CP na kompie

Data: 2010-01-19 21:15:54
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CP na kompie
Witam,

zastanawiam siÄ™ nad zakupem Cyfrowego Polsatu. Teraz w promocji dajÄ…
dekoder z pakietem mini dodatkowo gratis. Mógłbym sobie to podłączyć i
oglądać na kompie. Tylko jak? Są jakieś takie karty przechwytujące albo
coś, żebym mógł sobie do tego podpiąć taki dekoder?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-19 21:33:00
Autor: marfi
CP na kompie

  Można inaczej czyli tuner DVB-S z czytnikiem CI oraz np. http://www.allegro.pl/item887954649_modul_cam_cyfrowy_polsat_prepaid_hd_9443.html

--
marfi

Data: 2010-01-19 22:26:45
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CP na kompie

W dniu 2010-01-19 21:33, marfi pisze:
[...]

Nie bardzo rozumiem, za dużo zupełnie dziwnie brzmiącego słownictwa
slangowego. Ale o ile załapałem, to gość sprzedaje abonament + cośtam. A
ja abonamentu nie chcę drugi raz płacić. Przy zakupie CP normalnie w
punkcie, dostanę 2 działające dekodery, jeden z normalnym pakietem, a
drugi tylko z podstawowym. I chciałby sobie w swoim pokoju ten
podstawowy wykorzystać jakoś, skoro go dadzą. Ale szkoda mi kasy na
telewizor, którego rola i tak się sprowadzi do bycia monitorem dla
dekodera. Więc miałem nadzieję, że istnieje jakaś karta, coś jak dawne
analogowe karty TV, które robiły z kompa telewizor do odbioru sygnału z
anteny.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-20 10:46:35
Autor: Robbo
CP na kompie

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:hj56gb$6gp$1news.interia.pl...

[...]

To kup sobie taka karte TV analogowa, podepnij wyjscie z dekodera poprzez jakiegos cincha (tudzież przejsciowke scart-cinch) i gotowe.

--
rb

Data: 2010-01-20 11:53:41
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CP na kompie

W dniu 2010-01-20 10:46, Robbo pisze:

To kup sobie taka karte TV analogowa, podepnij wyjscie z dekodera
poprzez jakiegos cincha (tudzież przejsciowke scart-cinch) i gotowe.

KartÄ™ analogowÄ… mam, ale:

a) słyszałem, że ich śmierć jest bliska i jakbym przeszedł kiedyś na
system 64bitowy, to można o nich zapomnieć.

b) nie rozwiązuje to problemu dźwięku. Powiedzmy, że obraz podłączę do
Svideo, ale co z dźwiękiem? Moja karta TV ma tylko svideo oraz antenę.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-20 12:12:08
Autor: qwerty
CP na kompie
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hj6lp9$rce$1@news.interia.pl...
b) nie rozwiązuje to problemu dźwięku. Powiedzmy, że obraz podłączę do
Svideo, ale co z dźwiękiem? Moja karta TV ma tylko svideo oraz antenę.

Kup tuner DVB-S2, a kartę dostępu włożysz do CI.

Data: 2010-01-20 12:15:38
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CP na kompie

W dniu 2010-01-20 12:12, qwerty pisze:
[...]

Nie bardzo rozumiem te skróty, ale o ile je dobrze rozumiem, to nie
włożę, bo w CP karta jest powiązana z dekoderem. Więc jeśli sugerujesz,
że mam kupić komputerowy dekoder, to to nie przejdzie, bo on nie będzie
zaktywowany z tÄ… kartÄ….

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-21 11:03:24
Autor: Mirek Ptak
CP na kompie
Dnia 2010-01-20 12:12,  *qwerty* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hj6lp9$rce$1@news.interia.pl...
b) nie rozwi±zuje to problemu d¼wiêku. Powiedzmy, ¿e obraz pod³±czê do
Svideo, ale co z d¼wiêkiem? Moja karta TV ma tylko svideo oraz antenê.

