COMIESIECZNE ZUSY A KSIEGOWA

Data: 2013-06-18 14:09:47
Autor: Yakhub
COMIESIECZNE ZUSY A KSIEGOWA
W liście datowanym 18 czerwca 2013 (14:03:52) napisano:

Czy mozecie mi powiedziec czy moja ksiegowa nie jest zbyt nadgorliwa bo
zażadala ode mnie potwierdzen wszystkich przelewow do ZUS jakie robilem w
tym roku. Rok temu chciala to na koniec roku by rozliczyc zeznanie roczne
teraz juz chce za pol roku.
Poza tym chce potwierdzen kazdej otrzymanej faktury, oraz gdy np place za
paliwo gotowk± to chce tych potwierdzen z terminala ktore drukuja na stacji
ze rzeczywiscie zaplacilem.

Czy to ja czegos nie rozumiem czy moze ksiegowa jest nadgorliwa?  Dodam ze
mam jednoosobow± dzialalnosc.

IMHO - trochę nadgorliwa, ale!

Przecież  po  to zatrudniasz księgową, żeby się znała na tych rzeczach
lepiej od Ciebie. I na pewno powinieneś mieć do niej większe zaufanie,
niż do jakiegoś kolesia w internecie.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Data: 2013-06-19 17:35:52
Autor: adam
COMIESIECZNE ZUSY A KSIEGOWA
IMHO - trochę nadgorliwa, ale!

Dobra księgowa to wymagająca księgowa.Ta może nadgorliwa, ale lepsza od takiej co to przymyka oko na niektóre rzeczy. Takie księgowe trzeba cenić, praktyka pokazuje, że życie nieraz tak zamota, że diabeł by tak nie potrafił. I wtedy wychodzi wyższość takiej księgowej.

Data: 2013-06-21 11:21:02
Autor: Przemek

Użytkownik "adam" <adamw2@wp.pl> napisał w wiadomości news:51c1cfd8$0$1225$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dziekuje bardzo za odpowiedzi.
Widac po prostu stara sie nie robic nam i sobie klopotu.
A te chore wymagania tylko potwierdzaja w jakim chorym kraju zyjemy.

Przemek

COMIESIECZNE ZUSY A KSIEGOWA