[x360] COD Modern Warfare 2

Data: 2009-11-01 01:05:56
Autor: Pawel Znienackowy
[x360] COD Modern Warfare 2
A qq,

Kto już złożył preorder na tą grę?
Ja właśnie kliknąłem w ultimie... Drogo strasznie, i to ostatnia
pewnie gra kupiona w tym roku(masa innych wydatków). Z tego co widzę,
wyciekła
też do sieci...

JiNx

Data: 2009-11-01 01:41:05
Autor: neuro
COD Modern Warfare 2
On 1 Lis, 09:05, Pawel Znienackowy <mrji...@o2.pl> wrote:
A qq,

Kto już złożył preorder na tą grę?

    Tak.

Ja właśnie kliknąłem w ultimie... Drogo strasznie

    O dziwo cena na normalną edycję jest taka, jak w cywilizowanych
krajach (200PLN)  ;]
Za to wersja w metalowym pudełku jest nie wiedzieć czemu dużo droższa.

podr,
p.

Data: 2009-11-01 11:13:14
Autor: Czezare
[x360] COD Modern Warfare 2
Pawel Znienackowy pisze:
[...]

Drogo?Dlaczego drogo? Normalna cena...

Pozdr
Czezare

Data: 2009-11-01 02:22:08
Autor: Pawel Znienackowy
COD Modern Warfare 2
On 1 Lis, 11:13, Czezare <czeza...@onet.eu> wrote:
Pawel Znienackowy pisze:

> [...]

> Ja właśnie kliknąłem w ultimie... Drogo strasznie, i to ostatnia
> pewnie gra kupiona w tym roku(masa innych wydatków). Z tego co widzę,

Do tej pory kupowałem gry używane do ~100zł, teraz jednak coś mnie
tknęło na cod jako tzw. must have :).

JiNx

Data: 2009-11-01 15:04:00
Autor: Marcin Gardeła
COD Modern Warfare 2
Pawel Znienackowy wrote:
Drogo?Dlaczego drogo? Normalna cena...
Do tej pory kupowałem gry używane do ~100zł, teraz jednak coś mnie
tknęło na cod jako tzw. must have :).

No to za używkę dajesz 100, a za najważniejszą premierę tego roku dajesz 200, w czym problem?

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

[x360] COD Modern Warfare 2