Kup tuner DVB-S2, a kartê dostêpu w³o¿ysz do CI.

Cos mi siê zdaje, ¿e karty CP s± sparowane z tunerem lub modu³em CI - autor dosta³ kartê z tunerem - w kompie tak prosto jej nie uzyje.
Polecam dla autora grupe pl.rec.telewizja.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2010-01-21 11:09:30
Autor: marfi
CP na kompie
U¿ytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hj98p6$t2q$1news.onet.pl...
[...]

  Zgadza siê - dlatego proponowa³em zamiast tunera zakup modu³u CI z kart±, który mo¿na u¿yæ w wielu innych tunerach lub komputerze.

--
marfi

Data: 2010-01-21 11:18:19
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
CP na kompie
W dniu 2010-01-21 11:09, marfi pisze:
[...]

Ale wtedy bêdê musia³ p³aciæ abonament dodatkowy. Rozumiesz? A tu mam
gratis.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-01-21 11:20:08
Autor: Przemys³aw Adam ¦miejek
CP na kompie

W dniu 2010-01-21 11:03, Mirek Ptak pisze:
Polecam dla autora grupe pl.rec.telewizja.

Ale to nie problem z telewizj±, ale sprzêtowy. Zapomnij ¿e chcê
pod³±czyæ CP. Umówmy siê, ¿e chcê pod³±czyæ Niezidentyfikowane ¬ród³o
Obrazu i D¼wiêku.

W dekoderze jest z³±cze Euro. ¯eby dyskusja nie dryfowa³a na rodzaje
abonamentów, postawmy problem pro¶ciej: Jak taki sygna³ z euro
przechwyciæ do kompa i wy¶wietliæ na ekranie oraz odegraæ w g³o¶niczkach.

--
Przemys³aw Adam ¦miejek

Data: 2010-01-21 12:22:41
Autor: Robbo
CP na kompie

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:hj6lp9$rce$1news.interia.pl...

[...]

Jak tak będziesz przyszłościowo patrzył to się okaże, że w ogóle nie ma sensu nic kupować, bo "kiedyś" to będzie nic nie warte :-)
Jest wiele kart przechwytujacych analogowy obraz, nawet najprostsze na USB do kopiowania materiałów VHS (tak to reklamują). Nie widze zagrożenia zwłaszcza, że takie karty kosztują poniżej 100zł. Poza tym coraz częściej sterowniki w wersjach 64bitowych się pojawiają od producentów sprzętu, a jeśli Cię to tak przeraża to poszperaj która karta napewno obsługuje systemy 64bitowe.
Poza tym domyślam się że karty zgodne z Windows Media Center są kompatybilne z 64bit.

b) nie rozwiązuje to problemu dźwięku. Powiedzmy, że obraz podłączę do
Svideo, ale co z dźwiękiem? Moja karta TV ma tylko svideo oraz antenę.

Dźwięk przez karte audio w komputerze. Tak zresztą pracowały karty analagowe jakie miałem (było to dobrych parę lat temu). Zawsze do karty dołączali krótki kabelek (10cm) jack-jack do podłączenia dźwięku. Sądzę, że nowsze potrafią zainstalować własny sterownik dźwięku (może się mylę).

--
rb

Data: 2010-01-21 12:40:37
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CP na kompie
W dniu 2010-01-21 12:22, Robbo pisze:
[...]

No ale skąd wiesz, kiedy przejdę na 64bit? może za 3 miesiące? 64bit to
teraz standard.

[...]

Czyli to nie jest tak, że z definicji na 64bit to nie działa i koniec?

Poza tym domyślam się że karty zgodne z Windows Media Center są
kompatybilne z 64bit.

A jak tego szukać? Ja zupełnie jestem zielony ze spraw sprzętu i nie
bardzo wiem jak się zabrać za analizowanie tego.

[...]

