CPK - megalomania czy obłęd?

Data: 2018-12-17 12:35:17
Autor: Silvio Balconetti
CPK - megalomania czy obłęd?

"Centralizacja, widoczna we wszystkich działaniach rządu, objawiła się także
w podejściu do rynku lotniczego, który od ponad 10 lat rozwija się zdrowo, w
regionach. Bo ludzie wolą latać stamtąd, skąd im bliżej - stąd lawinowy
wzrost ruchu na lotniskach we Wrocławiu, Gdańsku, Krakowie czy Katowicach.
Ale skoro prezes rzekł, że ma być centralnie, rząd polecenie wykonuje, nie
bacząc na realia."

Korea Północna jak nic! ;-(

Proponuje patrona lotniska. Koziolek Matolek.

Btw. O ile mnie pamiec nie myli, to w Europie i w poblizu sa lotniska w Monachium, Frankfurcie, Wiedniu, Berlinie (2 szt.), Dreznie, Lipsku, Norymberdze, Hamburgu, Kolonii. Czy Niemcy i Austriacy (nie wspomne o Holendrach, Francuzach, Czechach, Slowakach, Szwajcarach itd.) rusza cztery litery, zeby z Baranowa leciec do Azji? Blizej stamtad, ale trzeba tez tam dojechac. Poza tym lot w strone Azji prowadzi nad okolicami, gdzie czasem strzelaja do samolotow.
Poza tym niektorzy lataja tez w innych kierunkach - na polnoc, na poludnie i zachod.
--
saluto
Silvio Balconetti

CPK - megalomania czy obłęd?