COS MI SIE WYDAJE ZE BUSZ UDAJE BEZDOMNEGO POLAKA W USA

Data: 2011-09-17 13:15:37
Autor: AC
COS MI SIE WYDAJE ZE BUSZ UDAJE BEZDOMNEGO POLAKA W USA
    COS MI SIE WYDAJE, ZE BUSZ UDAJE BEZDOMNEGO POLAKA W USA

    ( ZEBY WYROWNAC RACHUNEK ZE MNA - BRAKUJE MU WCIAZ PARE
     LAT NA LAWECZCE)

Ma sadybe pod NJ Capital, ale od czasu do czasu wychladza sie na lawce
oprzed bankiem na State St Trenton ( wiem bo musze omijac - ma bardzo
silny link satelitarny i by mnie zjadl,
o ile NASY  nie przejelyby mojego pola wpierw). Ma tez dwa inne rejony
operacji bezdomnej - pod 'sadem; ( aka cangooroo)  Departamentu Human
Services prowadzonego przez Corrzine jako Justice Hughs - skazujacymi
ludzi na permanentny brain damage ake wpisane jako: niedorozwoj albo
returd; wszystko jest robionem zaocznie, rano przed otwarciem ofisow,
jak cichociemni. Busz tez jest Sedzia  ale w sadzie miejskim ( gdzie
mnien tez przesladuje,
zakladajac maske prawdziwego Sedziego)

Pewnie w ten sposb porywaja ofiary. W czasach Hitlera - to byla Cripo
operation i chyba miescila sie w tym samym miejscu ( ja tylko pamietam
ogromne tlumy gdzie on sie teraz wychwaladza  naprzeciw ogromnego
cmetarza, ktioregio juz nie odwiedzaja rodziny w ogole - zamkniety -
na widoku, pod glowna stacja kolejowa - ja tam odwiedzalam grob
nieznanego zolnierza po wyborach; to tu pasuje tez, ale jemu).

 To nie jest smieszne - podejrzewam ze oni okaleczyli polska populacje
to i skazalu ludzi masowo na 'returdation" co w ich faszystowskim
umysle pozwala im zachipowac
ich a wygrac nie mozna bo wszystko zaocznie ( poprzedni post podaje
gdzie moga byc ci Polacy)

Posunal sie tez az tak daleko w stosunku do niektorych porwanych 10
kwietnia dyplomatow.

Dlaczego mysle ze Bochun ( prawdziwa postac wtedy albo synomim
literacki)  to on, albo ze temu prawdziwemu tylko przerywa - bo
obserwuje jego operacje w internecie dlugo; i teraz to pasuje ze on
znowu klnie - nie wyczuwa az tak dobrze jezyka polskiego tez.

Data: 2011-09-17 23:14:19
Autor: pluton
COS MI SIE WYDAJE ZE BUSZ UDAJE BEZDOMNEGO POLAKA W USA
    COS MI SIE WYDAJE, ZE BUSZ UDAJE BEZDOMNEGO POLAKA W USA

A MNIE SIE WYDAJE, ZE CARTER UDAJE BEZDOMNEGO ESKIMOSA W USA.

Nullification

COS MI SIE WYDAJE ZE BUSZ UDAJE BEZDOMNEGO POLAKA W USA