No mam taki, ale on idzie z karty TV. Czyli tam bym musiał rozdzielacz
zastosować jakiś?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-21 14:07:12
Autor: Robbo
CP na kompie

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:hj9ct8$rtm$1news.interia.pl...
[...]

Przejdziesz kiedy chcesz, to juz Twoja sprawa. Ale problem z kartą TV to raczej ostatni problem jaki Cie będzie interesował przy takiej przesiadce :)

[...]

64bit ma tryby kompatybilności z 32bit i większość programów i sterowników pracuje pod Windowsem x64 w trybie 32bit (poprzez dodatkowe nakładki zapewniane przez system). Aby przejście na x64 miało sens trzeba samemu wiedzieć co to nam ma właściwie dać. Jak sam siebie opisujesz - jesteś "zielony" - więc naprawdę dziwię się po co Ci takie problemy...

Poza tym domyślam się że karty zgodne z Windows Media Center są
kompatybilne z 64bit.

A jak tego szukać? Ja zupełnie jestem zielony ze spraw sprzętu i nie
bardzo wiem jak się zabrać za analizowanie tego.

A jak szukac karty? No nie przesadzaj, rusz trochę głową. Przecież w większości sklepów są podstawowe opisy itp, ewentualnie zajrzeć na stronę producenta do sekcji downloads/support gdzie są sterowniki do pobrania.
Dla przykładu wziąłem popularny komputronik, pierwszą kartę z brzegu Avermedia i już widzę w komentarzach że są sterowniki do x64. Więc nie dramatyzuj :-)

[...]

 Z karty TV do karty dźwiÄ™kowej. Karta TV daje sygnaÅ‚ audio z odbieranych programów. Jako że sygnaÅ‚ audio bÄ™dziesz miaÅ‚ z dekodera to olewasz ten kabelek i od razu wpinasz audio z dekodera polsatu do wejÅ›cia karty dźwiÄ™kowej (zamiast tego z karty TV).

--
rb

Data: 2010-01-22 09:40:13
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CP na kompie
W dniu 2010-01-21 14:07, Robbo pisze:
[...]

Nic nie da, ale życie wymusi.

Z karty TV do karty dźwiękowej. Karta TV daje sygnał audio z odbieranych
programów. Jako że sygnał audio będziesz miał z dekodera to olewasz ten
kabelek i od razu wpinasz audio z dekodera polsatu do wejścia karty
dźwiękowej (zamiast tego z karty TV).

No ale wtedy będę miał ciszę z TV. Więc co, wystarczy rozdzielacz wpiąć?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-22 10:07:40
Autor: Robbo
CP na kompie

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:hjbmmv$d7e$1news.interia.pl...
[...]

Jakoś życie nie wymusiło na mnie i wielu innych wysiadki z Windowsa XP :-)
Jak na razie nie widzÄ™ nawet zaczÄ…tku trendu masowego przechodzenia na x64.
Nie martw się na zapas bo w ten sposób to niczego nie warto kupować.
Czy naprawdę tak boli Cię fakt, że karta za 90zł po 5 latach _może_ być niekompatybilna z nowym jakimś tam systemem?

[...]

To ty już masz kartę TV ?? Nic już nie rozumiem. Jaka to karta? Nie ma na niej wejścia audio właśnie na potrzeby zewnętrznych źródeł?
Poza tym skoro będziesz miał Polsat cyfrowy to po co Ci jeszcze zwykła TV ?
W każdym bądź razie sygnału audio rozdzielaczem ale przełączalnym - tzn albo jedno źrodło albo drugie. Jeśli zostaną połączone "na sztywno" może to zakłócić dźwięk z jednego jak i z drugiego źródła.

--
rb

Data: 2010-01-22 11:04:30
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CP na kompie
W dniu 2010-01-22 10:07, Robbo pisze:
[...]

No jak się człowiek uprze, to jeszcze kupi. Ale już tylko z wyprzedaży.
No i trzeba kupować osobno. A z OEM osobno to znów ZONK licencyjny jest.
A Boksów to już na pewno nie uświadczysz.

