Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   CO2 w uk³adzie ch³odzenia

CO2 w uk³adzie ch³odzenia

Data: 2016-08-31 18:29:39
Autor: PiteR
CO2 w uk³adzie ch³odzenia
na  ** p.m.s **  Pablo Eldiablo pisze tak:

Silnik pracuje normalnie, w p³ynie ch³odz±cym nie ma mas³a, olej
wygl±da normalnie, nic siê nie zbiera pod korkiem, temperatura
równo w po³owie skali... Czy obecno¶æ dwutlenku wêgla mo¿e byæ spowodowana resztkami oleju,
które nie zosta³y dop³ukane z kanalików i zakamarków uk³adu po
pierwszej awarii?

Raczej nie. Mo¿e masz przedmuch ale mikro.


Czy jednak powinienem siê przejmowaæ i póki jeszcze nie walnê³o
konkretnie, rwaæ znowu g³owicê?... :( Nie muszê chyba dodawaæ, ¿e
koszty s± potê¿ne, ¿eby to porz±dnie zrobiæ... 

Ja bym jeszcze nie rwa³. Co ja bym zrobi³ osobiscie na w³asne ryzyko. Poobserwowa³bym co siê dzieje. Daleko nie wyje¿dza³ z miasta.

Je¼dzi³bym z w³±czonym nawiewem czy nie stygnie. Czy nie twardniej± wê¿e jak kamieñ. Czy nie przybywa oleju. Czy nie ubywa p³ynu. Czy p³yn nie opada a po zgaszeniu silnika nie podnosi siê. Czy nie dymi na bia³o. Czy nie stuka rano przy zapalaniu.

Ma³e majonezy na korku to ja z przymru¿eniem oka traktujê bo zawsze
mam tam trochê a sytuacja sie nie pogarsza latami i auto je¼dzi.

Zmienia³em osobi¶cie dwa razy uszczelkê (w benzynowym), nigdy nie planowa³em g³owicy i by³o dobrze. W dieslu wiêksze wymagania :/ Uszczelki u¿ywa³em Elringa.

Mo¿esz te¿ przejechaæ siê z manometrem tak jak to pokazuj± tutaj.

http://tinyurl.com/gubfj6a

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

CO2 w uk³adzie ch³odzenia

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona