CP na kompie

Data: 2010-01-22 18:50:06
Autor: Mr.FX
CP na kompie
Witam,

zastanawiam się nad zakupem Cyfrowego Polsatu. Teraz w promocji dają
dekoder z pakietem mini dodatkowo gratis. Mógłbym sobie to podłączyć i
oglądać na kompie. Tylko jak? Są jakieś takie karty przechwytujące albo
coś, żebym mógł sobie do tego podpiąć taki dekoder?

Znalazłem takie coś:
ale z tego co czytałem, w CP karta jest powiązana z dekoderem, więc nie
mogę se ot tak zrezygnować z Mini i użyć karty w tym.

Powinna wystarczyć dowolna karta z wejściem video-in i wejściem audio
(niektóre karty nie mają bezpośredniego wejścia audio tylko trzeba je
połączyć z kartą dźwiękową). Sam mam tak podłączony tuner CP Echostar
7200HD i do tego pilot Microsoft z "IR Blaster", który potrafi sterować
tunerem sat z poziomu Window Media Center i nawet fajnie to działa
włącznie z timeshift i auomatycznym nagrywaniem z różnych kanałów.
Szkoda tylko, że AFAIK obecnie nie ma na rynku kart z HDMI IN z HDCP
i jedyne istniejące rozwiązanie to konwerter HDMI->Component wraz
z kartą HD z Component In.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

CP na kompie