Za 2 lata nie będzie i koniec. Poza tym, inwestowanie w stare
rozwiÄ…zania takie sobie jest.

Jak na razie nie widzÄ™ nawet zaczÄ…tku trendu masowego przechodzenia na x64.
Nie martw się na zapas bo w ten sposób to niczego nie warto kupować.
Czy naprawdę tak boli Cię fakt, że karta za 90zł po 5 latach _może_ być
niekompatybilna z nowym jakimÅ› tam systemem?

No niekoniecznie po 5. I niekoniecznie problem 90zł jest. Bo jeśli za
pół roku czy rok stracę możliwość oglądania CP, w którego zainwestuję,
to też się liczy, no nie?

[...]
To ty już masz kartę TV ??

No mam. Pisałem przecie, że kartę mam, ale ma tylko wejście SVIDEO i
myślałem, że ona się nie nadaje do tego, bo ma 10 lat.

Nic już nie rozumiem. Jaka to karta?

Modelu teraz nie podam, bom w pracy, ale sprzed 10 lat. Na P jakaÅ›.
Takie wtedy modne były. Na cipsecie 8cośtam, a o nim czytałem właśnie,
że na 64bit nie pójdzie.

 Nie ma
na niej wejścia audio właśnie na potrzeby zewnętrznych źródeł?

Nie. Tylko antena TV, antena radiowa i SVideo.

Poza tym skoro będziesz miał Polsat cyfrowy to po co Ci jeszcze zwykła TV ?

No fakt, te co mam z Azartu, są tam też, choć TVP Katowice nie ma.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-22 11:58:28
Autor: Robbo
CP na kompie

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:hjbrl1$ici$1news.interia.pl...
[...]

Ty planujesz zakupować za 2 lata system aby uruchomić na nim kartę TV tak by móc oglądać dzisiaj cyfrowy polsat? Nie jest to trochę na opak?
Twój obecny system to jakoś Ci znika samoistnie że jesteś zmuszony do kupienia nowego?

Za 2 lata nie będzie i koniec. Poza tym, inwestowanie w stare
rozwiÄ…zania takie sobie jest.

A przepraszam, ten cyfrowy polsat to masz Full-HD? Bo inwestowanie w starą technologię to takie sobie... i jeszcze płacić abonament za to??!

[...]

Dlaczego po pół roku czy roku miałbys stracić możliwość? Twój komputer automatycznie się zaktualizuje do systemu x64 bez Twojej ingerencji??? I nagle przestanie Ci działać karta TV?
Twierdzisz że już za pół roku będziesz zmuszony do przesiadki na x64? Niby z jakiej racji?
Jeśli się tak boisz inwestycji na marne, to jak już zainwestujesz w coś to trzymaj się tego póki działa. A system Windows się nie zużywa :-)

Poza tym robisz z igły widły. Okazuje się że wszystko co potrzebne masz już w swoim kompie i jedynie potrzeba Ci jakiegoś kabelka do S-video aby podłączyć dekoder do karty w kompie.

--
rb

Data: 2010-01-22 12:35:35
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CP na kompie
W dniu 2010-01-22 11:58, Robbo pisze:
[...]

No skÄ…d wiesz, że nie bÄ™dÄ™ sobie kupowaÅ‚ nowego kompa np.?  Albo że ten
mi nie zdechnie i nie zdecyduję się na zakup nowego? Wiesz, już raz
kupiłem bagażnik na dach do Poloneza i do dzisiaj mi leży :D

[...]

No akurat fullHD to ja nienawidzÄ™. SD jest fajne. Ale co innego ciÄ…gle
działająca telewizja, a co innego kupowanie systemu, który jest już nie
jest wspierany. To tak jakbyś proponował zakup windows 98. Niedługo
pewnie wycofają aktualizacje do XP i będzie śmierć systemu.

