komuna mogłaby dojść tam, gdzie Hitler doszedł dopiero 20 lat później.

Data: 2011-03-29 20:29:38
Autor: root
CO2
Dnia Tue, 29 Mar 2011 20:15:00 +0200, skippy napisał(a):

[...]

No wiesz Niemcom po wojnie amerykanie dali kasę na odbuidowę. To samo
zresztą było z Japonią a później z Koreą Południową. Ergo kto z USA wojuje,
ten żyje (dobrze). Wnioski pozostawiam Wam ;)

Data: 2011-03-29 20:25:18
Autor: root
CO2
Dnia Tue, 29 Mar 2011 20:09:28 +0200, pm napisał(a):

?

[...]

No właśnie też ciekawy jestem jak są dokładnie liczone? Chyba masz rację ze
na PKB. Bo gdy coś tam słuchałem w TV, to mówiono o limitach
odpowiadających "potrzebom gospodarek". To by można interpretować jako PKB.
Jeśli tak naprawdę jest, to nie musiałeś mi tego mówić. ;(

Data: 2011-03-29 15:18:56
Autor: alibaba8
CO2

> [...]

płaceniem, a płacić będziemy my

trzeba pogrzebać o co w tym wszystkim chodzi

przecież wg tych liczb jesteśmy od nich bardziej ekologiczni

Gościu nie kompromituj się już, bo ręce opadają. Wytłumaczyłbym Ci, ale znowu wszystko poprzekręcacie nic nie rozumiejąc.

Data: 2011-03-29 15:19:32
Autor: \\n
CO2
W dniu 29-03-2011 15:18, alibaba8@vp.pl pisze:

[...]

Wytłumacz, może nawet my głąby zrozumiemy. O przepraszam kolegów, mówię tylko o sobie.

--
Panie, zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania,
że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji.

Data: 2011-03-29 15:56:25
Autor: skippy
CO2

Użytkownik <alibaba8@vp.pl> napisał w wiadomości news:178f.00000589.4d91dc40newsgate.onet.pl...

przecież wg tych liczb jesteśmy od nich bardziej ekologiczni

Gościu nie kompromituj się już, bo ręce opadają. Wytłumaczyłbym Ci, ale znowu
wszystko poprzekręcacie nic nie rozumiejąc.

spróbuj, może tym razem uda Ci się bez bełkotu

Data: 2011-03-29 16:22:43
Autor: alibaba8
CO2

> [...]

> znowu

> wszystko poprzekręcacie nic nie rozumiejąc.

spróbuj, może tym razem uda Ci się bez bełkotu

Przy takiej inteligencji, to nawet dwu, trzy wyrazowe zdania nie pomogą. Musiałbym dołożyć jeszcze miganie, ale niestety warunki nie pozwalają.

Data: 2011-03-29 16:29:18
Autor: skippy
CO2

Użytkownik <alibaba8@vp.pl> napisał w wiadomości news:178f.0000058e.4d91eb33newsgate.onet.pl...

Przy takiej inteligencji, to nawet dwu, trzy wyrazowe zdania nie pomogą.
Musiałbym dołożyć jeszcze miganie, ale niestety warunki nie pozwalają.

"trzywyrazowe"

Data: 2011-03-29 15:29:14
Autor: root
CO2
Dnia Tue, 29 Mar 2011 15:11:00 +0200, skippy napisał(a):

[...]

Zwłasza że jesli weźmiesz Szwecję to mają tylko 5,4t czyli im jak
najbardziej jest na ręke żeby dowalić trucicielom i dzieki temu zwiększyć
swoją konkurencyjność

Data: 2011-03-29 15:31:08
Autor: root
CO2
Dnia Tue, 29 Mar 2011 15:29:14 +0200, root napisał(a):

[...]

To miało być apropos Vattenfalla a nie Niemiec ;)

CO2