CPK Korea

Data: 2021-02-23 13:34:16
Autor: Runt
CPK Korea
https://wyborcza.biz/biznes/7,177151,26816099,money-pl-koreanczycy-zainwestuja-w-cpk-w-piatek-podpisanie.html?disableRedirects=true#do_w=52&do_v=138&do_a=311&s=BoxBizLink

"W piątek podpisana ma zostać umowa warta 3,5 mln zł, według której Koreańczycy będą doradcą strategicznym CPK, a także partnerem nieistniejącego jeszcze lotniska. Do tego mają sfinansować nasz port - donosi Money.pl."

"To będzie oficjalna inauguracja współpracy między CPK i południowokoreańskim lotniskiem Incheon, ale także między polskim rządem a rządem koreańskim."

Co jest grane? ;-p)))

--
Runt

Data: 2021-02-23 05:18:55
Autor: Zenek Kapelinder
CPK Korea
wtorek, 23 lutego 2021 o 13:34:17 UTC+1 Runt napisał(a):
https://wyborcza.biz/biznes/7,177151,26816099,money-pl-koreanczycy-zainwestuja-w-cpk-w-piatek-podpisanie.html?disableRedirects=true#do_w=52&do_v=138&do_a=311&s=BoxBizLink "W piątek podpisana ma zostać umowa warta 3,5 mln zł, według której Koreańczycy będą doradcą strategicznym CPK, a także partnerem nieistniejącego jeszcze lotniska. Do tego mają sfinansować nasz port - donosi Money.pl." "To będzie oficjalna inauguracja współpracy między CPK i południowokoreańskim lotniskiem Incheon, ale także między polskim rządem a rządem koreańskim." Co jest grane? ;-p))) -- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Jeszcze niedawno na obchód śmietników wychodziłeś zanim zacząłeś się udzielać w necie. A teraz udzielasz się jak skończysz obchód. Rumuni przyjechali bo cieplej się zrobiło i masz dużą konkurencję. A w twojej branży nie pracujesz to nie jesz.

Data: 2021-02-23 18:14:32
Autor: Runt
CPK Korea
W dniu 2021-02-23 o 14:18, bękart i kanalia Zenek Kapelinder pisze:
[...]

zenusiu, projekcja.
to ty ze smietników podbierałes kotom żarcie z tacek i okradałes kontenery PCK zanim cie gospodarz na spręzynie do budy przywiązał ;-)))
zanim zacząłeś się udzielać w necie.
ja sie nie udzielam, ja mam rozrywkę z takimi jak ty ;-)
A teraz udzielasz się jak skończysz obchód.
zenusiu, projekcja. ;-)))
Rumuni przyjechali bo cieplej się zrobiło
no to masz kumpli. to nie Rumuni, to takie brudasy jak ty ;-)))
i masz dużą konkurencję.
zenusiu, nigdy nie byłes w Rumunii. To piekny kraj.
A w twojej branży nie pracujesz to nie jesz.
w twojej jak nie pracujesz to okradasz kontenery PCK i podbierasz na smietnikach kotom żarcie z tacek.

Masz cos zenusiu do powiedzenia w temacie:

-

jak nie to WON!

--
Runt

Data: 2021-02-23 12:11:36
Autor: Zenek Kapelinder
CPK Korea
wtorek, 23 lutego 2021 o 18:14:24 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
>A w twojej branży nie pracujesz to nie jesz.
w twojej jak nie pracujesz to okradasz kontenery PCK i podbierasz na smietnikach kotom żarcie z tacek. Masz cos zenusiu do powiedzenia w temacie: -"W piątek podpisana ma zostać umowa warta 3,5 mln zł, według której
[...]
Idź pizdziak vel runt dziura w dupie przodem. Panie przodem.

Data: 2021-02-24 18:06:22
Autor: Runt
CPK Korea
W dniu 2021-02-23 o 21:11, kanalia i psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Idź pizdziak
zenusiu, kto ci dziś szamocze zaropiałą łechtaczkę? ;-)))

vel runt
cvel zenek ;-)))

dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie to zamiłowanie do "dziura w dupie"?
czy to prawda, że kiedy się nachlałeś budowlańcy z "warstatu" wsadzili ci tam butelkę z kefirem, a ty to tak polubiłeś.... ;-)))

przodem. Panie przodem.

"przodem" to obciągałeś psu hansa, a "tyłem" nastawiałeś hansowi ;-)))

masz zenusiu coś do powiedzenia w temacie? jak nie to WON!

--
Runt

Data: 2021-02-23 18:50:43
Autor: _Master_
CPK Korea
W dniu 2021-02-23 o 13:34, Runt pisze:
Co jest grane?

To nie napisali w linku? Nie czytałeś? ;-)

Data: 2021-02-23 19:27:04
Autor: Runt
CPK Korea
W dniu 2021-02-23 o 18:50, _Master_ pisze:
W dniu 2021-02-23 o 13:34, Runt pisze:
Co jest grane?