[...]
automatycznie siÄ™ zaktualizuje do systemu x64 bez Twojej ingerencji???

Nie. Ale możliwe, że będę musiał go zaktualizować.

Twierdzisz że już za pół roku będziesz zmuszony do przesiadki na x64?
Niby z jakiej racji?

No choćby spali się mój komputer.

Jeśli się tak boisz inwestycji na marne, to jak już zainwestujesz w coś
to trzymaj się tego póki działa. A system Windows się nie zużywa :-)

Zużywa się. Gdyby się nie zużywał, to bym dzisiaj pracował nadal na
Windows 95. A tu ZONK, na obecnym kompie to on siÄ™ nawet nie zainstaluje.

Poza tym robisz z igły widły. Okazuje się że wszystko co potrzebne masz
już w swoim kompie i jedynie potrzeba Ci jakiegoś kabelka do S-video aby
podłączyć dekoder do karty w kompie.

Możliwe. Toteż dopytywałem o szczegóły... Więc muszę kupić kabelek
Euro-SV+jack. CoÅ› takiego:
http://allegro.pl/item881056671_komputer_tv_euro_svhs_svideo_jack_15m_5674.html

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-22 15:22:22
Autor: Robbo
CP na kompie

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:hjc0vq$o7c$1news.interia.pl...
[...]

Ależ napewno będziesz kupował i wszystko będziesz wymieniał (pewnie już nieraz Cie to spotkało).
Chcesz nowy proc - wymieniasz pÅ‚ytÄ™ bo stara podstawka już nie pasuje, pamięć też wymieniasz bo już DDR wskoczyÅ‚ na kolejny numerek, karty graficzne też wymieniasz bo zÅ‚Ä…cze siÄ™ zmieniÅ‚o itp itd.  Dyski twarde może też bÄ™dÄ… miaÅ‚y nowe zÅ‚Ä…cza, albo - niech sie zepsuje to i tak wymieniasz.
Powiedz dlaczego te obawy Cie nie dręczą tylko błahy problem z kartą TV stanowi dla Ciebie przeszkodę niemal nie do obejścia?
Komputera nie boisz sie wymienic, a glupiej karty TV za cholere nie odpuscisz hehe

[...]

Systemy x32 mają się dobrze i nic nie wróży ich śmierci za pół roku ani za rok.

Twierdzisz że już za pół roku będziesz zmuszony do przesiadki na x64?
Niby z jakiej racji?

No choćby spali się mój komputer.

I co, już nie ma Windows 7 w wersji 32bit? Zauważ ze to najÅ›wieższy system z 2009 roku.  Nie wiem skÄ…d Twoje obawy że systemy x32 sÄ… na wymarciu. Możesz to czyms poprzeć?
Większość dzisiejszych ofert komputerów i laptopów mają w zestawie systemy 32bit.

Zauważ że jakimś cudem masz karte TV sprzed 10 lat...
Mam wrażenie że Twoje obecne obawy wskazują na jakąś manię przerażenia, zatem zwróć uwagę że kupiłeś kartę 10 lat temu i do dzisiaj ją masz. I nawet jej używasz :-)
Tragedia się chyba nie stała ? :-)

[...]

To sprzęt Ci się zużyl, nie Windows.

[...]

Ten kabelek akurat działą w drugą stronę. Jak dobrze pamiętam na złączu Euro sa osobne piny pracujące jako wejsce a osobne jako wyjście.

--
rb

Data: 2010-01-22 15:53:43
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CP na kompie
W dniu 2010-01-22 15:22, Robbo pisze:
[...]

Nie. Nie rozumiesz. Chodzi mi o to, że jak się okaże, że takie karty są
już nieosiągalne, to zostanę z nieużywalnym CP. Nie boję się wymiany
opon! Boję się, że te opony są passe i za pół roku moje auto zostanie na
kołkach. Rozumiesz? Stąd moje zainteresowanie rozwiązaniem, które
zadziała również za 2 lata.

