CRC a PayPal - problem z platnoscia

Data: 2009-08-03 13:42:11
Autor: CleaneR
CRC a PayPal - problem z platnoscia
Użytkownik <jedynykartonowykarton@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h50267$a4m$1inews.gazeta.pl...
Witam!
Temat troche okolorowerowy, ale ze sporo osob robi zakupy w tym sklepie,
dlatego pytam.
Postanowilem zrobic zakupy w ChainReactionCycles. Poniewaz, nie mam karty
kredytowej, to zalozylem konto w Paypalu. Z mojego konta bankowego
dodalem  srodki do Paypala. Pieniadze weszly na konto.
Chcialem zaplacic w CRC korzystajc z tej opcji, ale po kilknieciu w
odpowiedni przycisk w koszyku i logowaniu do Paypala, pojawia sie info,
ze  kwota transakcji przewyzsza saldo (a tak nie jest!). Prosze o
powiazanie konta z karta kredytowa, a ja nie chce i nie moge tego zrobic.
Poczytalem pomoc, ale niezbyt mi to wyjasnilo dlaczego nie moge zaplacic.
Pozniej wymienilem zlotowki na funty. Suma w funtach nawet przewyzsza to
co  mam do zaplaty w CRC.
Jest jakas kolejna oplata? Moze przez nia nie mam pokrycia w srodkach?
Dlaczego Paypal nie chce mi zaakceptowac tej platnosci? Moze system wolno
aktualizuje saldo konta? Chcialem oplacic od razu po dostaniu maila, ze
srodki weszly na konto..
pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc,
bo obawiam sie, ze moj wymarzony towar wykupia :)
KW

Bardzo dziwne, place paypallem przynajmniej kilkakrotnie miesiecznie, placilem w roznych walutach funty, euro, zlotowki, nigdy nie mialem problemu, nigdy mi paypal nie doliczal zadnych oplat!? Tyle na ile rach w sklepie opiewa, tyle place. Fakt ze w 90% uzywam karty kredytowej zarejestrowanej w paypallu, sporadycznie place bezposrednio z banku. Jedyna opcja kiedy paypal pobiera ode mnie oplate, to gdy ktos mi za cos zaplaci, wtedy zaakceptowanie platnosci rowna sie pobraniu od niej prowizji. Mozliwe, ze to tylko zabezpiecznie transkacji jest takie, a i tak Ci sciagnie tyle na ile opiewa zamowienie.

z pokladu lotniskowca HMS "INVINCIBLE" specjalnie dla pl.rec.rowery

    Michał "CleaneR" Sciążko

Data: 2009-08-03 13:27:36
Autor:
CRC a PayPal - problem z platnoscia
Mozliwe, ze jest jakies zabezpieczenie, ale to byloby dosc bezsensowne. Obsluga CRC nie potrafilia wyjasnic mi moich problem w z platnoscia.
Umowilismy sie, ze wybiore sposob zaplaty "by Cheque". Po zlozeniu zamowienia
dostalem jego numer identyfikacyjny, ktory odeslalem razem z moim adresem
email z Paypala. CRC wyslal mi zadanie zaplaty z wlasciwa suma. Potwierdzilem
i poszlo bez problemu. Cala sytuacja dosc dziwna, ale rozwiazanie pomyslne, choc wolniejsze o 3 dni..
Za to moglem pocwiczyc angielski ;-)

pozdrawiam i dziekuje za rady

--

CRC a PayPal - problem z platnoscia