CP - problem, zaklocenia

Data: 2010-02-13 15:18:41
Autor: Tmek
CP - problem, zaklocenia
AK wrote:
Witam wszystkich

mam zestaw CP z dekoderem Echostar DVR-747, antena CP (mała) -
lokalizacja Górny Ślask
i od pewnego czasu obserwuję zakłócenia (przerywa dzwiek, zanik
obrazu, brak sygnału)
na niektórych kanałach np. Disney Channel, Cartoon Network (dzieci!)
i pare innych.
(chyba mniej więcej od swiąt - jak CP poprzestawiał liste kanałów)

Większość kanałów CP odbieram bezproblemowo  (pasek sygnału na ok 2/3)
ale teraz zakłocenia pojawiły się też w paczce TVN!
Czy tylko ja tak mam? Sąsiad mówił mi, że ma OK  (ale jego prawie
wcale nie ma w domu)

Bede dzwonić do serwisu w tej sprawie
ale chciałbym prosić o porade na co zwrócić uwagę

Ustaw porzadnie antene, zobacz czy cos jej nie przyslonilo, sprawdz kabel antenowy i zlaczki. To na poczatek.

Tmek

CP - problem, zaklocenia