To nie napisali w linku? Nie czytałeś? ;-)

Masz cos do powiedzenia w temacie? Jak nie to spadaj! ;-)))

--
Runt

Data: 2021-02-23 19:48:57
Autor: _Master_
CPK Korea
A myślałem że WON

Data: 2021-02-24 18:06:26
Autor: Runt
CPK Korea
W dniu 2021-02-23 o 19:48, pajac _Master_ pisze:
A myślałem że WON

myślałes... oooo... to jakaś nowa kompetencja... ;-)))

--
Runt

Data: 2021-02-25 13:43:08
Autor: _Master_
CPK Korea
Dla Ciebie na pewno nowość.
Potrafisz tylko wklejać linki których nie potrafisz przeczytać.

Data: 2021-02-26 01:35:58
Autor: Runt
CPK Korea
W dniu 2021-02-25 o 13:43, _Master_ pisze:
Dla Ciebie na pewno nowość.
Potrafisz tylko wklejać linki których nie potrafisz przeczytać.

POtrafisz odpowiadać zgodnie z tematem? NIE!
Tylko bełkoczesz coś bez sensu ad personam.

Jeżeli nie masz nic do POwiedzenia w temacie CPK to WON! ;-)))

--
Runt

Data: 2021-02-26 10:06:07
Autor: _Master_
CPK Korea
A jednak WON ;-)

PS. A masz w zanadrzu jeszcze jakieś SYNONIMY?

Tak jest takie słowo ;-)

Data: 2021-02-26 11:22:07
Autor: Runt
CPK Korea
W dniu 2021-02-26 o 10:06, _Master_ pisze:
A jednak WON ;-)
czegoś nie rozumiesz? ;-)
PS. A masz w zanadrzu jeszcze jakieś SYNONIMY?
Tak jest takie słowo ;-)
POważnie? ;-)))

Masz coś do powiedzenia w temacie CPK? jak nie to ********** ;-)))

--
Runt

Data: 2021-02-26 11:28:29
Autor: _Master_
CPK Korea
I się ZASÓB wyczerpał?

Tak. Jest takie słowo ;-)

Data: 2021-02-28 12:00:35
Autor: Runt
CPK Korea
W dniu 2021-02-26 o 11:28, pajac _Master_ pisze:
I się ZASÓB wyczerpał?

Tak. Jest takie słowo ;-)

Masz coś do powiedzenia w temacie oddania przez PiS - CPK Koreańczykom?

Jak nie to *****! jest takie słowo ;-)

--
Runt

Data: 2021-02-28 22:09:18
Autor: _Master_
CPK Korea
Bo gdyby oddali Niemcom...

Data: 2021-03-01 07:15:16
Autor: Runt
CPK Korea
W dniu 2021-02-28 o 22:09, _Master_ pisze:
Bo gdyby oddali Niemcom...

Nu! ;-)))

https://wyborcza.biz/biznes/7,177151,26816099,money-pl-koreanczycy-zainwestuja-w-cpk-w-piatek-podpisanie.html?disableRedirects=true#do_w=52&do_v=138&do_a=311&s=BoxBizLink

Kombinuj ;-)))

--
Runt

Data: 2021-03-01 12:02:29
Autor: _Master_
CPK Korea
Ten artykuł w darmowej wersji stwierdza fakt.

Nie zgadzasz się z faktami?

Może chociaż skopiuj płatną treść to podyskutujemy dlaczego ten artykuł Ci się nie podoba.

Możesz? ;-)

Data: 2021-03-02 09:01:02
Autor: Runt
CPK Korea
W dniu 2021-03-01 o 12:02, pajac _Master_ pisze:
Ten artykuł w darmowej wersji stwierdza fakt.
jasne ;-)
Nie zgadzasz się z faktami?
takimi nie
Może chociaż skopiuj płatną treść
skopiowałes?
to podyskutujemy
z kim? z tobą? ;-)
dlaczego ten artykuł Ci się nie podoba.
kto powiedział ze mi sie podoba/nie podoba? ;-)
Możesz? ;-)
oczywiście ;-)))

masz coś do pwiedzenia w temacie CPK Korea?
Jak nie to wypad! jest takie słowo! ;-)

EOT

--
Runt

Data: 2021-03-02 12:39:48
Autor: _Master_
CPK Korea
Jeśli nie masz nic do powiedzenia to chociaż linkuj do darmowego źródła.

Jesteś PIEPRZONYM SPAMEREM? ;-)

Data: 2021-03-02 03:57:56
Autor: Zenek Kapelinder
CPK Korea
wtorek, 2 marca 2021 o 12:39:50 UTC+1 _Master_ napisał(a):
Jeśli nie masz nic do powiedzenia to chociaż linkuj do darmowego źródła. Jesteś PIEPRZONYM SPAMEREM? ;-)
Jest jeszcze pizdziak idiotą. Z przewagą idioty nad spamerem oczywiście.

Data: 2021-03-03 18:27:34
Autor: Runt
CPK Korea
W dniu 2021-03-02 o 12:39, pajac _Master_ pisze:
Jeśli nie masz nic do powiedzenia to chociaż linkuj do darmowego źródła.
za darmochę chciałbyś?

Jesteś PIEPRZONYM SPAMEREM? ;-)
POważnie? A ty kto? ;-)))

--
Runt

Data: 2021-02-23 18:52:12
Autor: _Master_
CPK Korea
Za trudne wyrazy? ;-)

Data: 2021-02-23 19:26:42
Autor: Runt
CPK Korea
W dniu 2021-02-23 o 18:52, _Master_ pisze:
Za trudne wyrazy? ;-)
An apple a day keeps the doctor away ;-)