CR - czy wtryskiwacze "przelewaj±" be sterowania ?

Data: 2010-11-16 08:33:22
Autor: Bartek
CR - czy wtryskiwacze "przelewaj±" be sterowania ?
Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ibgm1j$scq$1news.onet.pl...
Witam.

Nie pali mi samochodzik z CommonRail, wtryski Bosh. Na razie wiem że nie mam opiłków w filtrze paliwa a paliwo na niskim ci¶nieniu dopływa (acz
[...]

daj znać, jak podepniesz do kompa. pierwsze co bym sprawdzil, to tak jak napisal wojtek,  jakie jest cisnienie na listwie, podczas rozruchu.

jesli mozesz, napisz co wykryli, bo ciekaw jestem.

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2010-11-19 19:25:10
Autor: Sebastian Biały
On 2010-11-16 08:33, Bartek wrote:
daj znaæ, jak podepniesz do kompa. pierwsze co bym sprawdzil, to tak jak
napisal wojtek,  jakie jest cisnienie na listwie, podczas rozruchu.

Dla potomnych: autko postawiłem tutaj:

http://www.chiptuning.auto.pl/

Diagnoza: uszkodzona/zaśniedziała kostka od czujnika położenia wału. Czujnik ok.

CR - czy wtryskiwacze "przelewaj±" be sterowania ?