[...]

Myślisz? XP już wycofano ze sprzedaży, Vista zniknie pewnie niedługo, a
Seven jest 32bit? A nawet jeśli jest, to 32-bit nie obsługuje znów jakiś
nowych rzeczy, więc być może konieczność wykorzystania tychże może
wymuszać zakup z wersją 64. Tak przynajmniej brzmią niektóre teksty,
które czytuję.

Twierdzisz że już za pół roku będziesz zmuszony do przesiadki na x64?
Niby z jakiej racji?
No choćby spali się mój komputer.
I co, już nie ma Windows 7 w wersji 32bit? Zauważ ze to najświeższy
system z 2009 roku.  Nie wiem skÄ…d Twoje obawy że systemy x32 sÄ… na
wymarciu. Możesz to czyms poprzeć?

Niedawno prowadziłem z Radkiem rozmowę rozpaczy :D na ten temat i tak
zrozumiałem Radka.

Dyskusja się zaczęła tu:

[...]

No. Bo przez 10 lat był 32bit. A z dyskusji z Radkiem wynika, że to
wymierająca gałąź i za chwilę trzeba będzie wywalić choćby stare
drukarki działające od 15 lat. Taka cena postępu ponoć.

[...]

A windows razem z nim. Więc jak obecny się zużyje, to obecny windows
razem z nim, nicht wahr?

Wrrrrrrrrrrrrrrrrrr

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-22 21:15:28
Autor: tg
CP na kompie

"Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message news:hjccja$5e0$1news.interia.pl...
[...]

kupisz nowa karte? przeciez modeli roznych od zategowania jest

to ze za 2 lata nie da sie karty kupic jest tak prawdopodobne jak to
ze ci opony przestana produkowac do twojego auta

Myślisz? XP już wycofano ze sprzedaży, Vista zniknie pewnie niedługo, a
Seven jest 32bit? A nawet jeśli jest, to 32-bit nie obsługuje znów jakiś
nowych rzeczy,

bezdura...

więc być może konieczność wykorzystania tychże może wymuszać zakup z wersją
64. Tak przynajmniej brzmią niektóre teksty, które czytuję.

wiec gdyby sie okazalo ze z powodu spalenia sie sprzetu bedziesz chcial
miec x64 to kupisz sobie tez stosowny tuner tv za 100 zlotych

Niedawno prowadziłem z Radkiem rozmowę rozpaczy :D na ten temat i tak
zrozumiałem Radka.

sam ci sie 32 bitowy system nie zniknie, jak podejmiesz decyzje o zmianie
to bedziesz musial do niej doliczyc 100 pln na karte o ile obecna nie jest
obslugiwana

No. Bo przez 10 lat był 32bit. A z dyskusji z Radkiem wynika, że to
wymierająca gałąź i za chwilę trzeba będzie wywalić choćby stare
drukarki działające od 15 lat. Taka cena postępu ponoć.

smiem twierdzic ze 2/3 systemow obecnie zainstalowanych u userow to 32 bit
(taki strzal nie poparty konkretnumi danymi, mozna mnie uswiadomic ;)

A windows razem z nim. Więc jak obecny się zużyje, to obecny windows
razem z nim, nicht wahr?

dlaczemu?

Data: 2010-01-22 22:43:37
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
CP na kompie
W dniu 2010-01-22 22:15, tg pisze:
kołkach. Rozumiesz? Stąd moje zainteresowanie rozwiązaniem, które
zadziała również za 2 lata.
kupisz nowa karte? przeciez modeli roznych od zategowania jest

No właśnie podobno nie, bo karty TV analogowe są na wymarciu podobno i
za dwa lata ich nie będzie. Stąd zastanawiałem się nad jakimś
rozwiÄ…zaniem innym.

więc być może konieczność wykorzystania tychże może wymuszać zakup z
wersjÄ…
64. Tak przynajmniej brzmią niektóre teksty, które czytuję.
wiec gdyby sie okazalo ze z powodu spalenia sie sprzetu bedziesz chcial
miec x64 to kupisz sobie tez stosowny tuner tv za 100 zlotych

No i właśnie dyskutowałem o tym, że tunery tv są passe i do 2012 ma ich
nie być razem z niebyciem analogowej telewizji.

