CO2, dętki z mleczkiem, łatki samoprzylepne itp.

Data: 2020-09-09 09:34:10
Autor: ąćęłńóśźż
CO2, dętki z mleczkiem, łatki samoprzylepne itp.
Byłem zwolennikiem dętek wypełnianych dopóki mi opona z taką dętką (gotową z Carrefour) nie strzeliła na balkonie, piękny różowy kolor mógłby grać w Alienie V ;-)
A mogło być gorzej, gdy mi kiedyś na słońcu wewnątrz kombiaka dwie dętki strzeliły.

CO2, dętki z mleczkiem, łatki samoprzylepne itp.