Data: 2016-08-31 18:29:39 | |
Autor: PiteR | |
CO2 w uk³adzie ch³odzenia | |
na ** p.m.s ** Pablo Eldiablo pisze tak:
Silnik pracuje normalnie, w p³ynie ch³odz±cym nie ma mas³a, olej Raczej nie. Mo¿e masz przedmuch ale mikro. Czy jednak powinienem siê przejmowaæ i póki jeszcze nie walnê³o Ja bym jeszcze nie rwa³. Co ja bym zrobi³ osobiscie na w³asne ryzyko. Poobserwowa³bym co siê dzieje. Daleko nie wyje¿dza³ z miasta. Je¼dzi³bym z w³±czonym nawiewem czy nie stygnie. Czy nie twardniej± wê¿e jak kamieñ. Czy nie przybywa oleju. Czy nie ubywa p³ynu. Czy p³yn nie opada a po zgaszeniu silnika nie podnosi siê. Czy nie dymi na bia³o. Czy nie stuka rano przy zapalaniu. Ma³e majonezy na korku to ja z przymru¿eniem oka traktujê bo zawsze mam tam trochê a sytuacja sie nie pogarsza latami i auto je¼dzi. Zmienia³em osobi¶cie dwa razy uszczelkê (w benzynowym), nigdy nie planowa³em g³owicy i by³o dobrze. W dieslu wiêksze wymagania :/ Uszczelki u¿ywa³em Elringa. Mo¿esz te¿ przejechaæ siê z manometrem tak jak to pokazuj± tutaj. http://tinyurl.com/gubfj6a -- Ausfahrt. The biggest city in Germany. |
|