COŁEM CIUćMOKI...! - ZYJECIE, ABO JESCE GNIJECIE...?

Data: 2010-11-01 11:31:09
Autor: Polok_prawdziwy
COŁEM CIUćMOKI...! - ZYJECIE, ABO JESCE GNIJECIE...?

a moze nasmentożu świcki policie i rużaniec za umorlokuw klepiecie...?

Zastanowiom siem ino, co wom to do...?

Nobopseca, jeśli ten nas PONBUCEK tych umorlokuw łosondzać bedzie, to wase zdanie, rużańce i modlitwy WDUPIE MO...!!!

Scegulnie WASE PROśBY, bo pseca łosond SPRAWIEDLIWY BYć musi...!!!

Martwcie siem lepij ło siebie, anie ło tych, co jus zgniły - wase MANTRY itak im niepomogom....!

COŁEM CIUćMOKI...! - ZYJECIE, ABO JESCE GNIJECIE...?