[...]

No więc właśnie moja analiza przypadku zakładała informacje, że tychże
kart nie będzie i zastanawiałem się nad jakimś rozwiązaniem, które nie
wymrze do 2012.

[...]

No. Ale zainstalowane wymierają. A do sprzedaży trafił Seven i są 64bit.
A następny już nawet nie będzie występywał w wersji 32.

A windows razem z nim. Więc jak obecny się zużyje, to obecny windows
razem z nim, nicht wahr?
dlaczemu?

Dlatemu, dlaczemu się zużył 95 i 98, prawdaż?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-01-23 16:26:33
Autor: tg
CP na kompie
"Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message news:hjd4js$1fo$1news.interia.pl...
No właśnie podobno nie, bo karty TV analogowe są na wymarciu podobno i
za dwa lata ich nie będzie. Stąd zastanawiałem się nad jakimś
rozwiÄ…zaniem innym.

http://www.allegro.pl/listing/search.php?category=4365&description=1&from_showcat=1&order=d&string=analogowy+64%2A

http://www.komputronik.pl/index.php/category/6231/Tuner_analogowy.html/sort/0/sortFieldName/PriceBrutto

jak dla mnie to to nie wymarcie

generalnie skoro to dla ciebie taki problem to poszukaj byle grabbera
tyle ze to zazwyczaj chinszczyzna, a dobre sztuki albo i tak maja
tuner albo kosztuja tyle co karta tv
http://www.allegro.pl/item894310116_video_grabber_cd_zgrywanie_z_vhs_kamer_sklep.html

No i właśnie dyskutowałem o tym, że tunery tv są passe i do 2012 ma ich
nie być razem z niebyciem analogowej telewizji.

na polsce sie swiat nie konczy, a nie wszedzie tv analogowa wymarla

a jak juz tak tu teoretyzujemy to skad pewnosc ze za dwa lata bedziesz
dalej chcial ogladac ten polsat?

No więc właśnie moja analiza przypadku zakładała informacje, że tychże
kart nie będzie i zastanawiałem się nad jakimś rozwiązaniem, które nie
wymrze do 2012.

sa karty? sa
duzo? duzo

reszta to szukanie dziury w calym

No. Ale zainstalowane wymierajÄ….

watpie

A do sprzedaży trafił Seven i są 64bit.

xp tez bylo 64 bitowe i co z tego?

A następny już nawet nie będzie występywał w wersji 32.

ale dalej bedzie z 32 bitami zgodny!

A windows razem z nim. Więc jak obecny się zużyje, to obecny windows
razem z nim, nicht wahr?
dlaczemu?

Dlatemu, dlaczemu się zużył 95 i 98, prawdaż?

95 i 98 to systemy oparte na dosie i jako takie byly i tak obslugiwane
przez dobre 10 lat po premierze 98se

wiec te zmartwienia sobie mozesz zostawc na jakis 2020...

normialnie "chcialbym ale sie boje..."

znajdz se karte, wejdz na strone producenta, sprawdz czy sa sterowniki
do windows 7 32 i 64 bitowe i kup

Data: 2010-01-25 11:38:08
Autor: Robbo
CP na kompie

Użytkownik "tg" <aa@bb.cpl> napisał w wiadomości news:e9dac$4b5b235c$59647fe2$10653news.upc.ie...
[...]

