CP: Ale się wkurzyłem...

Data: 2010-02-01 08:09:50
Autor: Mamut
CP: Ale się wkurzyłem...

doczekałem do wypłaty i chciałem iść dzisiaj po CP i co? Kurde, zdjęli
promocję z dwoma dekoderami. Normalnie kuźwa nagle i z nienackiego i na
przełomie miesiąca, jak ludzie kasę dostają na zakupy ;(

promocje maja to do siebie że zwykle konczą sie z koncem miesiąca :)
Cyfra tez od dzisiaj zmieniła tzn promocje, tzn pogorszyła warunki,
ale to już normalne że tam umowe najlepiej podpisywać w okresie
swiatecznym. Zresztą nie tylko w cyfrze.

Data: 2010-02-02 02:32:25
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CP: Ale się wkurzyłem...

W dniu 2010-02-01 17:09, Mamut pisze:

[...]

Jeszcze się załapałem jednak na promocję. Tylko z WWW zdjęli.

Cyfra tez od dzisiaj zmieniła tzn promocje, tzn pogorszyła warunki,
ale to już normalne że tam umowe najlepiej podpisywać w okresie
swiatecznym. Zresztą nie tylko w cyfrze.

Chore to. W święta właśnie kasy nie ma, bo na święta idzie. Więc święta
i styczeń cieniutki. A właśnie teraz kasiurka dopłynęła z pensją lutową,
to poleciałem na zakupy :D

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-02 10:35:46
Autor: Ferdek_1
CP: Ale się wkurzyłem...
w CP ok 40 kanałów, w N  ponad 70 kanałów w tym 14 w HD !

w N jest oczywiście NG HD, Animal Planet i AP HD, nie ma tylko pakietu BBC
oferta ciekawsza i warunki od CP, tyle w temacie.

Data: 2010-02-02 10:37:54
Autor: Ferdek_1
CP: Ale się wkurzyłem...

Użytkownik "Ferdek_1" <marekwar1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hk8rlg$62m$1news.onet.pl...
w CP ok 40 kanałów, w N  ponad 70 kanałów w tym 14 w HD !

w N jest oczywiście NG HD, Animal Planet i AP HD, nie ma tylko pakietu BBC
oferta ciekawsza i warunki od CP, tyle w temacie.

Oczywiście chodzi o pakiet podstawowy w porównywalnych cenach.

Data: 2010-02-02 10:49:24
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CP: Ale się wkurzyłem...

W dniu 2010-02-02 10:35, Ferdek_1 pisze:
w CP ok 40 kanałów, w N  ponad 70 kanałów w tym 14 w HD !

No właśnie... hade-szmade.... Coś jak masturbacja złotymi jackami u
audiofili. Niejeden niskiej jakości produkt z lat 60 może zakasować
wasze wszystkie hade-szmade razem wzięte.

Poza tym, wciąż nie widzę tej mitycznej listy 70 kanałów do porównania z
CP, a z opowieści grupowiczów, to jedynie Wojna i Pokój dla wielbicieli
radzieckiego kina jest w n, a nie ma w CP.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-02 12:04:50
Autor: pawell32
CP: Ale się wkurzyłem...
Przemysław Adam Śmiejek pisze:

Poza tym, wciąż nie widzę tej mitycznej listy 70 kanałów do porównania z
CP, a z opowieści grupowiczów, to jedynie Wojna i Pokój dla wielbicieli
radzieckiego kina jest w n, a nie ma w CP.

zaczynasz być nudny. kilka odpowiedzi było i wyjaśniliśmy co jest
tylko w cp, a co tylko n.
a dalej nie czytasz tabeli tylko się czepiasz, że nie czytelne.

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2010-02-02 12:34:34
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CP: Ale się wkurzyłem...
W dniu 2010-02-02 12:04, pawell32 pisze:
[...]

Owszem, hade szmade. Ale ja pytałem o MERYTORYCZNE kanały.
Przypominam sobie wymieniony tylko WiP.

a dalej nie czytasz tabeli tylko się czepiasz, że nie czytelne.

