Data: 2016-09-03 22:25:30 | |
Autor: Marek | |
CO2 w uk³adzie ch³odzenia | |
On Wed, 31 Aug 2016 03:06:32 -0700 (PDT), Pablo Eldiablo <pabloeldiablo333@gmail.com> wrote:
Pacjent to L200 2,5 did. 3 tys. km temu po przegrzaniu silnika pêk? Jaki mia³ przebieg, gdy zdarzy³o siê to przegrzanie? Czy by³ zainstalowany ten fabryczny modu³ zwiêkszaj±cy moc? -- Marek |
|
Data: 2016-09-04 03:13:17 | |
Autor: Pablo Eldiablo | |
CO2 w uk³adzie ch³odzenia | |
W dniu sobota, 3 wrze¶nia 2016 22:25:34 UTC+2 u¿ytkownik Marek napisa³:
On Wed, 31 Aug 2016 03:06:32 -0700 (PDT), Pablo Eldiablo <pabloeldiablo333@gmail.com> wrote: Ok. 245 kkm, bez chipa, fabryczne 100KW. |
|
Data: 2016-09-04 14:26:48 | |
Autor: Marek | |
CO2 w uk³adzie ch³odzenia | |
On Sun, 4 Sep 2016 03:13:17 -0700 (PDT), Pablo Eldiablo <pabloeldiablo333@gmail.com> wrote:
Ok. 245 kkm, bez chipa, fabryczne 100KW. mia³ ju¿ t± now± (zmodyfikowan±) uszczelkê pod g³owic± czy jeszcze star±? -- Marek |
|
Data: 2016-09-05 01:32:38 | |
Autor: Pablo Eldiablo | |
CO2 w uk³adzie ch³odzenia | |
W dniu niedziela, 4 wrze¶nia 2016 14:26:57 UTC+2 u¿ytkownik Marek napisa³:
On Sun, 4 Sep 2016 03:13:17 -0700 (PDT), Pablo Eldiablo <> wrote: Mia³ oryginaln±, wiêc sprzed modyfikacji, zmianione zosta³y chyba w 2010. Nowa zosta³a oryginalna Mitsu - ju¿ ta wzmocniona. |
|
Data: 2016-09-04 03:14:46 | |
Autor: Pablo Eldiablo | |
CO2 w uk³adzie ch³odzenia | |
W dniu sobota, 3 wrze¶nia 2016 22:25:34 UTC+2 u¿ytkownik Marek napisa³:
On Wed, 31 Aug 2016 03:06:32 -0700 (PDT), Pablo Eldiablo <> wrote: Ok. 245 kkm, bez chipa, fabryczne 100KW. pablo |