Otóż to. Przedpiszca wziął sobie za bardzo do serca fatalistyczne wizje o wymarciu systemów x32 jak i wymarciu telewizji analogowej. A przeciez w 2012 roku ma byc apokaliptyczny koniec świata :-)

W sumie "cyfryzacja" telewizji dotyczy przede wszystkim przesyłu sygnału radiowo tak by odebrać go z anteny w postaci cyfrowej. Wciąż większość urządzeń dzisiaj produkowanych (jak nagrywarki dvd, telewizory, dekodery tv sat, kablowki itp - nawet te FullHD) posiadają klasyczne wejścia/wyjścia cinch composite video.
Dodam jeszcze że karty typu z wejściem wideo (bez tunera) są obecnie na topie w branży monitoringu przemysłowego. Ich dostępność nie jest wcale zagrożona tym, że telewizja naziemna przechodzi na sygnał cyfrowy, gdyż to nie ma związku.

--
rb

Data: 2010-01-22 22:35:44
Autor: qwerty
CP na kompie
Robbo wrote:

[...]

Właśnie o takim kabelku miałem napisać. Euro do dekodera, svideo do karty tv, a jack do wejścia karty dźwiękowej. Jeśli zajęte to pomoże adapter z 2 wejściami jack i jednym wyjściem jack (http://www.nokaut.pl/oferta/rozdzielacz-jack-3-5mm-regul-gl-czarny.html). Kabelek z aukcji rzeczywiście działa "w drugą stronę" ale to nie problem przelutować druciki w złączu euro (tu są rozpisane piny http://serwis-
tv.com/scart.html).

JaromirD

Data: 2010-01-25 23:28:09
Autor: Rados³aw Sokó³
CP na kompie
Robbo pisze:
Czyli to nie jest tak, ¿e z definicji na 64bit to nie dzia³a i koniec?

64bit ma tryby kompatybilno¶ci z 32bit i wiêkszo¶æ programów i sterowników pracuje pod Windowsem x64 w trybie 32bit (poprzez dodatkowe

Programów? Mo¿e wiêkszo¶æ, mo¿na siê k³óciæ. Sterowników?
Tylko niektóre kategorie.

Generalnie system 64-bitowy *koniecznie* wymaga 64-bitowych
sterowników urz±dzeñ trybu j±dra. Jedynie (rzadkie) sterowni-
ki trybu u¿ytkownika (np. sterowniki drukarek) *mog±* w pew-
nych okoliczno¶ciach byæ u¿ywane w 64-bitowym systemie mimo
swojej 32-bitowo¶ci.

nak³adki zapewniane przez system). Aby przej¶cie na x64 mia³o sens trzeba samemu wiedzieæ co to nam ma w³a¶ciwie daæ. Jak sam siebie

Nied³ugo pytanie to zmieni siê na "czy masz na tyle niskie
wymagania, by móc u¿ywaæ systemu 32-bitowego". W zasadzie
ka¿dy komputer z pamiêci± RAM wiêksz± ni¿ 2 GiB powinien
mieæ 64-bitowy system operacyjny, choæby tylko z racji
wiêkszej efektywno¶ci obs³ugi tej pamiêci przez system.

| Rados³aw Sokó³  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2010-01-20 15:37:05
Autor: Waldeusz
CP na kompie

[...]

Ano, tyle ze musiały miec na sobie głowice w.cz
W twoim przypadku cala obróbka odbywa sie w dekoderze ktory dostajesz niejako za frico ;)
i potrzebujesz tylko wyprowadzic sygnał m.cz na monitor
no i tu kwestia jaki masz monitor - czy ma inne wejscie poza analogowym - np. HDMI albo DVI z obsługa HDCP
wówczas dekoder PC moglbys sobie podlaczyc np. poprzez HDMI a fonie wyprowadzic oddzielnie do karty dzwiekowej
Jesli nie, to powinna wystarczyc dowolna karta z mozliwoscia przechwytywania - np. wspomniana "telewizyjna"
i analogowe wyjscie z dekodera Polsatu podasz na wejscie m.cz. tunera TV

Pozdrawiam

CP na kompie