Bo nie ma tabeli. Jest Dziwne Coś z Zamazanymi Logami. Nie chce mi się
rozszyfrowywać. Nie powalili mnie na kolana jako klienta. Wybrałem CP i
nie żałuję.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-02 12:42:00
Autor: pawell32
CP: Ale się wkurzyłem...
Przemysław Adam Śmiejek pisze:
  > Owszem, hade szmade. Ale ja pytałem o MERYTORYCZNE kanały.
Przypominam sobie wymieniony tylko WiP.

dla mnie ten kanał może nie istnieć ;-)
mam inne, które były wymienione

a dalej nie czytasz tabeli tylko się czepiasz, że nie czytelne.

Bo nie ma tabeli. Jest Dziwne Coś z Zamazanymi Logami. Nie chce mi się
rozszyfrowywać.

trzeba było od razu tak napisać, że Ci się nie chce nawet kliknąć i poczytać.

  Nie powalili mnie na kolana jako klienta. Wybrałem CP i
nie żałuję.

to jest najważniejsze, byś to Ty był zadowolony.

Data: 2010-02-02 12:48:23
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CP: Ale się wkurzyłem...
W dniu 2010-02-02 12:42, pawell32 pisze:
[...]

Skoro sprzedawca nie chce zrobić jednej listy kanałów, tylko zmusza mnie
do tworzenia sobie ręcznie takiej listy, przeklejania, układania, to dla
mnie może się wypchać swoją ofertą.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-02 12:51:10
Autor: pawell32
CP: Ale się wkurzyłem...
Przemysław Adam Śmiejek pisze:

Skoro sprzedawca nie chce zrobić jednej listy kanałów, tylko zmusza mnie
do tworzenia sobie ręcznie takiej listy, przeklejania, układania, to dla
mnie może się wypchać swoją ofertą.

zachowujesz się jak przedszkolak - jak go nie nakarmią to sam nie zje.
byłeś w punkcie? są ulotki tak samo rozpisane jak cp i c+.

Data: 2010-02-02 13:12:22
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CP: Ale się wkurzyłem...

W dniu 2010-02-02 12:51, pawell32 pisze:
[...]

A po co? Mi odpowiada oferta CP. Mam odrabiać katorżniczą pracę domową,
bo Ty chcesz udowodnić, że n jest cudowne? Skoro chcesz udowodnić, to
sam przedstaw porównanie. Ja przedstawiłem moje plusy. Paru innych
również. Ty przedstawiłeś hade-szmade i odsyłasz do wykonania za ciebie
zadania domowego. Wybacz, nie chce mi się. Sprzedawca spierdolił stronę
i tyle.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-02 13:21:42
Autor: pawell32
CP: Ale się wkurzyłem...
Przemysław Adam Śmiejek pisze:

A po co? Mi odpowiada oferta CP.

i o to chodzi

  Mam odrabiać katorżniczą pracę domową,
bo Ty chcesz udowodnić, że n jest cudowne? Skoro chcesz udowodnić, to
sam przedstaw porównanie.

po co? jak i tak wybrałbyś to to wybrałeś

Ja przedstawiłem moje plusy. Paru innych
również. Ty przedstawiłeś hade-szmade i odsyłasz do wykonania za ciebie
zadania domowego.

za mnie?? chyba śmieszny jesteś.
to wydaje Twoje pieniądze?

  Wybacz, nie chce mi się. Sprzedawca spierdolił stronę
i tyle.

po pierwsze wyrażaj się, po drugie może nie jest najlepsza, bo jak
wspomniałem też nie lubię flasha, ale taki jest trend,
po trzecie już Ci mówiłem, że wszystko jest - tylko czytać.

Data: 2010-02-02 13:17:13
Autor: Mr.FX
CP: Ale się wkurzyłem...
w N jest oczywiście NG HD, Animal Planet i AP HD, nie ma tylko pakietu BBC
oferta ciekawsza i warunki od CP, tyle w temacie.

Dla ekologów itp. być może oferta ciekawsza. Inni z programów o zwierzętach
preferują głównie kulinarne. ;) Ja też lubię zwierzęta, zarówno indyka
w sosie miodowo-musztardowym jak i tatar z łososia. Cieszmy się więc,
że jest z czego wybierać i ekolodzy mają swoje Animal Planet a inni
Nigellę w TVN Style i Gordona Ramsaya w BBC Lifestyle i każdy może coś
dla siebie wybrać. ;)
 --
Mr.FX [ myryfykysy ]

Data: 2010-02-02 13:24:57

[...]